johquote:
wat schattigquote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Leuk om zo binnen te vallen. bij deze draag ik em op aan iedereen hier!
Goed bezig!quote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Leuk om zo binnen te vallen. bij deze draag ik em op aan iedereen hier!
En daarnaast voelde Marijke zich ook al wat ziekjes gister, hoorde ik van Eric. Volgens mij is hij er trouwens gewoon zelf vandaag, en dan het 2e deel van de week Rudy (zoals normaal dus weer).quote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond _GEEN_ Sharid. Volgens mij is Rudy onderweg richting de studio. Gaat het weer zo'n geweldige muziekavond worden?
Geen vertraging... met de trein zeker.quote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Grappig dat ik voor het eerst sinds weken geen vertraging had vandaag. Uitgerekend met al die sneeuw
Vervelend voor Marijke wanneer ze ziek is, maar...... zou het niet erg vinden als ze er niet is. Eindelijk weer een aflevering zonder de 'vervelende' stelling. Corton is ook wel prima. Lekker harde rock 'n rollquote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarnaast voelde Marijke zich ook al wat ziekjes gister, hoorde ik van Eric. Volgens mij is hij er trouwens gewoon zelf vandaag, en dan het 2e deel van de week Rudy (zoals normaal dus weer).
Was dat niet Da Luniz - I Got 5 on it??quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Fabss het volgende:
Hoe heette dat liedje voor de RHCP? Dat Hallo liedje? Het klonk zo liefMaar staat niet op 3fm
heette ook gewoon Hello, van Dragonette en Martin Solveig, klonk leuk inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Fabss het volgende:
Hoe heette dat liedje voor de RHCP? Dat Hallo liedje? Het klonk zo liefMaar staat niet op 3fm
Trein inderdaad, vergeten bij te zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen vertraging... met de trein zeker.
Die reden inderdaad gewoon netjes op tijd, best een aparte situatie.
Held!quote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Trein inderdaad, vergeten bij te zeggen
Nog van plan Hans te dissen vanavondquote:
Denk eerder andersomquote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nog van plan Hans te dissen vanavond
Kom maar terug als je beelden hebtquote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand die de tussenstand Barca - Real wil weten?
Zo ben ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nog van plan Hans te dissen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |