Kan, maar het kan ook zijn dat de platenmaatschappij heeft ingegrepen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Sommigen denken trouwens ook dat de FB van Shavo gehackt is en hij dit dus niet zelf heeft gezegd...
Op Livenation staat dan ook over het voorprogramma dat ze zijn beïnvloed door de Foo Fighters. Gezien je ondertitel en avatar niet zo raar dat je het wat vindquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen donderdag stond Hawk Eyes (voorprogramma SOAD) op Pukkelpop ben wel even wezen kijken en ik vond het wel lekkere muziek!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Livenation staat dan ook over het voorprogramma dat ze zijn beïnvloed door de Foo Fighters. Gezien je ondertitel en avatar niet zo raar dat je het wat vind
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:03 schreef SickBitch het volgende:
Is er hier iemand geinteresseerd in 1 of 2 staanplaatsen? Ik kan zelf niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Gister door mijn enkel gegaan en kan nu amper lopen...
Ik post hier erg weinig, maar volgens mij heb ik in dit topic rond de tijd van de kaartverkoop ook zoiets voorgesteld. Daarna heb ik geloof ik niet meer gemeld dat ik inmiddels iemand uit mijn omgeving gevonden heb (dat klinkt raarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef JaimyLee het volgende:
Ik kan niet wachten! Een tijd geleden ging het er hier een beetje over om een mini FOK! meet te organiseren voor mensen die alleen gaan, is hier nog belangstelling voor? Ik ga alleen
Yesssssss over 2 uur pak ik de trein. Can't wait!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef Vatta het volgende:
En hebben we een beetje zin in vanavond!!!
Lekker makkelijk uitgelegd weer, welke parkeergarage is daar vlakbij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit iig vanaf een uurtje of 18:00 op het terras als je rechts het station uitkomt.
En welk stationquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker makkelijk uitgelegd weer, welke parkeergarage is daar vlakbij?
Wij nemen meestal P6.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker makkelijk uitgelegd weer, welke parkeergarage is daar vlakbij?
Ik zit naast helder op het gras, zwaai evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |