Why me?
Ik keek woensdag bij de Team Stats, en toen hadden de Dutch Power Cows (250 members) 110 miljoen aanslagen, en Alliance Francophone (437 members) had er 78 miljoen. Vandaag keek ik weer, en nu zijn er bij ons 8 miljoen bijgekomen, en bij hen 15+ miljoen
Als dat zo doorgaat halen ze ons heel snel in, en dat mag niet gebeuren natuurlijk.
Het is ook erg leuk voor jezelf om mee te doen natuurlijk! Ik had nooit verwacht dat ik vaak 15000+ toetsaanslagen per dag had.
OK, ik doe mee! Maar hoe?
Het is doodsimpel! Je moet allereerst hier [61Kb .zip] het progje downloaden wat de toetsaanslagen bijhoud. Daarna moet je je hier aanmelden. Installeer daarna het programmaatje, vul je gebruikersnaam etc. in. Daarna log je in bij 'Your Account', en Klik op Join a Team. Zoek op ID '2', en klik de Dutch Power Cows aan . En nu typen maar!
* cREATiVe8500 hoopt dat veel fokkers joinen! (we kunnen het gebruiken!)
Mensen die net gejoined hebben (tromgeroffel):
quote:GoT-ters die nu ook gejoined hebben:
BierKoning
BlaatschaaP
flappiewappie
Jojogirl
Maggie
ROEN
Sheepcidus
StefanFM
TheCurve
quote:Er zullen waarschijnlijk mensen zijn die niet de DPC willen joinen, maar een eigen team starten. Dat kan, maar de kans dat jouw team dan op #1 komt te staan is minimaal (120.000.000 toetsaanslagen haal je niet snel in
[DPC] Coldfusion
[DPC]Wessie
[dpc]zephyr
4POX
Adarkar
Airwolf
Andy4fun
Asphyxion
Atar
Bandiet
BBMSwift
bolleh
Bootje
ChimeraPD
coelho
D^e^X
danielkegel
def_p
dexx
disjfa
DRaakje
draikan
drm
DutchCommando
E-Jey
Elect
Fallen-Angel
fleppuhstein
GoUdViS
hobs0n
Hyperbird
illem
isdnsux
Jessen
Jordan2k
Juniorrules
Justice
justsomeone2002
JvdBerg
kazz1980
KoeK
laurensl
M v Akkeren
Maggie
Mark_640
megamuch
MrZed
Nikel
OxiMoron
Racoontjuh
rano
Razta
Razzie
rjeggens
RoeLz
RutgerB
Sabian
samba
sdomburg
serl
SiNTeK
Sjoe Ass
Slarioux
Squirtle
Steel-Frog
thagizzmo
TutanRamon
Tu-Tone
Tweakertje
twi
vinkie
WaCkY
XFORC3R
YoMaN
Nog een ding: IEDEREEN kan en mag meedoen! Het is heel makkelijk te installeren!
en nee, dit is geen spam: allereerst heb ik het niet zelf bedacht, en ik wil natuurlijk erg graag dat we op #1 blijven staan. maar in de tweede zin geef ik nadrukkelijk aan dat je het alleen kunt doen.
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 17:22]
Het zal mij benieuwen hoe snel ik boven de 120.000.000 uit kom:)
Grtz,
/me
quote:yeah, right
Op zaterdag 01 juni 2002 00:41 schreef TimberWolf het volgende:
Jah, laat ik eens een programmatje installeren wat mijn toetsaanslagen registreert, en naar een website stuurt... Ik kan ook gewoon al mijn passwords in plain-text op mijn webpage zetten, dat is sneller...
quote:
Jah, laat ik eens een programmatje installeren wat mijn toetsaanslagen registreert, en naar een website stuurt... Ik kan ook gewoon al mijn passwords in plain-text op mijn webpage zetten, dat is sneller...
quote:mee eens!!
quote:Donderdag hadden we er 250, nu hebben we >330
Op zaterdag 01 juni 2002 11:20 schreef flappiewappie het volgende:
hoeveel hebben we er al?:P
quote:Je bent vergeten ons team te joinen
Op zaterdag 01 juni 2002 11:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ikke doe ook meej!!!! tiep tiep tiep
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 11:41]
quote:pa-ra-'noia (de ~ (v.))
Op zaterdag 01 juni 2002 11:25 schreef ensifex het volgende:[..]
mee eens!!
1 geestesziekte, gekenmerkt door waanideeën over intenties van anderen, waarbij de verstandelijke vermogens onaangetast blijven
quote:Je kan je pulses opsparen en met de hand doorsturen. geen enkel probleem hoor
Op zaterdag 01 juni 2002 12:24 schreef BierKoning het volgende:
Ik denk dat jullie te weinig aan mij hebben, aangezien in geen kabel heb en dus maar een uurtje per dag internet ofzo
quote:En ik neem aan dat een "puls" je aantal aanslagen is ofzo?
Op zaterdag 01 juni 2002 12:26 schreef Slarioux het volgende:[..]
Je kan je pulses opsparen en met de hand doorsturen. geen enkel probleem hoor
quote:Mijn broertje doet ook al een maand mee, en hij heeft geen internetaansluiting. Toen ff een modem aangesloten bij het installeren, maar hij heeft er nu ook al 100000+ (hij speelt ei'k alleen spelletjes. Dus: wel gewoon meedoen!
Op zaterdag 01 juni 2002 12:24 schreef BierKoning het volgende:
Ik denk dat jullie te weinig aan mij hebben, aangezien in geen kabel heb en dus maar een uurtje per dag internet ofzo
En een pulse is het doorsturen naar de Project Dolphin-server hoeveel toetsen je hebt ingedrukt. En voor de paranoia mensen, het is echt hoeveel, en niet welke!
Nog wat uitgebreider: Het programmaatje houdt het aantal toetsen off-line bij, en hij stuurt ze door wanneer je internet verbinding hebt (je kunt dat ook uitschakelen, en het handmatig doen). Je kunt dus gewoon op een PC die normaalgesproken geen internet heeft het programmatje installeren. Dan heb je bij het installeren een keer internet nodig, en na een poosje (een maand bijv.) om ff te pulsen.
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 12:32]
quote:Ok, ok ik download dat dingetje wel ff, het is zo klein dat mijn modem het zelfs aankan
Op zaterdag 01 juni 2002 12:29 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
Mijn broertje doet ook al een maand mee, en hij heeft geen internetaansluiting. Toen ff een modem aangesloten bij het installeren, maar hij heeft er nu ook al 100000+ (hij speelt ei'k alleen spelletjes. Dus: wel gewoon meedoen!
quote:Toetsaanslagen worden gespaard en per 'pulse' verstuurd. Dat kan je zo instellen dat dat alleen als jij dat wilt gebeurt
Op zaterdag 01 juni 2002 12:28 schreef BierKoning het volgende:[..]
En ik neem aan dat een "puls" je aantal aanslagen is ofzo?
Ff een pic voor de duidelijkheid
quote:woei! wat zijn we weer behulpzaam
Op zaterdag 01 juni 2002 12:31 schreef Slarioux het volgende:[..]
Toetsaanslagen worden gespaard en per 'pulse' verstuurd. Dat kan je zo instellen dat dat alleen als jij dat wilt gebeurt
Ff een pic voor de duidelijkheid
[afbeelding]
En zonder al te paranoide te worden. Wat zal nou het nut zijn hiervan. Een of meerdere servers draaien om al die tellingen te registreren is zeker niet gratis.
Terrorisme bestrijding? Marktonderzoek? Bleuh
quote:Ik heb Folding@home ook geïnstalleerd hoor!
Op zaterdag 01 juni 2002 12:38 schreef Skull het volgende:
Hallo installeer dan zo'n proggie voor kanker- of alzheimeronderzoek of zo. Dan help je in ieder geval nog iemand rijk worden met iets nuttigs.En zonder al te paranoide te worden. Wat zal nou het nut zijn hiervan. Een of meerdere servers draaien om al die tellingen te registreren is zeker niet gratis.
Terrorisme bestrijding? Marktonderzoek? Bleuh
Het is leuk om te zien hoeveel je typt, en in groepsverband heb je ook nog een competitie. Bij voetbal is het groepsverband toch ook het punt dat het zo leuk maakt? En het natuurlijk cool om te zien dat bij distributed computing-projecten (dit is enigszins vergelijkbaar) Nederland errug vaak bovenaan, of iig in de top-3 staat.
[Dit bericht is gewijzigd door cREATiVe8500 op 01-06-2002 12:50]
quote:Het bijhouden doet hij ook offline. Je kunt pulsen door op het icoontje te dubbelklikken. Ga dan naar www.project-dolphin.net, en zoek naar jouw username. Ga dan naar jouw informatiepagina, en kijk of je pulse in het rijtje staat. Want dan werkt 'ie!
Op zaterdag 01 juni 2002 12:41 schreef BierKoning het volgende:
Doet dat ding het ook offline?
quote:Ook toegevoegd in het lijstje (je staat nu ook bij GoT in het lijstje
Op zaterdag 01 juni 2002 12:58 schreef Sheepcidus het volgende:
* Sheepcidus has joined in
quote:Ik had je al opgemerkt, maar ik wist dus niet of je op fok zat. Daarom stond je bij de GoT-ers
Op zaterdag 01 juni 2002 14:14 schreef Maggie het volgende:
Oh sorry vergeten te zeggen... ik heb me gisteren ook al aangemeld...
Edit: Mithrandir is een GoT-ter
quote:Er is geen nut.. Het is gewoon leuk
Op zaterdag 01 juni 2002 13:40 schreef BierKoning het volgende:
Eigenlijk ff 1 dingetje
Wat is er het nut van?
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 12:33 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
woei! wat zijn we weer behulpzaam
quote:gr8
Op zaterdag 01 juni 2002 17:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
ook maar gedaan
quote:bist du dit?
Op zaterdag 01 juni 2002 17:08 schreef Youssef het volgende:
*doet al een tijdje mee zonder team... *
quote:Omdat de topic opener na 24/u zijn post niet meer kan wijzigen.
Op zaterdag 01 juni 2002 19:03 schreef inkie1010 het volgende:
Ik sta nog nie bij de joiners maar ik heb wel gejoined!! (in het eerste bericht van deze topic!)
cREATiVe8500: Als je mij even ene ICQ'tje/mailtje stuurt met de juist url's enzo kan ik het wel voor je aanpassen.
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 19:03 schreef inkie1010 het volgende:
Ik sta nog nie bij de joiners maar ik heb wel gejoined!! (in het eerste bericht van deze topic!)
quote:Ik dacht dat ik het al had gezegd, maar je hebt wel aangemeld bij Project Dolphin, maar je hebt ons team niet gejoind! Dan kom je natuurlijk pas in het lijstje
Op zaterdag 01 juni 2002 19:16 schreef Raven het volgende:
Omdat de topic opener na 24/u zijn post niet meer kan wijzigen.cREATiVe8500: Als je mij even ene ICQ'tje/mailtje stuurt met de juist url's enzo kan ik het wel voor je aanpassen.
Dank voor het aanbod! Zo aardig zijn ze op GoT niet Daar ben ik nu al bezig aan het derde lijstje
quote:Ben je nu lid van de DPC of niet? Zonee, waarom doe je niet mee?
Op zaterdag 01 juni 2002 20:08 schreef Youssef het volgende:[..]
Das bin ich
quote:Uuuhm, omdat je nu zo aandringt... ben ik over 5 seconde lid
Op zaterdag 01 juni 2002 21:05 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
Ben je nu lid van de DPC of niet? Zonee, waarom doe je niet mee?
Edit: Het team is een miljoen+ keys rijker geworden
quote:En doordat Maggie het zei ben ik ook lid geworden
Op zaterdag 01 juni 2002 14:14 schreef Maggie het volgende:
Oh sorry vergeten te zeggen... ik heb me gisteren ook al aangemeld...
aangezien ik veel chat en mail is het dus wel erg leuk om te weten hoeveel aanslagen ik per dag heb! Ook wat ik hier op fok wel niet allemaal post, ik zie dat dat dingetje daaronder in mijn taakbalkje zich nu helemaal rot werkt! Wel cool!!
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 21:10 schreef Youssef het volgende:[..]
Uuuhm, omdat je nu zo aandringt... ben ik over 5 seconde lid
Edit: Het team is een miljoen+ keys rijker geworden
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:22 schreef HAL9000S het volgende:
met 345 a.p.m doe ik dan ook maar mee....
quote:Ik op 1tje..
Op zondag 02 juni 2002 19:05 schreef Stranger het volgende:
doen julllie allemaal op 1 computer mee, of sta je op meerdere computers ingelogt?
quote:Ik kan het wel op de server zetten maar die tiept niet zoveel
Op zondag 02 juni 2002 19:05 schreef Stranger het volgende:
doen julllie allemaal op 1 computer mee, of sta je op meerdere computers ingelogt?
quote:Als je nou wel op Fok! komt en mijn broertje hicham opspoort (letterlijk ook zijn naam op het forum hier) en ervoor zorgt dat hij lid wordt dan heb je er nog 2 miljoen bij...
Op zondag 02 juni 2002 22:59 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Geweldig! Nog meer ledenSinds donderdag hebben we 110 nieuwe leden!
Ik kom niet vaak op fok, maar kan iemand er voor zorgen dat nog veel meer fokkers mee gaan doen? Want Woensdag, donderdag of vrijdag zijn we anders onze eerste plek kwijt
Volgens mij is de Digatale Corner een van de minst bezochte onderdelenDus iedereen ff zijn hele klas aansporen om mee te doen
Hij typt dubbel zoveel als mij
Edit: Oops, hij is al derbij sinds gister ofzow
[Dit bericht is gewijzigd door Youssef op 02-06-2002 23:31]
quote:Het meest uitgebreidde wat je kunt zien is: Last 48 pulses for Slarioux en evt. inloggen.
Op zondag 02 juni 2002 17:46 schreef Slarioux het volgende:
Ik haal er ook een hele zooi merk ik nu... Kan je ergens uitgebreidere stats zien?
quote:w00t
Op zondag 02 juni 2002 23:23 schreef Youssef het volgende:[..]
Als je nou wel op Fok! komt en mijn broertje hicham opspoort (letterlijk ook zijn naam op het forum hier) en ervoor zorgt dat hij lid wordt dan heb je er nog 2 miljoen bij...
![]()
Hij typt dubbel zoveel als mij
![]()
Edit: Oops, hij is al derbij sinds gister ofzow
lekker eerlijk zal dit "project" wel lopen denk ik?
Iets zwaars op je toetsenbord leggen en een nachtje ongemoeid laten zal wel een "grappig" effect hebben.
of een speciaal progje in elkaar draaien zal ook wel niet zo moeilijk zijn.
kortom, ik doe niet mee
quote:http://project-dolphin.net/pulse.shtml#keys
Op zondag 02 juni 2002 23:39 schreef NDAsilenced het volgende:
project dolhpin? dat heet nu toch gewoon Gamecube?![]()
Iets zwaars op je toetsenbord leggen en een nachtje ongemoeid laten zal wel een "grappig" effect hebben.
of een speciaal progje in elkaar draaien zal ook wel niet zo moeilijk zijn.kortom, ik doe niet mee
quote:en tuurlijk is het mogelijk om te cheaten... maar wie gaat er nou een cheatprogramma schrijven voor zo'n loos project?
Keys that "count" as a keystroke
By design, not every key you press is counted as a keystroke. Most keys are, but some, like Alt, Control, Shift, don't count when pressed by themselves. A key combination like Shift+A would only count as one keystroke. The same goes for holding down a key. Pressing the down arrow key (to scroll, for instance) counts only as one keystroke, despite how long you hold it down for. This is to protect from books "falling over" onto the keyboard and being left there while the user sleeps.
ik heet DJ-NaRRa op mun account. let the keystrokes flow to the server
quote:Wel meedoen! Je kunt op deze manier niet cheaten! Naar mijn weten zijn er nauwelijks cheaters (als ze er al zijn). De broncode is ook niet bekend, en met een bep. algorithme wordt bekeken of je niet cheat, dus het valt allemaal wel mee. En als we zo'n speciaal progje gebruikten, had ik hier natuurlijk geen topic geopend
Op zondag 02 juni 2002 23:39 schreef NDAsilenced het volgende:
project dolhpin? dat heet nu toch gewoon Gamecube?![]()
of een speciaal progje in elkaar draaien zal ook wel niet zo moeilijk zijn.kortom, ik doe niet mee
Onder de Naam: Mordeth
(dus niet die r achter de d!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 03-06-2002 19:31]
quote:Laat ik nou door de aanpassing die ik nodig heb het muispijltje met de pijltjestoetsen verplaatsen
Op zaterdag 01 juni 2002 17:07 schreef Slarioux het volgende:
Ik merk wel dat ik veel meer mn toetsenbord ga gebruiken. Gewoon met de pijltjes scrollen ipv de muis en natuurlijk alle sneltoetsen uit m'n hoofd leren.
quote:Linkje in je signature zet meer zoden aan de dijk lijkt me
Op maandag 03 juni 2002 18:47 schreef koeievanger het volgende:
zorg even dat je in forums als onzin een linkje voor elkaar krijgt.. (praat het dan dus even zo aan elkaar, dat niet ene mod er een slotje onder parkeert.. wat me in onzin trouwens weer niet zo'n probleem lijkt)
I'm in Machielovic is de naam
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 07-06-2002 23:30]
had ik 10.000 popsts eerder moeten doen
quote:Nu wel weer ja
Op zondag 09 juni 2002 16:34 schreef Fliepke het volgende:
DPC staat nu wel ver bovenaan zeg...
StefanFM is in 1,791st place.
StefanFM has been a participant since 2002-06-01, and in that time has typed 935,754 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Jul 08 at 3:09:34pm and has sent a total of 477 pulses overall.
StefanFM lives in Netherlands.
Stranger has been a participant since 2002-05-31, and in that time has typed 2,415,979 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Jul 08 at 11:32:41am and has sent a total of 103 pulses overall.
Stranger lives in Netherlands.
The homepage for this user is at not yet specified
quote:tiepfriek
Op maandag 08 juli 2002 22:12 schreef Stranger het volgende:
Stranger is in 345th place.Stranger has been a participant since 2002-05-31, and in that time has typed 2,415,979 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Jul 08 at 11:32:41am and has sent a total of 103 pulses overall.
Stranger lives in Netherlands.The homepage for this user is at not yet specified
quote:uhmmzz nou het is wat anders.. heel vaak als ik mijn computer weer opstart, heeft ie de laatste pulse van de vorige keer nog opgeslagen.. en ik pulse manual dus 1 keer per avond.. dus dan loopt het steeds op weet je
Op maandag 08 juli 2002 22:15 schreef StefanFM het volgende:[..]
tiepfriek
quote:Ow wacht, ik moest eerst nog op een andere knop drukken
Op maandag 30 september 2002 11:08 schreef DigiJasper het volgende:
Als ik die client laad kan ik niet op OK drukken (knop is grijs)
Jojogirl has been a participant since 2002-06-01, and in that time has typed 1,415,155 keys in total.
De laatste tijd gaat het niet meer zo hard. In het begin was ik nl. nog bezig met m'n scriptie en zat dus vaak hele dagen te typen. Nu dus niet meer.
quote:idd.
Op zaterdag 1 juni 2002 00:41 schreef TimberWolf het volgende:
quote:LOL .. ga eens even snel je internet verbinding verbreken , en die nooit meer gebruiken , want een verbinding met de buitenwereld is levbensgevaarlijk
Op zaterdag 1 juni 2002 00:41 schreef TimberWolf het volgende:
Gizart has been a participant since 2002-06-09, and in that time has typed 1,363,263 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Sep 30 at 4:38:36pm and has sent a total of %PulseCount% pulses overall.
Gizart lives in Netherlands.
Stats nu:
quote:
456 Hicham Netherlands 4,661,204 Oct 02 at 2:24:57pm
quote:Wat stellen die stats hierboven eigenlijk voor? (tweede quote)
Wednesday (2nd) 21,736
Tuesday (1st) 51,777
Monday (30th) 50,720
Sunday (29th) 51,653
Friday (27th) 20,595
Thursday (26th) 54,488
Monday (23rd) 55,692
Saturday (21st) 32,799
Friday (20th) 23,592
Wednesday (18th) 37,406
Monday (16th) 30,825
Sunday (15th) 77,416
Wednesday (11th) 54,967
Sunday (8th) 57,616
In team Dutch Power Cows sta ik 21ste
quote:
456 Hicham Netherlands 4,132,980(contribution) 4,661,204(total key's) Oct 02 at 2:24:57pm
quote:Het zal toch niet de datum zijn?
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:03 schreef hicham het volgende:
Wat stellen die stats hierboven eigenlijk voor? (tweede quote)
Die getallen erachter bedoel ik, 2nd? 18th?
quote:Ja dat zal het wel
Op dinsdag 5 november 2002 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het zal toch niet de datum zijn?
StefanFM has been a participant since 2002-06-01, and in that time has typed 1,443,424 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Aug 28 at 10:49:36am and has sent a total of %PulseCount% pulses overall.
StefanFM lives in Netherlands.
The homepage for this user is at not yet specified
quote:arghh das jammer...
Op dinsdag 19 november 2002 18:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik doe ook maar weer is mee , helaas werkt hij op mijn werk niet (Shit shit)
quote:kom niet door de proxy heen
Op dinsdag 19 november 2002 18:39 schreef StefanFM het volgende:[..]
arghh das jammer...
anders lag het resultaat wel op 60000 per dag
quote:Zoveel?
Op dinsdag 19 november 2002 18:44 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
kom niet door de proxy heen
zo hoog kom ik echt niet
quote:typmiep ?
Op dinsdag 19 november 2002 18:44 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
kom niet door de proxy heen
Als ik nu op mijn server een vbprogje ga draaien die met een focus op een textfield afwisselend een space en een backspace simuleert met sendkeys, zou die het dan oppakken?
code:Measured in keystrokes, this particular project lived to be
34,935,065,880 keys old, and saw the participation of some
36,000 users. (Which, by the way, is approximately 1000 times
what I'd expected and prepared for!). If every one of your
keystrokes was a kilometer, it would take light 32 hours to
travel as far as you typed.
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 17-01-2003 17:00]
~Des
quote:hmmz.. te laat..
Op vrijdag 17 januari 2003 16:57 schreef Desdinova het volgende:
Dutch cows here I come..~Des
~Des