abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89288507
OP.
  maandag 29 november 2010 @ 10:13:55 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288543
*O*

en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89288596
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
*O*

ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er *O*
  maandag 29 november 2010 @ 10:16:24 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288607
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
*O*

In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig :P
  maandag 29 november 2010 @ 10:17:07 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288624
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er *O*
Zo lamg? :o
pi_89288629
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef remlof het volgende:

[..]

In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig :P
hahha ja je hebt gelijk een sprookjesachtige baby wordt het dan, moet ze het wel Aladin noemen :P
pi_89288647
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo lamg? :o
maak maar een poll Remlof, ik denk het wel en zo lang is het niet ik lul wel alles vol >:)
  maandag 29 november 2010 @ 10:19:27 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_89288681
Is remlof hier een beetje lief?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_89288684
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke ^O^ nou van mij mag de pret beginnen hoor *O*
Jij mag binnen blijven zeker :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89288694
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Biogarde het volgende:
Is remlof hier een beetje lief?
Nee. En nu?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 29 november 2010 @ 10:20:25 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_89288707
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Ik ban 'm zo hoor.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 29 november 2010 @ 10:21:58 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288749
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ban 'm zo hoor.
:o :@
pi_89288766
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij mag binnen blijven zeker :D
ik mag doen en laten wat ik wil Mera, je weet toch heb geen leven *O* maar de herfst en de winter daar ben ik gek op, ben een winterkind :Y
  Admin maandag 29 november 2010 @ 10:23:06 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89288782
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!

Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!

En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten :P
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.

Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!

Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.

Egocentrisme, je kunt echt van alles van me denken en allerlei plakkertjes op me plakken, maar egocentrisme is nou eik wel het laatste dat bij me past.
Voor bv Disana was ik wel degene die het aankaartte bij Danny om een bloemetje namens FOK! te sturen omdat ik het zo erg vind.
En nu hebben jul;lie me in een positie dat het op de borst klopperig klinkt, en dus egocentristisch over kan komen, grappig
Terwijl het alleen maar een voorbeeld is.

Ik zie publiciteit voorbij komen,
nu is lezen ook een vak, maar waar ging het nu echt over? Het idee van BX om als het straks sneeuwt of weet ik veel wat, met een stel FOK!kers een stuk wijk ingaan waar veel ouderen zitten en eens gaan vegen of gaan shoppen ( alles nog in de kinderschoenen) maar dat we zoiets dan wel even moeten aankondigen in het buurtkrantje of wijkhuis, waarop ik zeg, meteen publiciteit.
JA, in een fucking wijkkrantje, is dat zo enorm erg? Is publiciteit zo'n enorm smerig woord?
In een wijkkrantje?! Jullie doen alsof we SBS gaan bellen, het gaat om een wijkkrantje met niets meer er komen mensen van FOK! bij u in de buurt vegen oid.
Nou nou, wat een publiciteit.

En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.

Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen. Dan hebben jullie er geen donder van begrepen, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.
Het gaat over elkaar gewoon eens helpen, um sonnst.

Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.

Veel plezier nog met jullie 1001ste topic zonder enige wanklank.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89288976
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.

[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen
, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.

over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 29-11-2010 10:37:19 ]
pi_89289145
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje quotes.png
pi_89289178
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Dementor het volgende:
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje [ afbeelding ]
zie je me kloten met die dingen, anders kan ik het niet duidelijk maken, maar bedankt voor je tip
pi_89289267
quote:
Ik ban 'm zo hoor.
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet :P
pi_89289388
quote:
En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.
Maak je niet té druk hè. Noem DJMO gewoon een kat(er) en dan is ook vanuit dit subforum hulp en inzet verzekerd. Ze zijn hier namelijk wél voor de poes ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 10:45:08 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289390
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet :P
ha jij bent ook weer terug
  Admin maandag 29 november 2010 @ 10:45:35 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89289403
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.

[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen
, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.

over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89289431
quote:
ha jij bent ook weer terug
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede start ;)
pi_89289484
  maandag 29 november 2010 @ 10:49:11 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289513
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:

Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.

Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')