Tja ik vond het ook idioot klinken maar zijneigen woorden en nu dat wandelgangen geouwehoer.. Ben er niet gerust op.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
en morgen is het1 April
![]()
Denk je nu echt dat dat gaat gebeuren? Die gast is helemaal afgemaakt door het publiek aldaar. Het enige wat hij heeft gezegd is dat hij het zo weer zou doen. Die gaat echt niet weg. Hij heeft net bijgetekend toch?
Complete onzin. Paar kleine financiers die spookverhalen de media in helpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef jpjedi het volgende:
Schijnt trouwens een buitenlands bod te liggen op NAC van 35 mln..
Daarom zeg ik ook 'schijnt'. Wat is jouw bron opdat je zo stellig kan melden dat het onzin is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Niox het volgende:
[..]
Complete onzin. Paar kleine financiers die spookverhalen de media in helpen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:58 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook goede herinneringen aan NAC, mijn mooiste moment ooit daar beleeft.
Ja dat gedoe met Lurling laatst liet dat ook wel blijken.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:11 schreef Alovenac het volgende:
Jeffrey van Duuren @sjefke1990
RT @dennisvanbergen: Ten Rouwelaar: 'Zwarte dag voor NAC, maar als spelers staan wij achter besluit van de club' #NACpraat #NAC
RT @BSideRats: Selectie heeft Karelse laten vallen. De spelers steunen het besluit van de club. Zonder steun redt niemand het... #NACpraat
Zegt genoegdat hij niet goed in de groep lag.
Ik neem aan dat op dit niveau niet aan "voortrekkerij" wordt gedaan. Gudelj zal ook niet de verlosser zijn, evenmin als dat Ron Jans dat zou zijn als hij gekomen was. T lijkt of er geen rek zit in deze selectie, wellicht is een stapje terug niet het ergste wat er kan gebeuren op sportief vlak. Op financieel vlak zou dit echter desastreus zijn, sponsors zullen toch weer meer gaan kijken naar clubs als RKC en Willem II in de regio, omdat die nu eenmaal wel op het hoogste toneel acteren (wat voor een sponsor zonder clubliefde niet eens zo raar is). Als NAC nu al de broek niet meer kan ophouden, hoe zal dat zijn als er vele sponsoren wegtrekken ? Ik zie het somber in ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Gerard den Haan moet Karelse vervangen en niet papa Gudelj die zoontje voor gaat trekke
En dat allemaal dankzij Mommers. Hoewel ik voor Ajax ben vind ik het zeer jammer wat er met deze mooie volksclub gebeurd (stond zelf een paar op de tribune van de beatrixstraat) . Weet jij trouwens of Remie er misschien nog werkt ? Misschien is die beter dan Gudelj . Als NAC degradeert gaan ze de kant op Fortuna vrees ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op dit niveau niet aan "voortrekkerij" wordt gedaan. Gudelj zal ook niet de verlosser zijn, evenmin als dat Ron Jans dat zou zijn als hij gekomen was. T lijkt of er geen rek zit in deze selectie, wellicht is een stapje terug niet het ergste wat er kan gebeuren op sportief vlak. Op financieel vlak zou dit echter desastreus zijn, sponsors zullen toch weer meer gaan kijken naar clubs als RKC en Willem II in de regio, omdat die nu eenmaal wel op het hoogste toneel acteren (wat voor een sponsor zonder clubliefde niet eens zo raar is). Als NAC nu al de broek niet meer kan ophouden, hoe zal dat zijn als er vele sponsoren wegtrekken ? Ik zie het somber in ..
Nemanja zal daar wel blij mee zijn..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC maakt het seizoen af met Bogers en Gudelj. Want geen geld.
