Omdat we dat zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef Ascendancy het volgende:
Bakame en .Cake.(hap) waarom hebben jullie allebei eigenlijk 1 of anders poppetje dat een wannebe hero speelt.
Jullie zijn alle twee een wannabe hero? ohhhkeequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Frag_adder het volgende:
Ik had gewoon een dasa om moeten doen. Maar een Nederlander die niet kan schaatsen, THE FUCK! Dat zou gewoon bij de opvoeding moeten horen net zoals fietsen.
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jullie zijn alle twee een wannabe hero? ohhhkee
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jullie zijn alle twee een wannabe hero? ohhhkee
En de naam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ach het is iig beter dan Cake.'s K-ON gerelateerde avatar.
Al je anime kwijt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben mijn externe-HD kwijt...
PM eens!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Qunix het volgende:
Cake.... Waarom heb je dit nog niet gezien?
"K-ON!_Live_Event_-Let's_GO!-[HQ].torrent"
Live concert met de voice overs van K-ON met K-ON muziek
Al spelen ze niet de instrumenten enzo
Heb je ook gelezen wat ik nou zei?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef Frag_adder het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat ze dat zelf spelen. Sowieso heb ik niets met K-on dus het doet ke ook nie veel
Ze doen wel zingen en een stuk opvoeren live.quote:
Jij zei: en ze spelen niet de instrumenten of zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat ik nou zei?
In de intro is er een drum solo en je ziet Ritsu niet spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jij zei: en ze spelen niet de instrumenten of zo.
Maar ze spelen het weldegelijk, naja ze doen alsofEn juist daardoor ziet het er een beetje knullig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |