is dat nou een volwassen man? Aan zijn onderarm te zien wel, maar aan de grootte van zijn hoofs en lichaam te zien weer niet...quote:
Hij wordt gewoon opgefrommeld door een grotere gastquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
is dat nou een volwassen man? Aan zijn onderarm te zien wel, maar aan de grootte van zijn hoofs en lichaam te zien weer niet...
Die bovenste kop doet me denken aan Vinnie Jones. Hij kan zo gaan acteren in een film ofzo.quote:
Meneer met pistool wil even kijken hoe laat het isquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
is dat nou een volwassen man? Aan zijn onderarm te zien wel, maar aan de grootte van zijn hoofs en lichaam te zien weer niet...
ik snap nu pas de 2e post uit dit topic..quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Ruud het volgende:
Deze even in de gaten houden: http://www.boston.com/bigpicture/
Voor een zo'n klein plantje in de boeien geslagen worden door een zwaarbewapend arrestatieteam. Volgens mij komt Teeven spontaan klaar als hij die foto ziet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Broodmongool het volgende:
Mooie fotos, wacht nog op meer.
Vooral die agent met zn net gevangen plantje is mooi.
Geweld op zichzelf niet nee. Dit soort acties doen ze al jaren, maar als ze eenmaal hun spierballen hebben getoond rotten ze weer op, is de armoede nog steeds hetzelfde en zijn alle criminelen in no time weer terug.quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Poekieman het volgende:
Food for thought voor de 'geweld lost nooit wat op' watjes.
Oh, had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef Ruud het volgende:
Deze even in de gaten houden: http://www.boston.com/bigpicture/
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Voor een zo'n klein plantje in de boeien geslagen worden door een zwaarbewapend arrestatieteam. Volgens mij komt Teeven spontaan klaar als hij die foto ziet.
Dat is dan fout. De overheid moet net zolang grootscheepse militaire acties houden tot al die drugsdealers / criminelen dood zijn of anders de afweging maken dat het te riskant is geworden en iets anders gaan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Geweld op zichzelf niet nee. Dit soort acties doen ze al jaren, maar als ze eenmaal hun spierballen hebben getoond rotten ze weer op, is de armoede nog steeds hetzelfde en zijn alle criminelen in no time weer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |