Trusten DMquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ga mezelf instoppen.
Welterusten allemaal.
Ja, dan moet je dat ook niet doen hequote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, wel jammer dat ik alleen moest tandenpoetsen
Hmmmm? Wat? Zei iemand iets?quote:
Ik had het graag gezienquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik ben zoooo bizar lenig
Volgende keer beterquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dat ook niet doen he
quote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm? Wat? Zei iemand iets?
Ja, mijn bed is nu slaapproofquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten DMnu je bed wel hard genoeg opgeblazen?
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ga mezelf instoppen.
Welterusten allemaal.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik zei alleen groene niemenadequote:
slaap lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ga mezelf instoppen.
Welterusten allemaal.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:
Eenquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik zei alleen groene niemenade![]()
Slapen is goed
![]()
Ik heb koppijn al de hele avond, volgens mij moet ik me weer eens laten krakenMaar heb al even zonder kunnen doen gelukkig
Ja, wist ik, goenimenade, maar gister zei ik toen: dat calgonitquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
Slapen is goed
![]()
Ik heb koppijn al de hele avond, volgens mij moet ik me weer eens laten krakenMaar heb al even zonder kunnen doen gelukkig
Oww dat is balen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slapen is goed
![]()
Liefquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor
[..]
Eentegen je hoofdpijn
Oh god nou zie ik het pas jaquote:Op zondag 28 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wist ik, goenimenade, maar gister zei ik toen: dat calgonit
Ja, en natuurlijk buuuh van je hoofd![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oww dat is balen.
Ik heb praktisch nooit hoofdpijn maar ik vind het verschrikkelijk..
Zo, beter.quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oww dat is balen.
Ik heb praktisch nooit hoofdpijn maar ik vind het verschrikkelijk..
Doen ze hier ook nooitquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief![]()
Heb ook al paracetamol genomen maar dat wil ook nog niet echt werken.
Je hebt ook zwaar werk...quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Zo, beter.Ja, ik krijg het dus vooral als de spieren in mn rug vastzitten. Verder eik ook bijna nooit.
Ik las ff wat andersquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgt voorbeeld van ST
Trusten Lui![]()
slaap ze trevquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgt voorbeeld van ST
Trusten Lui![]()
flesquote:
Nou, komt meer door mn blessure aan mn schouderquote:Op zondag 28 november 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt ook zwaar werk...
Wel heel tof dat je er gisteren was
Trusten!quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgt voorbeeld van ST
Trusten Lui![]()
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgt voorbeeld van ST
Trusten Lui![]()
Leuk inderdaad. Als ik een keer in Nederland ben tijdens een meet kom ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Grappig hoe zo'n groep totaal verschillende mensen het zo tof kan hebben met elkaar
dat maak ik hier ook vaak meequote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Grappig hoe zo'n groep totaal verschillende mensen het zo tof kan hebben met elkaar
absoluut, dat is totaal onbelangrijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat maak ik hier ook vaak mee![]()
en ook qua leeftijden maakt het niet uit
maar toch verwacht je het nietquote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut, dat is totaal onbelangrijk
Slaap lekker suikerbeeebquote:
na het expansievat van je Volvo nu ook het vat van je Cv kaduuk?quote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen nog een hoop doen![]()
de ketelmonteur komt morgen en ik heb een hoop telefoontjes te plegen
quote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het expansievat van je Volvo nu ook het vat van je Cv kaduuk?
dat is balenquote:Op zondag 28 november 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 ketel wil niet aanspringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |