Dat wil ik ook!quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Chocola nieuw bed mooie schoentjes en natuurlijk dat ik mn studie af kan maken
Had hem al gezien uiteraardquote:
vond haar beste film the fifth element.quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
O HOOO Maar er zit een mooie vrouw in!!!
volgens mij officieel cohen.. maar niet zeker hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie hij origineel is, maar ik vind die wat ik postte zo lekker gevoelig
Oh, oke. Maar je hebt tot nu toe nog geen vragen wat betreft deel zeven als aansluiting op deel 6?quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Had hem al gezien uiteraard
Ik heb het boek niet gelezen, dus kan niet oordelen of er echt gaten in zitten.
Film vind ik op zich niet slecht
Anders ga je the good shepard kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik straks Reservoir Dogs gaan kijken?
10 letters:quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
Sheperd.quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef rival het volgende:
[..]
Anders ga je the good shepard kijken
Schrijffouten voorbehouden
quote:
Verbaast me niets..quote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het allereerste waar ik aan moest denken bij het lezen van de TT is: blowjob
Nee. Misschien komt dat nog als ik deel 7 voor de 2e keer ga kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Maar je hebt tot nu toe nog geen vragen wat betreft deel zeven als aansluiting op deel 6?
Halve films kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sheperd.
Goed idee! Vorige week de eerste helft gezien, vandaag de andere
jij wel?quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben we weer last van hormonen ofzo
quote:
Klassiekertjequote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
Bazin!quote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach joh er zijn er zoveel niet geïnteresseerd in harry snotter...
Jij kwijlde net niet wil je zeggenquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben we weer last van hormonen ofzo
Ik moet eerlijk zeggen dat het ook wel meevalt, maar dat komt omdat ik de boeken ook van binnen naar buiten ken. Ik zit een beetje met het onduidelijke verleden van Voldemort, die in deel zes nauwelijks naar voren is gekomen (verklaart zijn keuze voor Horcruxes en de plekken waar hij ze verbergt), wat in deel zeven wel weer ontzettend belangrijk is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nee. Misschien komt dat nog als ik deel 7 voor de 2e keer ga kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |