Ik ken ze ook, ben er zelf één. Duurde 2,5, 3 jaar. En nu geven we elkaar.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ken zat mensen die al een aantal jaartjes bij elkaar zijn, en eerst een hele tijd met elkaar omgingen, zonder dat ze iets voor elkaar voelden. Zo erg is dat toch niet?![]()
Dit was mijn klacht, dankuwel voor uw aandacht
Juist. En echte mannen komen niet in de friendszone.quote:
Dan heb jij een hele harige kut of een mannenstem. Want kerels zat die daar nog uit komen hoor, voor zover het bestaat.quote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist. En echte mannen komen niet in de friendszone.
Friendszone is voor mietjes zonder ballen en een ruggengraat.
Die noemen wij hier in Amsterdam gewoon homo.quote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef friekin_ het volgende:
Friendszone is voor mietjes zonder ballen en een ruggengraat.
Geen van beide.quote:Op maandag 29 november 2010 09:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele harige kut of een mannenstem. Want kerels zat die daar nog uit komen hoor, voor zover het bestaat.
Dan heb je geen verstand van kerels. Er zijn ook zat kerels die geen relatie willen, enkel zaad verspreiden (om het maar even plat te houden). En als het meisje in kwestie wel een relatie wil, dan komt die vent in de friendszone. Dat is de andere kant van het verhaal.quote:
Klopt. Al is dat niet hoe TS het stelt.quote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heb je geen verstand van kerels. Er zijn ook zat kerels die geen relatie willen, enkel zaad verspreiden (om het maar even plat te houden). En als het meisje in kwestie wel een relatie willen, dan komt de vent in de friendszone. Dat is de andere kant van het verhaal.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Trommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lossen bazen dat op
[ afbeelding ]
Zo lossen bazen dat op
Dat!quote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Splutje het volgende:
Mensen die in een kroeg of discotheek op zoek zijn maar een vaste relatie
Wat een baas zeg, dat je dat 2.5 jaar hebt weten te rekkenquote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken ze ook, ben er zelf één. Duurde 2,5, 3 jaar. En nu geven we elkaar.
Toevallig, in Eindhoven ookquote:Op maandag 29 november 2010 09:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die noemen wij hier in Amsterdam gewoon homo.
Die plaatjes.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Ypmaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alwaar wat illustrerende plaatjes op mijn topique.
Tegenwoordig wordt elke andere benadering dan een meisje in een uitgaangsgelegenheid aanspreken met een magische, tongstrelende openingszin, ter plekke volgooien met drank en als de gelegenheid zich voordoet wisselt men plaatselijk natuurlijk speeksel uit. Vanzelfsprekend zal deze activiteit zich naar een hoger niveau verheffen als de vangst, al dan niet beschonken, meegenomen wordt naar het huis van de ander. Drie weken later herhaalt deze cyclus zich omdat ze elkaar zat werden, maar dat lag natuurlijk aan henzelf, en niet aan de ander.
Hoeveel van deze Fok!kertjes die zich hierin herkennen heeft nu nog steeds een relatie met dat lekkere wijf uit de discotheek? Ik weet wel zeker dat het niet meer dan de helft zal zijn. Waarom wordt elke actie die van bovenstaande situatie afwijkt dan afgedaan met: "Friendszone"? Ik ken zat mensen die al een aantal jaartjes bij elkaar zijn, en eerst een hele tijd met elkaar omgingen, zonder dat ze iets voor elkaar voelden. Zo erg is dat toch niet?
![]()
Dit was mijn klacht, dankuwel voor uw aandacht
Mooi man dat Nederlandsquote:
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:54 schreef Splutje het volgende:
Tevens is friendzone verzonnen door lelijke gasten
dat heb je ergens gelezen?quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.
Kun je eens kappen me te stalken creep? Thanks.quote:
shit, zit ik nu in de friendszone?quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je eens kappen me te stalken creep? Thanks.
Idd en voor ruggegraatloze lui die vrouwen op geen enkele manier durven tegen te spreken en enkel bevestigen wat ze graag wil horen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.
Ja, want tussendoor zat ik stil. Dus niet stoer doen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een baas zeg, dat je dat 2.5 jaar hebt weten te rekken
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, want tussendoor zat ik stil. Dus niet stoer doen.
quote:
Proest.quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, ben er zelf één. Duurde 2,5, 3 jaar. En nu geven we elkaar.
lol mijn respect voor de mods daalt met de minuutquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Proest.
2,5 jaar in de friendszone en vervolgens geeft ze jou nu ook?
Arme vent.
Ja ik. Al 14 maanden nu.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Ypmaha het volgende:
Hoeveel van deze Fok!kertjes die zich hierin herkennen heeft nu nog steeds een relatie met dat lekkere wijf uit de discotheek?
[ afbeelding ]
Zo lossen bazen dat op
quote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Splutje het volgende:
Mensen die in een kroeg of discotheek op zoek zijn maar een vaste relatie
Ik moest lachen, volgens mij ben ik gezegend met slechte tot middelmatige humor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |