verder vind ik seizoenen met jenny als director het leukstequote:
MPG heeft bier en/of koffie gekregen, dus dat was al vooruitbetaald!quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet je patent rechten betalen aan MPG
ja, dat had ik dan ook een beetje verwacht, lijkt me heel bijzonder, maar voor jou zal het wel gewoon normaal zijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:57 schreef eer-ik het volgende:
@suikertaart: Dat zit een beetje in de familie. Een groot deel van de familie van m'n ouders komt uit het buitenland of is verhuisd en dat blijft een beetje doorgaan zo. Grote kans ook dat ik zelf ook ga, ik heb niet zo heel veel met Nederland. Vind het een heerlijk land hoor, alles is goed geregeld enzo, echter heb ik hier weinig familie en er zijn mooiere plekken op aarde ;-)
Ik geloof dat het daarna ook niet beter wordtquote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik net mijn bed uit ben zing ik inet op mijn best
was dat niet ook eigenlijk wat hij net zelf zei, schat?quote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof dat het daarna ook niet beter wordt
als ik bas mag zingen klinkt het niet onverdienstelijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geloof dat het daarna ook niet beter wordt
may I be frank?quote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
als ik bas mag zingen klinkt het niet onverdienstelijk
Volgens mij hou jij van druk bezig zijn of heb ik dat verkeert?quote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een koortje/acapella groep die een bas zoeken
kloptquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij van druk bezig zijn of heb ik dat verkeert?
quote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een koortje/acapella groep die een bas zoeken
Welterusten en veel plezier in Londen alvastquote:
ja, nee, jij zei ik zing bas, dus ik wilde frank zijn, snap je?quote:Op zondag 28 november 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al hun nummers zing ik loepzuiver mee
Volgende meet I'll show you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |