Als je het over pedofilie hebt , dat vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan hoe in Nederland de discussie over een andere seksuele minderheidsgroepering gevoerd wordt.
Dat moet ook vooral een minderheid blijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan hoe in Nederland de discussie over een andere seksuele minderheidsgroepering gevoerd wordt.
Ik moet zeggen dat ik al twee weken rondloop met een hardnekkig hoestje. Behoorlijk serieus dus!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef guppertjegup het volgende:
Homoseksualiteit is een serieuze ziekte. moet je geen grapjes over maken..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet ook vooral een minderheid blijven.
De robobank, is dat soms de partijkas van de PvdA?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef tarantism het volgende:
[..]
het is de schuld vande robobank,
en ook een beetje van de gemeente
Roepen dat ze opgehangen moeten worden is natuurlijk bij beiden net zo erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als je het over pedofilie hebt , dat vind ik niet vergelijkbaar.
Hangt er vanaf. Als de pedo praktiserend is dan vind ik het een stuk minder erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Roepen dat ze opgehangen moeten worden is natuurlijk bij beiden net zo erg.
Hihi goeie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als de pedo praktiserend is dan vind ik het een stuk minder erg.
Zo niet, dan wel natuurlijk. Aan die gevoelens kan zo iemand niets doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |