Mater is goed.quote:Op maandag 29 november 2010 13:22 schreef MasterWouter het volgende:
2. Mater heet ie
geen idee hoe dat paarse vliegje heet
Geen Link en geen Pagequote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zie er nog steeds maar 14![]()
Waar is de 15de?
1 Eve
2 Mater
3 Wall-E
4 Woody
5 Jack Jack
6 Russel
7 Nemo
8 Mike Wazowski
9 Page?
10 Lightning McQueen
11 Ratatouile
12 Buzz Lightyear
13 Flik
14 Carl
quote:Op maandag 29 november 2010 14:38 schreef Asap het volgende:
Bad Taste - 1986
Braindead - 1991
Meet The Feebles - 1993
Neeje, Dan heb je RHPS nog nooit gezien...quote:
Dat moet 'm wel zijn.quote:
Balrog zit niet in RotK, en Nazgul zijn de soort beesten, zoals in het voorbeeld gegeven dus niet goed. dit geldt ok voor Urukhai.quote:
Warg ja, maar zoals ik al eerder zei, namen, geen rassen etc..quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef MasterWouter het volgende:
Hoe heet zo'n hond ook alweer, waar de orcs op rijden, warq?
Kahmul?quote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef MasterWouter het volgende:
Ik kom niet op de naam van dat wezen op die grote vliegende slangachtige draak.
Das toch zo'n koning ofzo
quote:
DragonFodder +1quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef DragonFodder het volgende:
Aragorn
Pippin
Merry
Frodo
Samwise
Legolas
Boromir
Gandalf
Gimli
quote:The opening breakup scene with Jesse Eisenberg and Rooney Mara ran eight script pages and took 99 takes.
YellowBlacks +1quote:
1. Gangs of new york, cameron diazquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef YellowBlacks het volgende:
Jenny Everdeane
Karakter komt uit een film van Martin Scorsese.
Karen Pomeroy
Iets met een konijn.
O-Ren Ishii
Karakter komt uit een film van Quentin Tarantino.
DragonFodder +1quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
1. Gangs of new york, cameron diaz
2. Donnie darko, drew barrymore
3. Kill Bill, Lucy Liu
Dus de link: zijn allemaal angels van Charlie
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:19 schreef Patch het volgende:
Johhny Depp -Sleepy Hollow
Jude Law - The Aviator
Colin Farrell - Phonebooth
link: Heath Ledgers karakter in Terry Gilliams The Imaginarium of Dr. Parnassus
Ligt er maar net aan wat je "sexy' vind.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef Patch het volgende:
Ik heb hier een lijstje voor me, met de 10 meest sexy filmkarakters. Noem er 5 uit dat lijstje aub.
quote:
almost!!!quote:
Ik keur het goed als je dan ook verteld hoe het karakter van Freddie heet en wie de stemacteur is van President Stonequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Ik weet ook dat Freddie Highmore erin zit, dat telt niet mee?
quote:
met Harry potterquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
De piraten die rocken in de hete melkweg
klopt ook, maar astro boy had ook een naam toen hij geen astro boy wasquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef MasterWouter het volgende:
1. de oude Obi wan-kenobi?
2. Darth Vader
3. Yoda
4. Luke Skywalker![]()
5. Han Solo
6. Stormtroopers
7. Chewbacca
8. Jo Fet?
9. 3CPO?
10. R2D2
11. Jar Jar?
12. Amadala?
13. Jaba the hutt
Maar goed, eentje nog dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef MasterWouter het volgende:
9. C3POom precies te zijn C-3PO
11. ??? was toenet in de war met die acteur die de stem doet van Jar Jar, das een donkere acteur
12. Princes Lea, om precies te zijn Leia
Ik ga er van uit dat je Lando's achternaam ook weet?quote:
Uhm, iets van Lando Aritissianquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je Lando's achternaam ook weet?
Ik moet nog even reageren, mar geen Star wars fan dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:45 schreef MasterWouter het volgende:
1. de oude Obi wan-kenobi?
2. Darth Vader
3. Yoda
4. Luke Skywalker
5. Han Solo
6. Stormtroopers
7. Chewbacca
8. Jo Fet?
9. 3CPO?
10. R2D2
11. Jar Jar?
12. Amadala?
13. Jaba the hutt
Nee het is een Japanse animatie van de bekendste animatie regisseur uit Japanquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef hornage het volgende:
Umbreon was dat dacht ik
[ afbeelding ]
Hehe, deze is niet van Miyazaki, hoort wel bij de Ghibli serie, net als de gezochte film.quote:
Iets met wind dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:39 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, deze is niet van Miyazaki, hoort wel bij de Ghibli serie, net als de gezochte film.
Foutje, er zijn 3 'groten (+ 20.000 votes) uit de jaren 80. De andere 'grote' zijn Castle in the Sky, My Neighbour Totoro en dus de gezochte. De Japanse naam: Kaze no tani no(laatste woord verraadt de titel)...
Idd Goddelijke (Kami) Wind (Kaze)quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Asap het volgende:
Kaze staat ook in het woord Kamikaze(zelfde betekenis)
Ik heb het stiekum even opgezocht . . ik denk dat wanneer je op deze manier verder gaat je volgende week wel een keertje goed zitquote:
Omdat je mijn vorige antwoord had goedgekeurd, keur ik deze originele titel ook toequote:
Pixar, goede.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:22 schreef DragonFodder het volgende:
Dances with wolves?
Bladerunner?
Finding Nemo?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:49 schreef DragonFodder het volgende:
the last samurai?
leaving las vegas?
Me, myself and Irene?
Eraser?
Ik dacht een moeilijke uit te kiezenquote:
Nope!quote:
Die was moeilijk héquote:
quote:I'm forever blowing bubbles. Pretty bubbles in the air. They fly so high. They reach the sky. And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding, I've looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
FireFox1 +1quote:
'meer dan ik'quote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik zo voor je berekenen... Ik denk dat je iets van 100 punten meer dan mij moet scoren in december
Mag ik alleen stemmen voor de grootste filmsnob?quote:
Je kent het verhaal achter ' grootste filmsnob' ?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mag ik alleen stemmen voor de grootste filmsnob?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |