Denk je echt dat mij dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Ze staat bij deze op de 'afgekeurd' lijst.
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...quote:
Kan makkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...
En om nou te zeggen dat iedereen uitgewoond wil worden...
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Zit ik gewoon serieus naar een bikini foto van mezelf te kijken om mijn buikje te checken
Was toch best dicht bij de waarheid?quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het waren nou niet echt de meest ideale onderwerpen om een TT mee te verzinnen...
Nou, ik hoef niet uitgewoond te worden.... iemand uitwonen daarentegen....quote:
Jij ook alquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Zit ik gewoon serieus naar een bikini foto van mezelf te kijken om mijn buikje te checken
zolang je bij mij onbeslist staat niet toch?quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Denk je echt dat mij dat wat uitmaakt?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Daarover oordelen wij wel.quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
[Singles] Waar Angel poseert in overjarige naveltruitjes.quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
en werd je er vrolijk van?quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen bikinifotoquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Bolletje... het volgende:
Nee, dat maakt mij ook niks uitquote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
zolang je bij mij onbeslist staat niet toch?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik naar kijk heb je geen bikini aan
Ik ook niet. Godzijdank voor de wereld!!!quote:
Ik normaal ook nooit maar mijn allerliefste moeder heeft er eentje gemaakt tijdens de vakantie toen ik het niet doorhadquote:
Die heb ik welquote:
iK ZAL HEM STRAKS POSTEN, ALS IK THUIS BENquote:
dat doet me zeerquote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Nee, dat maakt mij ook niks uit
Ja ik heb wel oude bikinifoto's van toen ik nog figuur had. dwz geen zeekoeienfiguur zoals nuquote:Op maandag 29 november 2010 17:18 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit maar mijn allerliefste moeder heeft er eentje gemaakt tijdens de vakantie toen ik het niet doorhad
quote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iK ZAL HEM STRAKS POSTEN, ALS IK THUIS BEN
quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Bolletje... het volgende:
Ga even eten, en nadenken over de bikini foto, tot later!
kommop bolletje! gun ons ditquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
als jij het doet, doe ik mee
Eetse
Eet smakelijk. Zal ik hem vast uploaden?quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Bolletje... het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Bolletje... het volgende:
Mag ik dan meedoen met een oude foto?quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eetse
Dat magquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dan meedoen met een oude foto?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat magquote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou zoals je ziet is de uitslag unaniem.quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen moobs.quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij loopt topless met je moobs?
Deal!quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eetse
Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Zal ik hem vast uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee dat ben ik niet, maar zo zie ik er ws wel uit in bikini...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Dan mag je zo ook een pic postenquote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, uiteraard heb ik een goddelijke borstkas.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Tadaa!!!Ik zie een vraagtekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee dat ben ik niet, maar zo zie ik er ws wel uit in bikini...
Dit account is niet meer in gebruik.
Voor deze ene keer ga ik dan niet in tegen de meerderheid.quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef Techno het volgende:
Nou zoals je ziet is de uitslag unaniem.
Dat mag inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Dan mag je zo ook een pic posten
wat heb jij gedronken>?quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, uiteraard heb ik een goddelijke borstkas.
jij eerst van je tieten dan.quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Dan mag je zo ook een pic posten
Rellen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie net dat ik 5e was in de dagcijfers van gister....
Samzz was 1e en missbehavin 3e... de 2e en 4e plek waren niet singles posters... en 1 daarvan loopt te klagen dat die mafkezen uit singles de boel volspammen....![]()
RELLUH!!!!
Lama dan. Was een foto van een vet wijf in een te kleine bikini. Als voorbeeld van hoe ik eruit zou zien in bikiniquote:
Wel thuis schatquote:
Hehehequote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jij eerst van je tieten dan.
oh wacht, je had het niet tegen mij.
Lul niet, zo dik ben je nou ook weer niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lama dan. Was een foto van een vet wijf in een te kleine bikini. Als voorbeeld van hoe ik eruit zou zien in bikini
+1quote:
Ik heb wel een ontzettende pens enzo.... ik ben dus wél vet. Vandaar ook sinds 2 weken lid van de sportschool en ik probeer minimaal 2x per week een uurtje te gaan...quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet, zo dik ben je nou ook weer niet.
Paul is een rare. Maar wel een schatje hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paul.Daar kan je niet eens mee rellen.
Paul.quote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paul.Daar kan je niet eens mee rellen.
Paul is lievvvvvv.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul is een rare. Maar wel een schatje hoor.
Tevens zal ik dit altijd ontkennen
Je staat nog steeds in mijn top 10 hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik op 85.Vroegah stond ik tenminste nog in de top 10 dagelijks.
One luv.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je staat nog steeds in mijn top 10 hoor.
Maar zo erg als die foto ben je niet.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb wel een ontzettende pens enzo.... ik ben dus wél vet. Vandaar ook sinds 2 weken lid van de sportschool en ik probeer minimaal 2x per week een uurtje te gaan...
Hallo! Nieuw hier?quote:
Ik had het iets te laat doorquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Aterlucis het volgende:[quote]
Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL je hebt net in het topic gepost gekkie
Dat nog nét nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar zo erg als die foto ben je niet.
Met het verschil dat ik vrijwel alleen onder werktijd post. Dus dan is no. 26 best veel.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef dawg het volgende:
je wordt oud. vroeger had jij met gemak het jong grut kunnen bijhouden qua postgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |