Wat, is mijn poes niet leuk?quote:

Join the clubquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.

quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja morgen even dierenarts bellen, kussentje waar hij op lach is gewoon nat :/
 Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is
 Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is  

Jou poes isquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?

't is een hastikke leuke poesquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?

mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is

het is zondagavond hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.

ik BEN nou eenmaal lief. Best welquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat schattig fles!Wat leuk om te zien dat ze je ook zo lief vond

klinkt als blaasgruis of blaasontstekingquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is

mag je hem wel gewoon oppakken?quote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijk

En dat kost je dan geen dagquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: ik heb wel de optie om niet op te komen dagen maar ja, dat is ook weer zoiets...

mja wrom niet?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag je hem wel gewoon oppakken?

Ik durf welquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik BEN nou eenmaal lief. Best wel
Alleen durft niemand dat te zien

Toen het wat rustiger werd, durfde Sofie zich ook weer onder de mensen te begeven, en ging ze bovenop de krabpaal liggen om ons in de gaten te kunnen houdenquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
't is een hastikke leuke poes
Sofietje was wel een beetje van slag
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |