Aha, naderhand dus sowieso samen even douchenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwijl graag om mannen, zo meteen Pride & Prejudice aanzetten, kan ik weer kwijlen
Ik ben HP6 aan het kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwijl graag om mannen, zo meteen Pride & Prejudice aanzetten, kan ik weer kwijlen
quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
En ik vroeger maar denken dat m'n ouders ruzie hadden
Big understatement! Ik wil zoveel zeggen!quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volg je hart. Het hoeft niet moeilijk. "Ik vind je lief"doet het al wel.
quote:
Uiteraardquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aha, naderhand dus sowieso samen even douchen
Bohquote:
Kijk naar hem en zeg wat in je op komt.quote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Big understatement! Ik wil zoveel zeggen!
dat uit de mond van een klein meisje.quote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..][me=Flippiee] roosvicee stem opzet, komt wel goed schatje
[/me]
quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had eerst niet eens bij het weer stilgestaan, maar het is zo zwaar relax als het gewoon deze tijd vh jaar nog 25-30 graden is.
Je kan ook het boek lezen. Goed voor je Engels.quote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met dit juweeltjequote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan zonder 'kumbaja' erbij he.
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn vrolijkere delen ja.
Dumbledore is op het moment aan de drank
Pantoffels!quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef RealZeus het volgende:
Mijn schoenen zijn niet winterproof, ik heb koude voeten terwijl toch echt de verwarming aan staat en de luchtroosters zijn dicht
He verdommequote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat uit de mond van een klein meisje.dat maakt je zelf een schatje.
Heb ik serieus (in het Engels!) gelezen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook het boek lezen. Goed voor je Engels.
Kan ookquote:
Ik weet niet waarom maar toen ik de titel en artiest zag moest ik hier aan denken:quote:
Oooh, op die manier.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
HP 6 is imo de slechtste verfilming van allemaal. Wat hebben ze daar veel cruciale steken laten vallen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |