abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 13:18:42 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89294557
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef BluesRebel het volgende:
11.28am: Der Speigel, one of the five media organisations including the Guardian, to have had access to the cables has a new round-up of the reaction.

It says one of the few countries which may stand to benefit from the revelations appears to be Israel.

"These (disclosures) don't hurt Israel at all -- perhaps the opposite," Giora Eiland, a former national security advisor to ex-prime ministers Ariel Sharon and Ehud Olmert, told Israeli radio. "If there is something on the Iranian issue that, in my opinion, happens to help Israel, it is that these leaks show that Arab countries like Saudi Arabia are far more interested in Iran than they are in the Israeli-Palestinian conflict."

Dat Arabische regeringen hypocriet als de pest zijn was al langer bekend, maar dat er nog niks is uitgelekt dat Israel echt schaadt is inderdaad opmerkelijk te noemen.

Misschien komt dat nog wel, en anders heb je extra voer voor complottheorieen :9
AFC AJAX
pi_89294563
quote:
Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit was ook mijn gedachte
Natuurlijk zijn deze 'lekken' goed voor Israel, de Mossad zit er namelijk achter.
  maandag 29 november 2010 @ 13:20:51 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_89294642
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Precies zoals de VS wil doen laten geloven. En alle josti's geloven het ook nog.
Lijkt idd verdacht veel op de psyop's waar sommige landen gretig van gebruik maken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_89294664
Goede poep dit, hoe meer de overheid ter verantwoordelijkheid wordt geroepen des te meer ze voor ons zullen opereren ipv verachtelijke groepen en personen.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:27:10 #130
230491 Zith
pls tip
pi_89294876
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Zijn er eigenlijk ook top secret cables gelekt?
Nee, het gaat tot 'secret', 'top secret' zit niet bij de collectie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89294976
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Hamilcar het volgende:
Goede poep dit, hoe meer de overheid ter verantwoordelijkheid wordt geroepen des te meer ze voor ons zullen opereren ipv verachtelijke groepen en personen.
Er word helemaal niemand ter verantwoordelijkheid geroepen door het lekken van deze informatie. Maar sommige mensen vinden tegenwoordig dat diplomatieke post openbaar moet zijn.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 29 november 2010 @ 13:32:21 #132
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89295053
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Er word helemaal niemand ter verantwoordelijkheid geroepen door het lekken van deze informatie. Maar sommige mensen vinden tegenwoordig dat diplomatieke post openbaar moet zijn.
Een monarchist die essentiële informatie van 'het volk' wilt weghouden. Dat er uberhaupt nog figuren zoals jou anno 2010 bestaan.
pi_89295119
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Een monarchist die essentiële informatie van 'het volk' wilt weghouden. Dat er uberhaupt nog figuren zoals jou anno 2010 bestaan.
Dat soort mensen zijn verspilde tijd en moeite :p
pi_89295185
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat het hier om essentiële informatie gaat is discutabel.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 29 november 2010 @ 13:36:48 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89295218
Over die kernwapens nog eens, dat was allang bekend, ook in officiële communicatie.
http://www.fas.org/blog/s(...)ity-requirements.php
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89295220
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Dat komt omdat mensen tegenwoordig denken dat ze overal verstand van hebben helaas.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:36:55 #137
230491 Zith
pls tip
pi_89295226
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Dat het hier om essentiële informatie gaat is discutabel.
99.9% is nog niet gepubliceerd, we zullen zien :) Er zitten nu al enkele essentiele stukekn tussen IMO.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89295317
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat komt omdat mensen tegenwoordig denken dat ze overal verstand van hebben helaas.
Helaas wel ja. Om Cicero aan te halen: O tempora, O mores!
pi_89295416
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, het gaat tot 'secret', 'top secret' zit niet bij de collectie.
Oftewel er zal weinig tussen zitten wat écht wereldschokkend is.
  maandag 29 november 2010 @ 13:42:16 #140
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89295437
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ook voor jou geldt hetzelfde; er is klaarblijkelijk een correlatie tussen monarchisten en mensen die een eufemistische wereldbeeld aan het volk willen brengen, in plaats van de waarheid. Het volk dient immers haar vertegenwoordigers, en niet andersom toch?
pi_89295502
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ook voor jou geldt hetzelfde; er is klaarblijkelijk een correlatie tussen monarchisten en mensen die een eufemistische wereldbeeld aan het volk willen brengen, in plaats van de waarheid. Het volk dient immers haar vertegenwoordigers, en niet andersom toch?
Als het volk slim genoeg was dan hadden ze geen vertegenwoordigers nodig, sinds wanneer dient de gewone man zich te bemoeien met het kernwapenbeleid van landen? We hebben die mensen verkozen om dat werk te doen voor ons, laat het dan ook daar zou ik zeggen.

Nu heeft iedereen weer verstand van "hoe het wel zou moeten", God bewaar me.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89295536
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hoe kunnen de vertegenwoordigers het volk dienen als allerlei gevoelige informatie op straat komt te liggen. Dit soort dingen geven een vertekend beeld zonder enige nuance.
pi_89295593
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Hoe kunnen de vertegenwoordigers het volk dienen als allerlei gevoelige informatie op straat komt te liggen. Dit soort dingen geven een vertekend beeld zonder enige nuance.
Exact, het enige dat weer gaat spreken zonder enige vorm van onderbouwing is de onderbuik van de burger. "We hebben gelezen in een document van Wikileaks dat...... en dat zei de regering niet tegen ons, het is een conspiracy en aantasting van onze vrijheid!"

Zucht..
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 29 november 2010 @ 13:48:03 #144
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89295640
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
Als het volk slim genoeg was dan hadden ze geen vertegenwoordigers nodig
Wat ik zeker weet is dat jij in ieder geval niet zo snugger bent; je bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van de reden waarom vrije mensen regeringen vormen.

quote:
sinds wanneer dient de gewone man zich te bemoeien met het kernwapenbeleid van landen? We hebben die mensen verkozen om dat werk te doen voor ons, laat het dan ook daar zou ik zeggen.
De informatie gaat verder dan het kernwapenbeleid; het bevat essentiële informatie over het juiste aantal burgerdoden; corruptieschandalen en het reilen en zeilen van landen die een hoop op hun kerfstok blijken te hebben. We hebben die mensen verkozen om hun werk te doen en vervolgens verantwoordelijkheid af te leggen aan ons, het volk. Wanneer dat laatste ontbreekt mag wat mij betreft alle middelen gebruikt worden om de 'waarheid' aan het licht te brengen.
pi_89295708
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat ik zeker weet is dat jij in ieder geval niet zo snugger bent; je bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van de reden waarom vrije mensen regeringen vormen.
Of jij bent vreselijk naïef, ik denk 't laatste.

quote:
Wanneer dat laatste ontbreekt mag wat mij betreft alle middelen gebruikt worden om de 'waarheid' te achterhalen.
's Werelds meest stupide dingen zijn gedaan door "alle middelen te gebruiken", gevaarlijke gedachtegang van je.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89295731
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Zijn er eigenlijk ook top secret cables gelekt?
Zover ik weet niet. De cables die gelekt zijn zijn van het niveau secret (volgens de website vallen in totaal 15, 652 documenten onder deze classifactie). Daarnaast zijn er een flink aantal documenten NOFORN, wat eigenlijk wil zeggen dat alleen Amerikaanse diensten van deze informatie mogen weten / gebruik maken.

Dus zover ik weet niet.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  maandag 29 november 2010 @ 13:51:18 #147
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89295761
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Voorschrift het volgende:

's Werelds meest stupide dingen zijn gedaan door "alle middelen te gebruiken"
:Y Zie Bush administration
AFC AJAX
pi_89295799
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef msnk het volgende:

[..]

:Y Zie Bush administration
De een z'n fout moet dus de ander z'n fout goedpraten? Leuk dat we op dat niveau aanbeland zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:52:55 #149
230491 Zith
pls tip
pi_89295818
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De een z'n fout moet dus de ander z'n fout goedpraten? Leuk dat we op dat niveau aanbeland zijn.
Aldus drogredenaar #1
pi_89295859
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De informatie gaat verder dan het kernwapenbeleid; het bevat essentiële informatie over het juiste aantal burgerdoden; corruptieschandalen en het reilen en zeilen van landen die een hoop op hun kerfstok blijken te hebben. We hebben die mensen verkozen om hun werk te doen en vervolgens verantwoordelijkheid af te leggen aan ons, het volk. Wanneer dat laatste ontbreekt mag wat mij betreft alle middelen gebruikt worden om de 'waarheid' aan het licht te brengen.
Wat ten koste zal gaan van de stabiliteit van de regering, de internationale positie en de belangen die erbij horen. Zodra je achter alles kan komen zal er fout op fout uitkomen, omdat in een grote organisatie / land nu gewoonweg gruwelijk veel fouten gemaakt worden. Zoiets valt gewoonweg niet te voorkomen, puur door de omvang.

Liever deze corrupte wereld dan jouw idealistische wereld waar de balans keer op keer weggeslagen zal worden.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')