Remie werkt niet meer bij NAC nee, volgens mij sinds 2010 niet meer. Jammer ! Den Haag schijnt interesse te hebben in Van As. Ik begrijp het wel, hij kan met een lege portemonnee redelijk shoppen, van mij mag ie best gaan. Pierre van Hooijdonk zou een betere technische directeur voor NAC zijn denk ik vanwege zijn netwerk, maar ben benieuwd of hij ooit terug wil komen na zijn vorige vertrek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:10 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij Mommers. Hoewel ik voor Ajax ben vind ik het zeer jammer wat er met deze mooie volksclub gebeurd (stond zelf een paar op de tribune van de beatrixstraat) . Weet jij trouwens of Remie er misschien nog werkt ? Misschien is die beter dan Gudelj . Als NAC degradeert gaan ze de kant op Fortuna vrees ikJeffrey van As ziet er trouwens uit als een tokkie
Pierre wilde toch zich al eens ermee bemoeien met een groepje investeerders ? . Maarja Pierre en clubliefde is ook als water en vuur. Als hij technisch directeur wordt kan je al op je klompen aanvoelen wie de trainer wordt ....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Remie werkt niet meer bij NAC nee, volgens mij sinds 2010 niet meer. Jammer ! Den Haag schijnt interesse te hebben in Van As. Ik begrijp het wel, hij kan met een lege portemonnee redelijk shoppen, van mij mag ie best gaan. Pierre van Hooijdonk zou een betere technische directeur voor NAC zijn denk ik vanwege zijn netwerk, maar ben benieuwd of hij ooit terug wil komen na zijn vorige vertrek.
quote:Aandelenplan NAC Breda van de baan; club uit acute financiële problemen
BREDA - Het aandelenplan voor NAC Breda is van de baan. De financiers van de club hebben besloten 6,5 miljoen euro aan leningen om te zetten in achtergestelde leningen. En dat wil zeggen dat de club uit de acute financiële problemen is.
Had ik ook gedaan als ik woonde waar jij woonde, anders mag je eerst terugrijden naar onder de rivieren om te wisselen. Ik zit in ieder geval als één van de weinigen in het uitvak. Kunnen we even zwaaien.quote:
quote:NAC onder hoogspanning: 'Het is één voor twaalf'
NAC Breda leeft in alle onrust toe naar het cruciale duel van zondag met RKC Waalwijk. De hoogspanning is in alle geledingen voelbaar. Ook bij coach Nebojsa Gudelj.
'Nebo is een andere trainer, dan toen ik er nog was', zegt de begin dit jaar opzij gezette technisch directeur Jeffrey van As. 'Angstiger. Dat is wat ik lees, wat ik van spelers hoor en hoe ik de ploeg zie spelen.'
'Het gaat me te ver om van een crisis te spreken', zegt doelman en aanvoerder Jelle ten Rouwelaar. 'Maar je kunt er niet omheen dat de spanning voelbaar is bij NAC.'
Die spanning is om meerdere redenen verklaarbaar. De voornaamste: bij verlies van de Bredanaars tegen RKC zijn de play-offs om lijfsbehoud vrijwel zeker een feit. Een andere reden: de kritiek op het functioneren van de coach. Anouar Hadouir en Danny Verbeek zetten afgelopen week publiekelijk de aanval in op de behoudende speelstijl. Strekking van hun betoog: 'We zijn blij als we weg zijn bij NAC.'
Intussen kan de clubleiding de schijn maar niet van zich afwerpen dat er weinig geloof is in de trainer. Hoe hard er ook wordt geroepen van wel.
Winst op RKC is zondag dus noodzaak. Voor Gudelj en voor NAC. Anders dreigen de play-offs om lijfsbehoud. 'Maar ik zie NAC niet zomaar winnen', vreest clubicoon Pierre van Hooijdonk. 'Bij RKC zie je een bepaalde lijn. Aanvallend en verdedigend. Die heb ik bij NAC nog nauwelijks gezien.'
Een andere clublegende, Addy Brouwers, vat de gemoedstoestand van de volksclub nog het beste samen. 'Het is één voor twaalf bij NAC.'
twitter:VI_nl twitterde op maandag 13-10-2014 om 17:29:51NAC Breda ontslaat trainer Nebojsa Gudelj http://t.co/fxnZKX9Mmg reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |