afgelopen zomerquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus jij kan gewoon naakt rondjes om je huis rennen?
* missbehavin hoopt ooit vrijstaand te wonen
Ja het hoeft ook geen groot huis te zijn, maar wel met wat grond eromheenquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 woont half vrijstaand... maar wil nog wel een keer een mini boerderij ofzo
toch zie ik je ook niet emigrerenquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
En niet warm genoeg gekleed zeker?
Ik ben gewoon geen meisje voor de winter. Echt niet
Maar het is wel heerlijk mee te schreeuwenquote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat schmutzige duits ook
toch doen, vinden mannen leuk om te horen. ego enzo he.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, nu geef ik morgen mijn cadeautje aan lief, en ik vind het best lastig om heel serieus te gaan zeggen hoe leuk ik hm vindt en hem geweldig vind enzo.![]()
Ik zeg het tussendoor weleens, maar kweet niet...niet genoeg denk ik dan.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, nu geef ik morgen mijn cadeautje aan lief, en ik vind het best lastig om heel serieus te gaan zeggen hoe leuk ik hm vindt en hem geweldig vind enzo.![]()
Precies....quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook geen groot huis te zijn, maar wel met wat grond eromheen
Is maar goed ook. Kan ik lekker luidruchtig seksen zonder dat iemand me hoortquote:
Er moet wel een bijkeuken in zitten, want de wasmachine kan écht niet in de keukenquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook geen groot huis te zijn, maar wel met wat grond eromheen
Als het makkelijker is om te zeggen dat het een niet zo moooie lul is, moet je dat gewoon doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Stiekem zit er een beetje hippie in mequote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
afgelopen zomertoen was het n paar dagen heeeel warm en toen ging t s avonds regenen, toen ben ik in mn nakie in de achtertuin van mn ouders rond gaan lopen
dat was echt zo lekker eneehm oer ofzo
( mn folks waren er niet trws, dan zou het vreemd zijn)
Terwijl je ouders meegenieten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Kan ik lekker luidruchtig seksen zonder dat iemand me hoort
Boeit mij niks of mensen het horen.....quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Kan ik lekker luidruchtig seksen zonder dat iemand me hoort
Doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Urgh, ik ga de kou trostseren en stiekem hopen dat ik niet hoef te krabben, want m'n krabber is kwijt
quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er moet wel een bijkeuken in zitten, want de wasmachine kan écht niet in de keuken
quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeit mij niks of mensen het horen.....
* Spezza19 denkt terug aan een keer in een hotel en 's ochtends de mensen van de kamer ernaast tegenkomen in de gang
Lang leve een garagequote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ik heb vorig jaar mn AH-bonus kaart gebruikt, overleefde die niet echt
Wat een preuts figuur....quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin had eens een vriendje die eerst de ramen dicht deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |