quote:"In Qontrol Memorial" Due to the sad news from @Q_Dance I release my In Qontrol edits for free! Media section at alphaverb.nl
Hou. op!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!
Gisteraaf tijdens het nakijken ook zijn setje van the Magic Show geluisterd![]()
LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!! LOUDNESS!!!
mwoah, niet echt mijn dingquote:
wel lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde Kill Shot gister in dat filmpje van Chris One @ Hysteria Outdo' .. waaronder ook
--> zin in LOUDNESS!!!
Gisteraaf tijdens het nakijken ook zijn setje van the Magic Show geluisterd![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl
01. Takin' Over! (In Qontrol Edit) (5:18)![]()
02. Still Here (In Qontrol Edit) (5:16)
Quoted For Truth!!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef T-Force het volgende:
Vind Taking Over nog steeds 1 vd vetste Alphaverb-platen ooit
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hier het einde van de W.Y.F.Y.B.-marathon:
Na deel 2 had ik zoveel zin om zelf te mixen dat ik dat voor ongeveer 10 minuten ()ben gaan doen en er vervolgens achterkwam dat ik dat LANG niet zo goed kan als Remco. Daardoor werd ik zo chagrijnig dat ik boos naar bed ben gegaan
![]()
![]()
om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet kon slapen....verder heel de avond chagrijnig geweest
Thanks Mind.Illusion
![]()
Loudness wordt er eentje voor in de boeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
--> zin in LOUDNESS!!!
FOEI DENNIS!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Loudness wordt er eentje voor in de boeken.
* 16meter staat al sinds Fusion droog en heeft zin in een feestje.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef T-Force het volgende:
Omdat In Qontrol gedaan is --> AlPHAFREE09: In Qontrol Memorial in de mediasection van www.alphaverb.nl
01. Takin' Over! (In Qontrol Edit) (5:18)![]()
02. Still Here (In Qontrol Edit) (5:16)
Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef RiKe het volgende:
Ik vind dat ik hem best nog een keer mag spammen!
http://partyflock.nl/party/190962:Hard_Winter.html
It's a long way up, en je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat jullie er allemaal voor sjaak moker staan
Dat is sowieso waarquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
It's a long way up, en je moet ergens beginnen
Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoopquote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat is sowieso waarMaar jullie mogen er ook wel iets van terug zien toch...?
Jah als organisatie zeker?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Doen we ook wel, we krijgen een percentage van de kaart verkoop
Klopt jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah als organisatie zeker?
Nee, J&W zijn de enige betaalde artiesten.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
OkZijn al die andere DJ's die er staan ook van jullie organisatie?
Wat een slechte opeenvolging van goedkope AfterEffects effectjes zeg die trailerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)r_en_extra_dj_s.html
2 extra DJ's: Dj Dyprax en Eastside Connection live
Helemaal mee eens. Kennelijk waren de boekingen ook al rond (anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?), dus het zat denk ik in een best ver stadium al. Defqon en Qlimax zijn inderdaad een stuk duurder (zonder de BTW-verhoging), maar deze feesten zijn in 30-40 minuten uitverkocht en tja.. Die ga je natuurlijk niet afschaffen he!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
btwverhogingjankverhaal van Q maakt me eerder boos dan meelevend, en om dan je beste indoorevenement te gaan schrappen ( waar je zoals al was gezegd relatief het meeste waar voor je geld kreeg) maakt me nog veel bozer..
boehoe dure decembermaand, geef mensen ten minste een keuze!![]()
Plus het feit dat ik niet geloof dat de BTW verhoging de REDEN is, maar meer het EXCUUS om het niet meer te hoeven doen, je kan me niet vertellen dat je nu ineens een evenement gaat schrappen waar je al bjna een jaar aan aan het werken bent.
het bevestigt maar weer eens wat al langer werd gezegd, alles voor het zakelijke gedaan, fuck je concepten en klanten zolang het maar uitverkoopt.
loudness gaat alle bak knallen worden alsof het mijn laatste is![]()
En ik vraag me nu serieus af hoeveel Q events ik ga bezoeken in 2011, de kans is aanwezig dat de teller op 0 blijft staan. IQ was een zekerheidje ( valt weg), XQ D&S hoeft niet voor mij, Defqon gaat te duur worden (ten opzichte van wat ik het waard vind) denk ik zo, Q-base is de eeuwige twijfel na de vakantie, een hardcoreconcept ga ik niet heen. Qlimax ook niet, Qountdown ook niet.
@t-force ik moet even kijken hoe ik dat dan ga oplossen ivm met de tijdslimiet;)
Die waren van voorgaande editie's...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
(anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?)
Bartman bedoelde (denk ik) dat het gelul is dat IQ door de btw verhoging niet meer terugkeert, aangezien het regelen van DJs en de locatie al ver voor de installatie van het nieuwe kabinet gebeurd moest zijn. Dat IQ ophoudt te bestaan is al eerder bepaald.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kennelijk waren de boekingen ook al rond (anders maakt Alphaverb geen InQontrol edits neem ik aan?), dus het zat denk ik in een best ver stadium al.
Ah my bad..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die waren van voorgaande editie's...
Hmm, ja.. Dat lijkt me ook nu je dat zegt ja..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bartman bedoelde (denk ik) dat het gelul is dat IQ door de btw verhoging niet meer terugkeert, aangezien het regelen van DJs en de locatie al ver voor de installatie van het nieuwe kabinet gebeurd moest zijn. Dat IQ ophoudt te bestaan is al eerder bepaald.
Je vergeet The Qontinent, waar ik in 2011 heen ga met NLS en Ripper (afspraak is afspraak he jongensquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vraag me nu serieus af hoeveel Q events ik ga bezoeken in 2011, de kans is aanwezig dat de teller op 0 blijft staan. IQ was een zekerheidje ( valt weg), XQ D&S hoeft niet voor mij, Defqon gaat te duur worden (ten opzichte van wat ik het waard vind) denk ik zo, Q-base is de eeuwige twijfel na de vakantie, een hardcoreconcept ga ik niet heen. Qlimax ook niet, Qountdown ook niet.
QFT! Kocht begin deze week n kaartje voor Fantasy Island, 32,50 en daar komt nog eens fokking 3,50 aan administratiekosten bovenop. Dat is ruim 10% van de kaartprijs. Echt asociaal veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Levitas het volgende:
Naast die BTW-verhoging, vraag ik me nog steeds af waar die administratiekosten heen gaan. Dat ze die maar eens afschaffen, een geautomatiseerd systeem waar administratiekosten voor worden gevraagd (per kaartje!). Het is misschien 2-3 euro per kaartje, maar tel eens 30.000 kaarten voor Qlimax * 2,50 = 75.000 euro. Dit gaat vast niet (volledig) naar Paylogic omdat zij de kaartverkoop op hun systeem laten draaien..
Aint you forgetting someone?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Je vergeet The Qontinent, waar ik in 2011 heen ga met NLS en Ripper (afspraak is afspraak he jongens)
Dat is het punt juist.. We klagen veel met z`n allen. De line-up is kut, de prijs is te hoog, het weer is slecht, locatie zuigt, etc. etc., maar toch blijven we gaan. Dat is ook niet gek, als liefhebbers voor de muziek! Maarrr, zolang mensen klagen en toch blijven gaan, zal er weinig verandering komen.quote:
Ow ben jij der zo eenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:35 schreef Levitas het volgende:
(hoewel we er zelf voor gestemd hebben)
The Qontinentquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:
Je vergeet The Qontinent, waar ik in 2011 heen ga met NLS en Ripper (afspraak is afspraak he jongens)
Ik ben zelf ook organisator en een fee van 2 euro is normaal, deze stroomt dan rechtstreeks naar de ticketverkoper. Bij iedere fee die hoger is kun je er vanuit gaan dat de organisatie het bedrag boven de 2 ( in dit geval 1,50 ) als kickback-fee terug ziet vloeien naar hun eigen rekening.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Verder is het een enorm bullshit verhaal van Q, mja niks aan te doen.
[..]
QFT! Kocht begin deze week n kaartje voor Fantasy Island, 32,50 en daar komt nog eens fokking 3,50 aan administratiekosten bovenop. Dat is ruim 10% van de kaartprijs. Echt asociaal veel.
Mja we gaan toch
The Qontinent is zeker een optie voor mij en wat aanhang. Lijkt me een keer wat anders dan een standaard avondje stampen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Verder is het een enorm bullshit verhaal van Q, mja niks aan te doen.
[..]
Heb em ondertussen ook eens geluisterd, ik kan het zeer zeker waarderen. Die mag er zo af en toe wel eens ingegooit worden voor de afwisselingquote:Op woensdag 1 december 2010 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://soundcloud.com/nikkita_b/zeitox-freestyle-antistyle
Qontinent is zeker een aanrader, maar niet in een tent want grote kans dat je in een moeras wakker wordtquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The Qontinent is zeker een optie voor mij en wat aanhang. Lijkt me een keer wat anders dan een standaard avondje stampen.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het dit jaar mooi weer wordt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Qontinent is zeker een aanrader, maar niet in een tent want grote kans dat je in een moeras wakker wordt![]()
Let maar niet op T-killert. Jij mag ook meequote:
Ik hoop met je mee, maar zie dat het eigenlijk niet gebeuren dat ze met zo'n concept komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En tja, als Q-dance in de plaats van IQ een feestje maakt in de trant van Qlubtempo en dan ook wat gericht nou op de "early days" van deze generatie (2003-2007) dan hoor je mij niet klagen
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het dit jaar mooi weer wordt.Gewoon gaan met die tent dus
[..]
Let maar niet op T-killert. Jij mag ook mee
Mn Yearmix is bijna af trouwens![]()
Buy me beer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |