Mooi man dat Nederlandsquote:
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:54 schreef Splutje het volgende:
Tevens is friendzone verzonnen door lelijke gasten
dat heb je ergens gelezen?quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.
Kun je eens kappen me te stalken creep? Thanks.quote:
shit, zit ik nu in de friendszone?quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je eens kappen me te stalken creep? Thanks.
Idd en voor ruggegraatloze lui die vrouwen op geen enkele manier durven tegen te spreken en enkel bevestigen wat ze graag wil horen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Friendzone is waar types in belanden die denken dat je door "vrienden" te worden met een meisje haar verliefd laat worden terwijl je eigenlijk niks meer bent dan een goeie vriendin die haar niet tegenspreekt.
Ja, want tussendoor zat ik stil. Dus niet stoer doen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een baas zeg, dat je dat 2.5 jaar hebt weten te rekken
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, want tussendoor zat ik stil. Dus niet stoer doen.
quote:
Proest.quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, ben er zelf één. Duurde 2,5, 3 jaar. En nu geven we elkaar.
lol mijn respect voor de mods daalt met de minuutquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Proest.
2,5 jaar in de friendszone en vervolgens geeft ze jou nu ook?
Arme vent.
Ja ik. Al 14 maanden nu.quote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef Ypmaha het volgende:
Hoeveel van deze Fok!kertjes die zich hierin herkennen heeft nu nog steeds een relatie met dat lekkere wijf uit de discotheek?
quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Trommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lossen bazen dat op
quote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Splutje het volgende:
Mensen die in een kroeg of discotheek op zoek zijn maar een vaste relatie
Ik moest lachen, volgens mij ben ik gezegend met slechte tot middelmatige humor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |