quote:
Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!
Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!
En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten

quote:
Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:[..]
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.
Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
quote:
Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.
Egocentrisme, je kunt echt van alles van me denken en allerlei plakkertjes op me plakken, maar egocentrisme is nou eik wel het laatste dat bij me past.
Voor bv Disana was ik wel degene die het aankaartte bij Danny om een bloemetje namens FOK! te sturen omdat ik het zo erg vind.
En nu hebben jul;lie me in een positie dat het op de borst klopperig klinkt, en dus egocentristisch over kan komen, grappig
Terwijl het alleen maar een voorbeeld is.
Ik zie publiciteit voorbij komen,
nu is lezen ook een vak, maar waar ging het nu echt over? Het idee van BX om als het straks sneeuwt of weet ik veel wat, met een stel FOK!kers een stuk wijk ingaan waar veel ouderen zitten en eens gaan vegen of gaan shoppen ( alles nog in de kinderschoenen) maar dat we zoiets dan wel even moeten aankondigen in het buurtkrantje of wijkhuis, waarop ik zeg, meteen publiciteit.
JA, in een fucking wijkkrantje, is dat zo enorm erg? Is publiciteit zo'n enorm smerig woord?
In een wijkkrantje?! Jullie doen alsof we SBS gaan bellen, het gaat om een wijkkrantje met niets meer er komen mensen van FOK! bij u in de buurt vegen oid.
Nou nou, wat een publiciteit.
En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen. Dan hebben jullie er geen donder van begrepen, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.
Het gaat over elkaar gewoon eens helpen, um sonnst.
Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.
Veel plezier nog met jullie 1001ste topic zonder enige wanklank.