Hey ouwequote:
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV, sun: hij heeft idd flink zitten nabewerkenAan het einde van het programma liet-ie ff zien dat-ie twee figuren van de de ene foto en twee van de andere foto nam
![]()
Klemtoon verleggen Boriszquote:
Ja. Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja, en de regen was er ook later ingewerkt op die ene foto toch?
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer algemene kunst met fotografie als basis dan puur fotografie wat hij doet natuurlijk. Alleen al de hele setopbouw en zo er bij..
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef kaasplankje het volgende:
btw a.s. woensdag kan ik ein-de-lijk mijn nieuwe camionette ophalen
Uitermate vet uiteraard, maar een hobby op zichquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Dat soort kunst wil ik ook wle maken hoor![]()
Ja, en dan moet em eerst nog belettert en daarna gaat papa ze nog aftimmerenquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeetje dat heeft lang geduurd nog zegDacht dat je hem wel al lang zou hebben
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zeker wel...
al zou ik het kunnen portretteren zoals Koos het doet nóg grager willen kunnen geloof ik.. Puur, eenvoudig maar zó bijzonder.
Hé, er stond net iets andersquote:
En Corbijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Was hij dat van die 'klederdracht' serie?? Zie met google wel zo'n foto er bij als ik op zijn naam zoek. De zw foto's die ik zie zijn erg mooi ja. Weer heel iets anders ook.. leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot voorstander van Paul Huf. Die gast vind ik echt zulke fraaie foto's hebben
Nou ja, hij is nu iig binnen handbereik.. straks lekker scheurenquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en dan moet em eerst nog belettert en daarna gaat papa ze nog aftimmerenmaja dat heb je met spullen uit Italië; dat komt altijd een maand te laat, minstens
Nou.. die heeft anders wel de Paul Huf prijs gewonnen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
ik was fan van het werk van govert de roos
voor welke foto dan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. die heeft anders wel de Paul Huf prijs gewonnen hoor
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te makenquote:
pwep pwep pwauwauwauwquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te maken
of gewoon lekker niet als ik daar geen zin in hebquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je.. misschien moet je eerst ff op een naam googelen voor je er een flauwe grap mee probeert te maken
Dan moet je niet op je teentjes getrapt doen als het niet zo uitpakt als je had gehooptquote:Op zondag 28 november 2010 23:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of gewoon lekker niet als ik daar geen zin in heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe helemaal niet op mijn teentjes getrapt....quote:Op zondag 28 november 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je niet op je teentjes getrapt doen als het niet zo uitpakt als je had gehoopt![]()
Ok ok.. relax.. vond alleen de smiley bij je eerste opmerking niet zo gepastquote:Op zondag 28 november 2010 23:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet op mijn teentjes getrapt....
maar om het maybe wat duidelijker te maken wat er door het brein van een leek gaat:
gaat steeds over fotomeuk hier, en dan roepen jullie steeds namen, doe ik dat ook, zeg jij dat hij een prijs heeft gewonnen, mag ik dan aannemen dat het een prijs is voor een foto....
maybe heel onlogisch natuurlijk...
Ja. En van de Vakmanschap Is Meesterschap-reclamesquote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was hij dat van die 'klederdracht' serie?? Zie met google wel zo'n foto er bij als ik op zijn naam zoek. De zw foto's die ik zie zijn erg mooi ja. Weer heel iets anders ook.. leuk!
Geweldige serie is dat, van die klederdracht. Erg indrukwekkendquote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En van de Vakmanschap Is Meesterschap-reclamesAls je hier komt in januari zal ik je wel ff een boek in je handen drukken
![]()
Net trouwens dat andere programma zitten kijken over die fotoseries in De La Mar. WAUW! Hoe tof is dat
zal ik je die uitleggen...quote:Op zondag 28 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok ok.. relax.. vond alleen de smiley bij je eerste opmerking niet zo gepast![]()
Voor zijn hele oeuvre dus.
Ja en daar was ik dus al bang voorquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zal ik je die uitleggen...
ik ken govert de roos enkel van playboy fotografie... en daar heb ik er maar 1 van.. namelijk die van MediaMarkt omdat die werden verdeeld onder personeel en klanten omdat die vol stond met de meiden van MediaMarkt. Toen was hij afaik al niet eens meer fotograaf voor playboy..
waarom was je daar bang voor.. Niet iedereen hoeft toch dezelfde interesse voor fotografie te hebben?quote:Op zondag 28 november 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en daar was ik dus al bang voor![]()
Het is gewoon een erg goede (portret) fotograaf. Ook de playboy gebruikt goede fotografen
En deze heeft in zijn carrière ook nog eens best wat betekent voor de Nederlandse fotografie!
Yup. Zeker wetenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geweldige serie is dat, van die klederdracht. Erg indrukwekkend![]()
En tof he!Zo gaaf ook om ze aan het werk te zien. Het is echt een 'vak', haast een 'ambacht' als je er wat langer naar kijkt.
Govert de Roos is vooral een glamourfotograaf. Enneh...sun, die prijs heet niet de PAul Huf Prijs maar de GRote Paul en Govert heeft hem in 2009 gewonnenquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zal ik je die uitleggen...
ik ken govert de roos enkel van playboy fotografie... en daar heb ik er maar 1 van.. namelijk die van MediaMarkt omdat die werden verdeeld onder personeel en klanten omdat die vol stond met de meiden van MediaMarkt. Toen was hij afaik al niet eens meer fotograaf voor playboy..
zeg ik ook niet toch?quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom was je daar bang voor.. Niet iedereen hoeft toch dezelfde interesse voor fotografie te hebben?
Ik niet.quote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo vond ik het wel overkomen
Je vond dat er nog niet genoeg opruiende activiteiten waren in CULquote:en natuurlijk was het een beetje opruiend bedoel
Ja ja.. weet ik wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Govert de Roos is vooral een glamourfotograaf. Enneh...sun, die prijs heet niet de PAul Huf Prijs maar de GRote Paul en Govert heeft hem in 2009 gewonnen
Ja, en dat vond ik in dit geval een beetje ehmm... sneuquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zo vond ik het wel overkomen
en natuurlijk was het een beetje opruiend bedoel
natuurlijk niet... beetje levendig houden hierzoquote:Op zondag 28 november 2010 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Je vond dat er nog niet genoeg opruiende activiteiten waren in CUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |