Wil sowieso ook nog andere Vlaamse sauzen aanbieden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef CasB het volgende:
Willen ze geen zure mayo dan nemen ze toch lekker pindasaus, curry of ketchup?
Nee, wel bonbons, taarten en pannekoeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef kort het volgende:
Ga je er ook pizza's als 'erbij' verkopen?
Echt hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Staal, wanneer kunnen we iets gaan proeven?
Ik krijg trek van dit topic!
Euhm misschien een stomme vraag hoor, maar hoe weet een vegetariër dan dat hij niet bij jou moet zijn? Want als ik vegetariër zou zijn, en ik zou erachter komen dat mijn kassouffleetje en mijn friet in Ossewit gebakken zijn, zou ik denk ik erg boos worden...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Staal het volgende:
Heb jullie discussie ook gelezen. Okay, ik begrijp dat er frikandellen en kroketten bij moeten. Dan moet ik die goed kunnen inkopen zoals de kaaskroketten en garnalenkroketten. Alles zelfmaken klinkt wel romantisch maar niet haalbaar.
Maar in de ochtend naar de bakker, gehaktballen maken, binten schillen en snijden en tot 21:00 verkopen en stoofvlees maken. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Ik sta in mijn eentje he?
En frietsaus komt er gewoon echt niet in. Ook niet achter de hand. Nee. grom.
PS. het gaat wel in de ossewit. Niet vegetarisch idd.
Vegetariers hebben niets te zoeken in een frietkot, die eten gierst en rijst.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euhm misschien een stomme vraag hoor, maar hoe weet een vegetariër dan dat hij niet bij jou moet zijn? Want als ik vegetariër zou zijn, en ik zou erachter komen dat mijn kassouffleetje en mijn friet in Ossewit gebakken zijn, zou ik denk ik erg boos worden...
Onzinverhaal met een verlengsnoer.quote:Hoe zit het trouwens met dat hele "frituur verantwoord" gebeuren wat je tegenwoordig overal ziet? Dat geldt volgens mij alleen voor plantaardige olie toch?
Want aardappels in plantaardige olie zijn niet vegetarisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vegetariers hebben niets te zoeken in een frietkot, die eten gierst en rijst.
Leg eens uit dan? Is het hele "Frituur verantwoord" onzin of mijn gedachte dat dit alleen voor plantaardige olie geldt?quote:[..]
Onzinverhaal met een verlengsnoer.
je hoeft toch nergens te zeggen dat iets vegetarisch is. als er toch kaassouffle staat dan moeten ze het toch zelf weten en als ze echt zulke zeikerds zijn kunnen ze toch vragen wat voor vet het isquote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Want aardappels in plantaardige olie zijn niet vegetarisch?
Ik weet dat jij het niet op vegetariërs hebt, maar dan nog...
[..]
Leg eens uit dan? Is het hele "Frituur verantwoord" onzin of mijn gedachte dat dit alleen voor plantaardige olie geldt?
Niet persoonlijk opnemen, je bent immers geen vegetarier maar in general denk ik dat het toch echt jouw probleem zou zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euhm misschien een stomme vraag hoor, maar hoe weet een vegetariër dan dat hij niet bij jou moet zijn? Want als ik vegetariër zou zijn, en ik zou erachter komen dat mijn kassouffleetje en mijn friet in Ossewit gebakken zijn, zou ik denk ik erg boos worden...
Hoe zit het trouwens met dat hele "frituur verantwoord" gebeuren wat je tegenwoordig overal ziet? Dat geldt volgens mij alleen voor plantaardige olie toch?
Dat is waar inderdaad. Dat hebben ze wel handig bijgesteld maar het is officieel niet halal.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Een Moslim kan natuurlijk prima bij de Mac eten omdat de hamburgers van rundvlees zijn.
Wat ik herinner werden die apart gefactureerd. Ik neem aan dat dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Staal het volgende:
Misschien teveel offtopic. Zit nog wel met iets dat meer WGR gericht is. Heb een factuur gekregen voor de vergunningsaanvraag. 255 euro. Maar nergens wordt er gerept over precario. Neem aan dat ik dat ook nog wel zal krijgen?
Wist je niet dat aardappels de bijnierklier van varkens zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Want aardappels in plantaardige olie zijn niet vegetarisch?
Ik weet dat jij het niet op vegetariërs hebt, maar dan nog...
Die discussie loopt hierquote:Leg eens uit dan? Is het hele "Frituur verantwoord" onzin of mijn gedachte dat dit alleen voor plantaardige olie geldt?
Toch zou ik niet verborgen houden wat erin zit. Niet alle mensen kiezen uit vrije wil om een bepaald voedingsmiddel te vermijden zoals vegetariërs, maar je hebt ook mensen met allergieën. Denk niet dat je zit te wachten op mensen die schuimbekkend voor je kraam liggen omdat het blijkbaar niet zo veilig was voor hen als ze dachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Staal het volgende:
[..]
...
Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je in je mond stopt.
...
Ik lieg niet als iemand er naar vraagt. Maar ik ga van andermans probleem niet mijn probleem maken natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toch zou ik niet verborgen houden wat erin zit. Niet alle mensen kiezen uit vrije wil om een bepaald voedingsmiddel te vermijden zoals vegetariërs, maar je hebt ook mensen met allergieën. Denk niet dat je zit te wachten op mensen die schuimbekkend voor je kraam liggen omdat het blijkbaar niet zo veilig was voor hen als ze dachten.
Al kunnen er altijd allergenen meeglippen zonder dat je het zelf weet, natuurlijk.
Nee, dat bedoelde ik ook. Je kunt niet met iedereen rekening houden natuurlijk, voor alles is wel iemand allergisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik lieg niet als iemand er naar vraagt. Maar ik ga van andermans probleem niet mijn probleem maken natuurlijk.
je kunt natuurlijk een bord ophangen metquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik ook. Je kunt niet met iedereen rekening houden natuurlijk, voor alles is wel iemand allergisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |