Hey ouwequote:
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Klemtoon verleggen Boriszquote:
Ja. Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
btw a.s. woensdag kan ik ein-de-lijk mijn nieuwe camionette ophalen
Uitermate vet uiteraard, maar een hobby op zichquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
Ja, en dan moet em eerst nog belettert en daarna gaat papa ze nog aftimmerenquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegDacht dat je hem wel al lang zou hebben
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeker wel...
al zou ik het kunnen portretteren zoals Koos het doet nóg grager willen kunnen geloof ik.. Puur, eenvoudig maar zó bijzonder.
Hé, er stond net iets andersquote:
En Corbijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Was hij dat van die 'klederdracht' serie?? Zie met google wel zo'n foto er bij als ik op zijn naam zoek. De zw foto's die ik zie zijn erg mooi ja. Weer heel iets anders ook.. leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Nou ja, hij is nu iig binnen handbereik.. straks lekker scheurenquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en dan moet em eerst nog belettert en daarna gaat papa ze nog aftimmerenmaja dat heb je met spullen uit Italië; dat komt altijd een maand te laat, minstens
Nou.. die heeft anders wel de Paul Huf prijs gewonnen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
ik was fan van het werk van govert de roos
voor welke foto dan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. die heeft anders wel de Paul Huf prijs gewonnen hoor
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te makenquote:
pwep pwep pwauwauwauwquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te maken
of gewoon lekker niet als ik daar geen zin in hebquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te maken
Dan moet je niet op je teentjes getrapt doen als het niet zo uitpakt als je had gehooptquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of gewoon lekker niet als ik daar geen zin in heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe helemaal niet op mijn teentjes getrapt....quote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je niet op je teentjes getrapt doen als het niet zo uitpakt als je had gehoopt![]()
Ok ok.. relax.. vond alleen de smiley bij je eerste opmerking niet zo gepastquote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet op mijn teentjes getrapt....
maar om het maybe wat duidelijker te maken wat er door het brein van een leek gaat:
gaat steeds over fotomeuk hier, en dan roepen jullie steeds namen, doe ik dat ook, zeg jij dat hij een prijs heeft gewonnen, mag ik dan aannemen dat het een prijs is voor een foto....
maybe heel onlogisch natuurlijk...
Ja. En van de Vakmanschap Is Meesterschap-reclamesquote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was hij dat van die 'klederdracht' serie?? Zie met google wel zo'n foto er bij als ik op zijn naam zoek. De zw foto's die ik zie zijn erg mooi ja. Weer heel iets anders ook.. leuk!
Geweldige serie is dat, van die klederdracht. Erg indrukwekkendquote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En van de Vakmanschap Is Meesterschap-reclamesAls je hier komt in januari zal ik je wel ff een boek in je handen drukken
![]()
Net trouwens dat andere programma zitten kijken over die fotoseries in De La Mar. WAUW! Hoe tof is dat
zal ik je die uitleggen...quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok ok.. relax.. vond alleen de smiley bij je eerste opmerking niet zo gepast![]()
Voor zijn hele oeuvre dus.
Ja en daar was ik dus al bang voorquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zal ik je die uitleggen...
ik ken govert de roos enkel van playboy fotografie... en daar heb ik er maar 1 van.. namelijk die van MediaMarkt omdat die werden verdeeld onder personeel en klanten omdat die vol stond met de meiden van MediaMarkt. Toen was hij afaik al niet eens meer fotograaf voor playboy..
waarom was je daar bang voor.. Niet iedereen hoeft toch dezelfde interesse voor fotografie te hebben?quote:Op zondag 28 november 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en daar was ik dus al bang voor![]()
Het is gewoon een erg goede (portret) fotograaf. Ook de playboy gebruikt goede fotografen
En deze heeft in zijn carrière ook nog eens best wat betekent voor de Nederlandse fotografie!
Yup. Zeker wetenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geweldige serie is dat, van die klederdracht. Erg indrukwekkend![]()
En tof he!Zo gaaf ook om ze aan het werk te zien. Het is echt een 'vak', haast een 'ambacht' als je er wat langer naar kijkt.
Govert de Roos is vooral een glamourfotograaf. Enneh...sun, die prijs heet niet de PAul Huf Prijs maar de GRote Paul en Govert heeft hem in 2009 gewonnenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zal ik je die uitleggen...
ik ken govert de roos enkel van playboy fotografie... en daar heb ik er maar 1 van.. namelijk die van MediaMarkt omdat die werden verdeeld onder personeel en klanten omdat die vol stond met de meiden van MediaMarkt. Toen was hij afaik al niet eens meer fotograaf voor playboy..
zeg ik ook niet toch?quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom was je daar bang voor.. Niet iedereen hoeft toch dezelfde interesse voor fotografie te hebben?
Ik niet.quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo vond ik het wel overkomen
Je vond dat er nog niet genoeg opruiende activiteiten waren in CULquote:en natuurlijk was het een beetje opruiend bedoel
Ja ja.. weet ik wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Govert de Roos is vooral een glamourfotograaf. Enneh...sun, die prijs heet niet de PAul Huf Prijs maar de GRote Paul en Govert heeft hem in 2009 gewonnen
Ja, en dat vond ik in dit geval een beetje ehmm... sneuquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo vond ik het wel overkomen
en natuurlijk was het een beetje opruiend bedoel
natuurlijk niet... beetje levendig houden hierzoquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Je vond dat er nog niet genoeg opruiende activiteiten waren in CUL
Huh, je krijgt toch wel de hele dag vrijquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
heb dit weekend veels te lekker geslapen. kan nu niet in slaap vallen ben ik bang maar ga toch mn ogen dichtdoen want om 6.30u gaat de wekker(ga eerder werken vanwege crematie). om 11u weg tot 14u en waarschijnlijk dan nog ff terug naar kantoor..
fijne avond en alvast welterusten!
Daar word ik dan weer niet warm van eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Ik vond ook Ed v.d. Elsken altijd een held op fotografie-gebied.
dat hebben we allemaal wel eens. Want wees eerlijk het is en blijft fok hier. Dus alleen serieuze dingen hoef je hier niet te verwachtenquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik in dit geval een beetje ehmm... sneu![]()
Dat was het bij hem dan ook vaak. Niet dat heel geënsceneerde wat Huf, Corbijn en Olaf hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Daar word ik dan weer niet warm van eigenlijkIk vind het zoveel op toevallige fotos gaan lijken
Ik vind dat wel wat hebben jaquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het bij hem dan ook vaak. Niet dat heel geënsceneerde wat Huf, Corbijn en Olaf hebben.
Uit het leven gegrepen.
Ja. Dat wel. Maar niet geheel mijn dingquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het bij hem dan ook vaak. Niet dat heel geënsceneerde wat Huf, Corbijn en Olaf hebben.
Uit het leven gegrepen.
Ships, vergetenquote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk programma op 2 trouwens. Over slow food.
Is nog wel ff bezig hoorquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships, vergetenWe hadden het er nog over... moet je voortaan wel ff eerder posten
Ik ga wel op zoek naar een herhaling of een UG ervan.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk programma op 2 trouwens. Over slow food.
Golfer, hoe heette dat andere programma nou dat je aanraadde? Ergens vanmiddag volgens mij. Iets met food factory oid?quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek naar een herhaling of een UG ervan.
Owwwww de druk!!quote:Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben ook nog masterchef en ik mot op tiet noar bed, werken 2.0 morgen
Jimmy's Food Factory.quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Golfer, hoe heette dat andere programma nou dat je aanraadde? Ergens vanmiddag volgens mij. Iets met food factory oid?
quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 zwaait nog even met foon vanuit bed
truste allemaal
Slaap zequote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 zwaait nog even met foon vanuit bed
truste allemaal
quote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sla hem K.O. met zijn eigen telefoon, dan slaapt ie tenminste
Uit jouw post leid ik af dat je hem zo eerst gaat spanken, dan behandelen met de zweep en vervolgens in een zak bindenquote:
Het is de enige manierquote:Op zondag 28 november 2010 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uit jouw post leid ik af dat je hem zo eerst gaat spanken, dan behandelen met de zweep en vervolgens in een zak bindenGoh, wat zal die TAV lekker slapen dan
Groot gelijkquote:
Succes he 8)quote:Op zondag 28 november 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff.. morgen sporten, maar ben zo ongesteld als een ehmm.... nja, verzin maar wat. Buik is net een ballon![]()
wat moet dat worden..
Als de wereld slaapt is daar altijd nog mijn baken van waakzaamheid golfer.quote:Op maandag 29 november 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
Masterchef NL ook weer bekeken.
Nu even geen TV meer.
Enne..Dude: ik ben dus nog wakker.
Someone has to do it.quote:Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Als de wereld slaapt is daar altijd nog mijn baken van waakzaamheid golfer.
Kijk dat doet mijn Dude-hartje deugd.quote:Op maandag 29 november 2010 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Someone has to do it.
It's a hard job.
Maar ik doe het met liefde en ook speciaal voor jou.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:39 schreef golfer het volgende:
B. gaat naar bed en roept: Arty en ik gaan slapen en gaan jullie nog maar even doorkleffen.
Dus we mogen, Dude.
Oh jee.quote:Op maandag 29 november 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
Arty gaat echter nog een 'element' in zijn computer installeren. Het is een indrukwekkende plaat elektronica en dat moet kennelijk nog voor het ochtendgloren de computer in, anders vergaat de wereld.
Dus dat wordt nog even spannend.
* wijntje inschenkt *
Een printer die sheets uitprint voor de colleges van vandaagquote:
he, gelukkig maar.quote:
Gabbana & Dolce.quote:Op maandag 29 november 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Een printer die sheets uitprint voor de colleges van vandaag.
Ik ga
G&D kunnen weer verder doorkleffen.
Welja, negeer ons maar gewoon.quote:Op maandag 29 november 2010 00:59 schreef Vork het volgende:
Nog mensen actief hier? Of zal ik het licht maar gewoon uitdoen.
Niet echt actief, maar iets zit na te lezen dat FOK!kers helpen FOK!kers heet en het niet helemaal snaptquote:Op maandag 29 november 2010 00:59 schreef Vork het volgende:
Nog mensen actief hier? Of zal ik het licht maar gewoon uitdoen.
O dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt actief, maar iets zit na te lezen dat FOK!kers helpen FOK!kers heet en het niet helemaal snapt
Oew jekkie!quote:Op maandag 29 november 2010 01:11 schreef Vork het volgende:
Volgens mij moeten we de Fokkende medemens gaan helpen met iets. Iets met belangeloos en gratis geloof ik.
Het is mij best hoor. Danny heeft nogal succes met zijn formule, dus wie ben ik om...quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
Maargoed, we hebben er dus een kringloop forum bij. Iets wat met V&A, K&W en al die andere fora niet gedekt kon worden.
Volgens mij komt dit uit de koker van yvonne.quote:Op maandag 29 november 2010 01:15 schreef Duderella het volgende:
Het is mij best hoor. Danny heeft nogal succes met zijn formule, dus wie ben ik om...
Ah, oké.quote:Op maandag 29 november 2010 01:16 schreef Vork het volgende:
Volgens mij komt dit uit de koker van yvonne.
Truste golfer, ook aan de bluezz-billenquote:Op maandag 29 november 2010 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, oké.
Rechtsdraaiende behaarde.... kokers dus.
Nou ja. Het zal wel.
Ik ga maar achter mijn eigenste goeie doel aanliggen.
Die billen.![]()
sorry, ik alweer vreemd Dude.
Het genie van FOK!quote:Op maandag 29 november 2010 01:16 schreef Vork het volgende:
[..]
uhmm... welterusten?quote:Op maandag 29 november 2010 05:07 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn welterustenposts worden genegeerd
Ja!?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 06:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen *gaap*
Ik heb dagdienstMag wel in de krant
wat een muts.quote:Op maandag 29 november 2010 05:11 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; dit was eigen keuze. eerst wilde ik de hele dag maar bedacht later dat maandag altijd heel druk is en andere collega werkt vanaf duitsland een ochtendje dus is niet altijd handig. maar goed, ik mocht wel vrij. (een andere collega die op dinsdag en donderdag werkt zei wel dat ze het gek vond dat ik naar de crematie ga omdat ik em niet goed heb gekend, maar zij bedoelt dus daarmee dat het geen reden is om vrij te nemen. dat viel me wel tegen van haar, maar ja zij is geen familiemens)
Bedoelde ze dat of is dat jouw uitleg?quote:Op maandag 29 november 2010 05:11 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; dit was eigen keuze. eerst wilde ik de hele dag maar bedacht later dat maandag altijd heel druk is en andere collega werkt vanaf duitsland een ochtendje dus is niet altijd handig. maar goed, ik mocht wel vrij. (een andere collega die op dinsdag en donderdag werkt zei wel dat ze het gek vond dat ik naar de crematie ga omdat ik em niet goed heb gekend, maar zij bedoelt dus daarmee dat het geen reden is om vrij te nemen. dat viel me wel tegen van haar, maar ja zij is geen familiemens)
ook al sprak ik hem niet persoonlijk, ik heb het vaak over hem gehad thuis. ik wil graag hoe dan ook afscheid nemen van hem. dat zij daar geen behoefte aan heeft als het haar fam zou overkomen is haar ding.quote:Op maandag 29 november 2010 08:50 schreef z80 het volgende:
[..]
wat een muts.
je maakt toch zelf uit of je naar een uitvaart gaat.
ben zelf ook wel eens bij een uitvaart geweest waarbij ik de overledenen maar amper kende,
een familie lid van de overledenen kende ik wel goed.
ze keek me scheef aan toen ik zei dat ik niet de hele dag vrij nam maar gedeeltelijk. toen zei ze dat ze uberhaupt niet begrijpt waarom ik ernaartoe gaquote:Op maandag 29 november 2010 09:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bedoelde ze dat of is dat jouw uitleg?
maakt niet uit Bluezz, ik vind je niet bemoeierig (schrijf ik zeker verkeerd)quote:Op maandag 29 november 2010 09:14 schreef Bluezz het volgende:
Hullooooooooooooooooooooooo vanaf werkplekkie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@FF, wat tav zegt maar : waar bemoei ik me ook mee
DEquote:
Gelukkig hoeft ze dat neit te begrijpen, maar meid, pak toch gewoon die hele dag vrij! Alsof je gedachten er naar staan om efficient je werk te doen na zo'n gebeurtenisquote:Op maandag 29 november 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze keek me scheef aan toen ik zei dat ik niet de hele dag vrij nam maar gedeeltelijk. toen zei ze dat ze uberhaupt niet begrijpt waarom ik ernaartoe ga
Hi! Ze vonden het allemaal erg lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DEHoe is de quiche in de smaak gevallen? En was het verder een beetj gezellig?
vind ik niet erg hoor, heb niet gezegd dat je niks mocht zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja...ik ging me er niet mee bemoeien
leuk DE, wat voor quiche was het?quote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hi! Ze vonden het allemaal erg lekkerDus had eer van mijn werk. En ja het was gezellig.
gisteren de verjaardag een stuk minder maar goed soms moet je nu eenmaal dingen doen die niet zo leuk zijn
Komend weekend iig leuke dingen gepland , wel weer zaterdag en zondag maar toch rustiger dus das ok.
Hoe is het met jou Peetje?
als ik niet beter zou weten zou ik schrikken van deze postquote:
quiche lorraine. Vrij klassiek dus.quote:Op maandag 29 november 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk DE, wat voor quiche was het?
Quiche Lorraine vind ik de lekkerste! machtig maar oh zo lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 09:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quiche lorraine. Vrij klassiek dus.
(spekjes, prei, uitje, kaas: gruyere en gewone geraspte belegen, peterselie, bieslook, ei en room. op een peterseliedeegje.)
Jij sterkte straks FF en laat die collega lekker links liggen zeg.
heb je ook nog kerstvakantie?quote:Op maandag 29 november 2010 09:29 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gaat al weer hard. Nog twee collegeweken en twee tentamenweken. te gaan en einde 2010.
Alleen tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op maandag 29 november 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je ook nog kerstvakantie?
ah ja vakanties zijn helaas nodig om huiswerk te makenquote:Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen tussen kerst en oud en nieuw.. Maar mijn volgende deadline is dat 15 januari een scriptie af moet zijn
. Dus ik heb gewoon die week nodig om een goed stuk te schrijven.
quote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef DarkElf het volgende:
Hi! Ze vonden het allemaal erg lekkerDus had eer van mijn werk. En ja het was gezellig.
Het schijnt zo jaquote:gisteren de verjaardag een stuk minder maar goed soms moet je nu eenmaal dingen doen die niet zo leuk zijn
Leukquote:Komend weekend iig leuke dingen gepland , wel weer zaterdag en zondag maar toch rustiger dus das ok.
Best lekkerquote:Hoe is het met jou Peetje?
Ik ga elke werkdag ziekenhuiswaartsquote:Op maandag 29 november 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik niet beter zou weten zou ik schrikken van deze post
Jup mijn kerstvakantie begint eigenlijk pas na de 15de van januariquote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja vakanties zijn helaas nodig om huiswerk te maken
Ja klopt alleen ook wel benauwend soms. Die beesten wegen weinig maar zijn, als ze willen, zo flexibel als een blok betonquote:Best lekkerIk had alleen wat moeite mijn bed uit te komen vanmorgen. De katten lagen zo lekker bij mijn voeten
Zo lekker warm is dat
quote:En gisteravond heb ik gelachenIk heb zo'n lasermuisje in mijn nachtkastje liggen en ik heb dat twee keer gebruikt om ze een beetje af te matten. Dus ik ga gisteravond naar bed en toen zaten er twee katten klaar om los te gaan en te gaan jagen
En toen er dus niks kwam snapten ze er niks van
quote:Op maandag 29 november 2010 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga elke werkdag ziekenhuiswaarts
quote:Op maandag 29 november 2010 01:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat kan je zelf leren FFquote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
als er ergens een cursus 'afzeggen/stoppen zonder schuldgevoel' bestaat geef ik me hierbij op
Weinigquote:Op maandag 29 november 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja klopt alleen ook wel benauwend soms. Die beesten wegen weinig maar zijn, als ze willen, zo flexibel als een blok beton![]()
Ja. Heerlijkquote:Pavlov in werking, nu verwachten ze dat steeds wrsDie beesten zijn zo makkelijk een gewoonte aan te leren!
quote:
ja dan kan je geen kant op idd!quote:Op maandag 29 november 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig![]()
![]()
Het is bij elkaar 10 kg kat bovenop mijn been hoor
Ook zo lekker als je op je zij ligt en de een tussen je benen ligt en de ander precies in je knieholte
t geeft gezelligheid he?quote:Op maandag 29 november 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nog steeds vind ik mijn beslissing om die twee donderstenen in huis te nemen de beste beslissing van 2009
Gezelligheid en sfeer en zoquote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t geeft gezelligheid he?Ik vind een huis zonder huisdieren ook snel wat te kil of of sterielig ofzo
quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezelligheid en sfeer en zoGewoon het feit dat er twee van die beestjes enthousiast op je af komen hollen als je binnen komt
Okquote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
gekookt eitje? kwark idd, yoghurt, tonijn, kipfilet, rood vlees.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur holt niet meer maar is nog steedsals je binnen komt.
Nicequote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
Oh hier sliepen we trouwens in de Ardennen
klik
Ziet er enorm sjiek de friemel uit, maar van binnen was het (hoewel netjes en schoon) toch erg gedateerd. En we zaten er voor een klein prijsje he? Aanbiedingen scoren ftw
shit, goed nadenken waar het kan zijn! of heb je em al?quote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Grr ik ben het sintlootje + verlanglijstje kwijtNu weet ik niet wat ik moet kopen..
Mogge allemaal btw
heb hem al.. lag niet onder het blauwe schaaltje maar onder de grote zilveren schaalquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit, goed nadenken waar het kan zijn! of heb je em al?
Leukquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja, had toch een jurkje gekocht? Onflatteuze foto zonder hoofdmaar goed, t gaat om t idee:
Haal hem zo weer weg hoor, dus liever niet quoten.
Ikquote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LeukMaar die laarzen maken het wel weer streng hoor
Staat je heel goed hoorquote:
Die zijn ook helemaal primaquote:
t was hier vanmorgen teon ik naar het werk liep -15, en er ligt een flinke laag sneeuw. Ik houd ervan wanneer de winter echt doorbreekt. Het zonnetje schijnt nu en het is flink koud, heerlijk. Dat grijze en grauwe is inderdaad vervelend...quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
bah, het is hier grijs en somber.. krijg de neiging lichten aan te doen.. misschien toch vast wat kerstverlichting in een glazen vaas stoppen voor de gezelligheid..
Ja heerlijk. Goed koud met witte sneeuw, blauwe lucht en een zonnetje. Dan kom ik de winter wel doorquote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t was hier vanmorgen teon ik naar het werk liep -15, en er ligt een flinke laag sneeuw. Ik houd ervan wanneer de winter echt doorbreekt. Het zonnetje schijnt nu en het is flink koud, heerlijk. Dat grijze en grauwe is inderdaad vervelend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Zon en sneeuw, das een fijne combi!quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t was hier vanmorgen teon ik naar het werk liep -15, en er ligt een flinke laag sneeuw. Ik houd ervan wanneer de winter echt doorbreekt. Het zonnetje schijnt nu en het is flink koud, heerlijk. Dat grijze en grauwe is inderdaad vervelend...
quote:Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
tnx allemaal, vind t zelf ook wel een leuk jurkjeDE, je ziet er echt supergoed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo mopperen over je zelf
Mogen wij ook niet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ben zo'n 24 kilo kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
herkenbaar Elf.. ben wel nog steeds benieuwd hoe je er vóór het afvallen uitzag.zoals je er over praat (en anderen die het wel weten) ben je een halve DE kwijt ongeveer? Iig veel, knap
En ziet er nu echt wel goed uit!!
ja maar voor anderen weet ik altijd zo goed wat wel of niet goed voor ze is of realistisch, voor jezelf is dat wat moeilijker , blinde vlek ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DE, je ziet er echt supergoed uitNiet zo mopperen over je zelf
Mogen wij ook niet
Ik zie alleen maar redenen om trots te zijn op het resultaat dat je bereikt hebtquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
ik zit al de hele tijd: zal ik t weghalen wat ik schreef of onder een spoiler zetten?*zucht. muts ben ik toch.
das ook wel zo jaquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar redenen om trots te zijn op het resultaat dat je bereikt hebt
quote:
Hier nog niets te zien daarvan.quote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Kijk nou zeg, sneeuwEn nog echte vlokken ook inmiddels
waar?quote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef TAV74 het volgende:
Kijk nou zeg, sneeuwEn nog echte vlokken ook inmiddels
quote:Op maandag 29 november 2010 09:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bedoelde ze dat of is dat jouw uitleg?
Nice.quote:Bij de theorie van RET wordt gebruikgemaakt van de letters ABC. A staat voor aanleiding (oorzaak, activating event) De B staat voor de bril waardoor je kijkt (belief, overtuiging). De C staat voor consequentie (het gevolg, consequence). De kern van de RET komt erop neer dat niet A de oorzaak is van C, maar B.
In het Nederlands: het zijn niet de gebeurtenissen (A) in je leven die bepalen hoe je je voelt (C) maar de manier waarop je tegen die gebeurtenissen aankijkt (of: de manier waarop je jezelf van het belang van die gebeurtenissen overtuigt) (B).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
Ik heb half half het zelfde besloten. Ik moet eerst maar eens mijn huidige staat vast zien te houden met de meds die ik nu slik. Als dat goed gaat dan ga ik over een maand of 2-3 ook even flink aan de bak om de laatste 5 kilo die ik er nog af wil, er af te Franken en sportenquote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb besloten op dit gewicht te blijven en dan in het voorjaar of zo weer eens een strenge dr. Frank sessie te houden voor nog eens 5kg. Mooie tussenoplossing en heb ik ook niet steeds zo'n weegschaalgevoel
Dit n.a.v. Elfs post, heb weer niet F5t.
En ik wil eten, maar ik kan nog nie weg
Ik ook, maar ik kwam niet verder dan Rotterdamse ... transportbedrijf en ben te lam om te zoeken.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Bij RET moest ik denken aan de OV maatschappij van Rotterdam
Rotterdam Elektrische Tram maatschappij dacht ik.quote:Op maandag 29 november 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kwam niet verder dan Rotterdamse ... transportbedrijf en ben te lam om te zoeken.
Morgen naar Alan Parsonsheb deze week via Spotify alle albums chronologisch beluisterd als voorbereiding.
Hengeloquote:
In 1998 voor het eerst naar een concert geweest, en dat was idd Alan Parsons in Groningen, Oosterpoort. Daarna nog 1x in Vredenburg, 013, Effenaar en dit dus de vijfde keer alweer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil ook naar Alan Parsons. Maar ik ben er te laat achter gekomen. Dus ik laat het schieten.
En je gaat er naartoe omdat?quote:Op maandag 29 november 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar 't is half niet zo leuk als de eerste twee keer, omdat de originele 'band' niet meer bij elkaar is. Alleen Alan Parsons zelf die niet kan zingen en matig rhythm gitaar speelt en soms een sample aanzet op z'n synthesizer.
REBT (Rational Emotive Behavioral Therapy) is cognitieve gedragstherapie, klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Dat RET lijkt ook wel op cognitieve gedragstherapie
Schijnt erg koud te worden vanaf woensdag. Veel koude wind vanuit het oosten.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
HengeloSneeuwt echt lekker door nu
Het programma De Reünie van de KRO ging gisteren over een school in Hoogeveen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb jullie alleen niet meer gevolgd hier, maar nog even terugkomend op Lielie's Drentse tweedeling in zand- en veendorpen: dat verschil is best grootHoogeveen is een echt veen'dorp' (duh). Dat betekent over het algemeen dat de inwoners dommer en van een sociaal lagere klasse zijn. Veendorpen zijn vrij nieuw, zo eind 19e eeuw onstaan voor de veenontginning. Dat was zwaar en slecht betaald werk, maar mensen kwamen er voor uit alle delen van Nederland (en Duitsland) om zich hier te vestigen om te werken. Dat waren over het algemeen dus al mensen die niets beters konden krijgen dan dit zware vieze werk. Zanddorpen zijn gewoon oude dorpen met een diverse samenstelling. Ik ben geboren in een zanddorp en het verschil tussen Hoogeveen en mijn geboortedorp is echt opvallend groot
Hetquote:
Dat was de school voor het niet-Christelijke tuigquote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
Het programma De Reünie van de KRO ging gisteren over een school in Hoogeveen.
Terug te zien via http://reunie.kro.nl/uitzendingen/2010-1/2010-11-28/index.aspx
Hier nu ook!!quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
HengeloSneeuwt echt lekker door nu
Klopt ja, ik zag dat het vrijdag overdag -2 is oidquote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Schijnt erg koud te worden vanaf woensdag. Veel koude wind vanuit het oosten.
Ik vind het ook erg fijne muziekquote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HetAlan Parsons
is.
Nee, Alan Parsons Project was mijn eerste muziekliefde zeg maar, en luister er nog steeds veel naar. Staat nummer twee op m'n last.fm.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg fijne muziek. Maar ja, wij matchen wel behoorlijk op muzikaal gebied
.
Heb je je laten onderpiezen dan?quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ben net bij de proefdier afdeling langsgeweest en nu stink ik naar dierenurine. Bah.
Het hangt er in de lucht.quote:
Als Anna uit een varkensstal komt stinkt ze ook behoorlijk. Die lucht gaat overal in zitten en schrob je er nog niet af in 2 dagenquote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het hangt er in de lucht.
Was ff bij de stallen met varkens en honden geweest...
Wat is Anna nu precies in haar opleiding aan het doen?quote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als Anna uit een varkensstal komt stinkt ze ook behoorlijk. Die lucht gaat overal in zitten en schrob je er nog niet af in 2 dagen.
Zo, maar dat is tof van de postcodeloterijquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
http://www.welingelichtek(...)an-460-000-euro.html
Wachten tot ze co-schappen kan gaan lopenquote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is Anna nu precies in haar opleiding aan het doen?
En dat wachten doet ze nabij de varkensstallen?quote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wachten tot ze co-schappen kan gaan lopen.
Nicequote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed. over 1,5 week de draft klaar.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed. over 1,5 week de draft klaar.
Nee, ze moest een maand terug nog een varken zien bevallenquote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dat wachten doet ze nabij de varkensstallen?![]()
Hoeveel jaar moet ze nog?
Enige goede wat ze konden doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, maar dat is tof van de postcodeloterijLetterlijk: Foutje, bedankt!
Maar is Anna dan veel jonger dan jij? Of lag haar studie ff stil toen het allemaal niet zo lekker ging?quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze moest een maand terug nog een varken zien bevallen.
Als ze co-schappen loopt nog 1.5 - 2 jaar. Ongeveer. Ga maar uit van 2 jaar.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ross weet me net te melden dat ook Hoogeveen erg wit begint te worden
Beide. Veel is overdreven. Maar 2 jaarquote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar is Anna dan veel jonger dan jij? Of lag haar studie ff stil toen het allemaal niet zo lekker ging?
nog ff knallenquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef DarkElf het volgende:
die postcodeloterij. ze kunnen idd niet anders dan die man zijn geld laten houden
Einde in zicht dus idd D-H?
Nou, ik heb net nieuwe schoenen aan en die knellen en ik geloof dat ik blaren heb nu en ik wil dus niet wandelenquote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Snel naar huis samen door de sneeuw lopen
Ik zou ook totaal geen moeite hebben met het in ontvangst nemen van zo'n foutje.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef borisz het volgende:
Enige goede wat ze konden doen. Mooiste was dat zijn vrouw weer terug was uit het ziekenhuis. Die opa gaf verder niets om het geld
. Maar goed met die 326 600(kansspelbelasting er maar even afgehaald
. kunnen ze weer mooie dingen doen.
In Zuidwolde, leuk durpquote:
Leukquote:
Je moet wat overhebben voor romantiekquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb net nieuwe schoenen aan en die knellen en ik geloof dat ik blaren heb nu en ik wil dus niet wandelen
Check. En jijquote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Halloiedereen een goed weekend gehad?
Het was geen saai weekend in ieder gevalquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. En jij
Oe...nu conference callen
Beterquote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was geen saai weekend in ieder geval
Zaterdagavond een leuk feestje gehad
quote:Op maandag 29 november 2010 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor romantiek
Have funquote:
Hier ook niet maar schijnt te komen ? einde van de middag ofzo..quote:
Mexicaanse bonenschotel hierquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef AKnynke het volgende:
wat eten jullie vanavond, jongens? Ik heb gister een grote pan snert gemaakt, omdat er morgen collega's komen eten en ik hun de nederlandse erwtensoep wil laten proeven..
Daar kan ik vanavond een bakje van nemen, maar ik denk dat ik liever voor wat anders ga, maar weet nog niet zo goed wat...
nog geen idee. moet nog boodschappen doen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef AKnynke het volgende:
wat eten jullie vanavond, jongens? Ik heb gister een grote pan snert gemaakt, omdat er morgen collega's komen eten en ik hun de nederlandse erwtensoep wil laten proeven..
Daar kan ik vanavond een bakje van nemen, maar ik denk dat ik liever voor wat anders ga, maar weet nog niet zo goed wat...
Oké, de keuze is door de bazinquote:
Sorry, ik ben uniekquote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
De, wanneer is dat kopie van jou eindelijk eens klaar? heerlijk menu voor een maandagje
quote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sorry, ik ben uniekIk snap dat dat een bittere teleurstelling is voor je
quote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sorry, ik ben uniekIk snap dat dat een bittere teleurstelling is voor je
wat is er met FF?quote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het allemaal goed gegaan zijn bij FF?
Crematie van een oom die ruzie had met de rest van de familie. Ze moest een lange Psalm voor gaan lezen tijdens de uitvaart.quote:
Serieusquote:Op maandag 29 november 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier wel! Bijna een storm!trouwens!
En apres ski en Heidi'squote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
Tis hier al de hele dag grijs, misschien komt er hier ook nog sneeuw..
Maar zo vind ik er niets aan. Kou is ok maar met zon en blauwe luchten.
ik zou t eruit halen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
als ik pizzadeeg in de koelkast heb laten rijzen vannacht, moet ik 't er dan weer ruim van te voren uithalen? Of kan ik 't koud kneden en er bodems van maken?
Meldtquote:Op maandag 29 november 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja voor jou, voor mij warme mannen waar ik lekker bij weg kan kruipen
ik kijk hoopvol naar buitenquote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus
-edit- oh lama, mijn iPhone geeft ook snow aan.geen raam hier
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap idd niet hoe vrouwen in korte rokjes nog kunnen lopen buiten. Zo'n maillot moet toch ook fokking koud zijn
Care. Het oog wil ook watquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap idd niet hoe vrouwen in korte rokjes nog kunnen lopen buiten. Zo'n maillot moet toch ook fokking koud zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |