je kan bij 2 organisaties kaarten halen. Eventim en Tickets per post. Beiden Creditcard maar zo te zien heeft TPP ook optie om geld over te maken via IBAN en BIC.quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef Snuf. het volgende:
Met wat voor betaalmiddelen kun je betalen op de RaR site als je daar besteld?
nee dat is een screenshot van een swf. je moet op dat filmpje klikken voor het hele bewegende ding.quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
SOAD is zeker niet verkeerd! En het feit dat alleen deze naam op het affiche staat kan erop duiden dat we nog meer echte headliners krijgen. Ik ga iig even mijn festival maten op de hoogte stellen!
Coldplay zou wel eens heel goed headliner kunnen worden. Dat is best wel een grote band. Of je het nu leuk vind of niet (van mij hoeft het ook niet)quote:Op zondag 28 november 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
De line-up tot nu toe vind ik ook niets. Alleen matige tot bagger artiesten in mijn ogen. Maar goed, even in de gaten houden wat er nog bijkomt.
Ook niet allemaal mijn ding, maar Blink was wel leuk geweestquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef -Sum- het volgende:
ik had heel graag wat meer van deze line up op RAR gezien
http://www.hurricane.de/
als mijn duits goed is, dan zijn dit wel de drie headliners - Ze voorspelden SOAD ook als derde headliner.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Coldplay zou wel eens heel goed headliner kunnen worden. Dat is best wel een grote band. Of je het nu leuk vind of niet (van mij hoeft het ook niet)
No way dat Kings of Leon headliner wordt. Misschien om half 9 ofzo voordat Coldplay speelt.
Volbeat is in ieder geval al wel leuk.
SOAD is niet zo mijn ding, maar ga ik wel kijken denk ik.
kaartje 110 euro - is echt niet duur.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef -Sum- het volgende:
ik had heel graag wat meer van deze line up op RAR gezien
Er komt bijna altijd nog wel laat een headliner bij. Vorig jaar werd bijvoorbeeld Jay-Z ook als headliner neergezet. Dat bleek later ook niet helemaal zo te zijn. Maar het is even afwachten...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef AgeEll het volgende:
[..]
als mijn duits goed is, dan zijn dit wel de drie headliners - Ze voorspelden SOAD ook als derde headliner.
Maar op alterna zal er wel genoegs leuks staan. Vind het niet erg als er een mindere headliner tussen zit. Soms is er ook een Duitse band zoals de Beatsteaks een headliner, dat vind ik ook niks.
Echt irritant dat ik elk jaar 6maanden zit af te tellen naar een weekend van 5 dagen.
3quote:
Tenzij ze kaartjes verkopen voordat de prijs 'drastisch' omhoog gegooid wordt, zit je denk ik wel goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
3
Btw, ik hoop dat RaR niet zo snel uitverkoopt als Lowlands (2 uur)
Zal wel niet
Snap er trouwens niets van dat Lowlands zo snel uitverkoopt. Een beetje hype volgens mij...
De Late-night special komen wij nooit zo aan toe. Meestal is mijn vriendin rond een uurtje of 11/12 wel klaar. Dan valt ze bijna om.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef AgeEll het volgende:
Die lowlands hype is verschrikkelijk
Rar verkoopt wel elk jaar eerder uit, komt ook omdat ze steeds eerder die tickets duurder maken - vage is wel dat Rock in Park niet uitverkoopt met dezelfde line-up.
Ik koop met het volgende loon mijn tickets.
En idd zal er nog wel bijkomen qua grote bands - de late-night special vind ik ook altijd wel vet, al was die er niet afgelopen jaar.
Ja klote is dat - Maar met KoRn en The Prodigy was het echt legen (wait for it) daryquote:Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Late-night special komen wij nooit zo aan toe. Meestal is mijn vriendin rond een uurtje of 11/12 wel klaar. Dan valt ze bijna om.
Op zich voor het naar huis gaan wel relaxt. Vorig jaar bij Greenday was ik in ieder geval nog een beetje op een normale tijd thuis.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja klote is dat - Maar met KoRn en The Prodigy was het echt legen (wait for it) dary
maar ik heb ook wel gehad dat vrienden maar in de 24uurs bleven doorgaan, en toen wilde ik ook echt naar bed. Dat is ook kut.
Maar RaR gaat altijd we lekker laat door, vind ik van de grote voordelen tov PinkPop, daar is t 11uur afgelopen.
Ja superhandig is dat he.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich voor het naar huis gaan wel relaxt. Vorig jaar bij Greenday was ik in ieder geval nog een beetje op een normale tijd thuis.
Het ergste bij Pinkpop is dat een band doorspeelt tot 23:00 en dat dan ook gelijk de laatste bussen gaan
Een tijd vast staan in de auto is vervelend, maar daar kom ik nog wel over heen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja superhandig is dat he.
Het heeft allebei voordelen, alleen vind ik wat vaak de grotere schows beter tot hun recht komen in het donker.
Ik vind gewoon sowieso RAR 100x beter dan Pinkpop, maar vorig jaar bij RAR stond ik ook een tijd vast met mijn auto.
Ik had Green Day op werchter gezien - vond t wel vet. Maar je moet er wat voor hebben hequote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een tijd vast staan in de auto is vervelend, maar daar kom ik nog wel over heen.
Een uur moeten lopen nadat je bijna 3 uur hebt gestaan bij Green Day omdat ze geen bussen meer laten rijden. Dat is gewoon fokking irritant.
deze prijs duurt tot 15 januari, daarna gaat de prijs dus wel omhoog.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Thory het volgende:
[..]
Tenzij ze kaartjes verkopen voordat de prijs 'drastisch' omhoog gegooid wordt, zit je denk ik wel goed.
Drie podiums. Kan je dus ook ergens anders heen als je iets niet leuk vindt...
Prodigy was echt geweldig ja:D half 2 tot kwart voor 3 snachts, waren alleen maar feestende die hards vooraanquote:Op woensdag 1 december 2010 15:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja klote is dat - Maar met KoRn en The Prodigy was het echt legen (wait for it) dary
maar ik heb ook wel gehad dat vrienden maar in de 24uurs bleven doorgaan, en toen wilde ik ook echt naar bed. Dat is ook kut.
Maar RaR gaat altijd we lekker laat door, vind ik van de grote voordelen tov PinkPop, daar is t 11uur afgelopen.
Mwoa Pendulum en Prodigy zijn allebei al 2x geweest in de laatste 3 jaar dus kleine kans. Daarna heb ik ze ook afgelopen Pukkelpop weer samen gezien, nu hoeft het niet meer zoquote:Op woensdag 1 december 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Prodigy + Pendulum
Als die komen haal ik me ticket
Wij slapen ook bij een oud vrouwtje - wij maken idd geen gekke campingdingen mee. Maar wel goed bed en een goed ontbijt. En wij zijn ook geen 18 meer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:43 schreef CosmoKramer het volgende:
Kent iemand een goed hotel of gasthaus in de buurt van het festivalterrein? En met goed bedoel ik: bereikbaar (taxistandplaatsen/mogelijkheden) en niet al te duur.
Natuurlijk moet je eigenlijk camperen, maar we hebben 1 iemand die sowieso niet meegaat als er gecampeerd wordt, dus we gaan luxe
Me 2!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Komakie het volgende:
Ik moet vandaag nog wel kaarten bestellen. Anders worden ze weer duurder
Het is geen wereldbedrag, maar het zijn toch weer 2 hamburgers en een drankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef -Menn0- het volgende:
Hoeveel scheelt het eigenlijk? 5 euro?
Kaartjes zijn 154,50?
Nou die 5 euro kan me dan ook gestolen worden, dan wacht ik wel tot het me wat beter uit komt qua geld.
Edit: of is het een 10tje? Either way, ik wacht nog wel even.
Wat ik gezien heb worden de tickets hierna 160 euro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:20 schreef -Sum- het volgende:
Denk wel minimaal 10 euro ja. Ook al zijn er ook wel jaren geweest dat de deadlines plotseling verschoven werden.
zijn nu 60.000 tickets verkocht. Meestal is dat ongeveer 40.000 voor Ring en 20.000 voor Park.
Zijn dan op de helft van de tickets met alle grote namen al bekend. Gaat dus sowieso niet meer zo snel uitverkopen als vorige jaren. Slecht jaar dus qua kaartverkoop.
Dat heb ik ook wel een beetje ja, maar dat betekent niet dat ik bepaalde bands niet nog een keer hoef te zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef -Sum- het volgende:
Volbeat was ook heeeeul vet in de HMH! Maar daarom hoef ik ze niet weer te zien
Als in: de namen die ik nog goed vind heb ik al 1 of 2 keer eerder op rock am ring gezien. Geen één naam waarvan ik ga stuiteren met : oeh!! Zoals Rammstein, Muse, Linkin Park, Prodigy, Metallica, Tool, Qotsa, RATM, en al die andere knallers van de afgelopen jaren.. Alleen SOAD kan ik me voorstellen dat daar veel mensen op af komen, alleen is dat helaas mn smaak niet
Misschien ben ik wel gewoon te veel festivalverwendweinig meer op mn verlanglijstje staan
Lekker gevoel he - weer in de pocketquote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef Komakie het volgende:
SOAD ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel ik het geen afsluiter vindt.
Ik heb in ieder geval mijn kaartje binnen
Jep, hoewel het wel weer een rib uit me lijf wasquote:Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Lekker gevoel he - weer in de pocket
ik had er d afgelopen maanden een btje rekening mee gehouden, wil dit jaar ook wat meer geld alvast sparen voor het festival zelf, kom elk jaar geld tekort.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep, hoewel het wel weer een rib uit me lijf was
Ik ben net samen gaan wonen dus mijn maandelijkse lasten zijn ineens met 200% toegenomen (ik woonde eerst thuis) en daarnaast heb ik natuurlijk een hoop nieuwe spullen moeten kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik had er d afgelopen maanden een btje rekening mee gehouden, wil dit jaar ook wat meer geld alvast sparen voor het festival zelf, kom elk jaar geld tekort.
Dat is wel zo, maar het zijn toch een hoop uitgaven die erbij komen en aangezien mijn vriendin ook nog op school zit is dat geen vetpot....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef AgeEll het volgende:
Tja, volwassen worden he
Ik heb daar ook al paar jaar last van. Maar je hebt nu ook 2 inkomens.
Maar had je wel wat gespaard voor je uitzet?
Maar wat er ook gebeurt - RAR ga je sowieso heen
Jij ging toch met je vriendin, (meen ik me te herinneren) dus die wil wel lekker meesparen.
Wordt wel slowchat zo
ontopic: - Cavalera Conspiracy naar Graspop - die mag ook wel op RAR komen.
Juist de laatste tijd veel geld uitgegeven en op het moment 0,0 inkomsten (even zonder werk) dus het gaat precies de verkeerde kant opquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef AgeEll het volgende:
Heb je al wat geld gespaard komakie - ik ga de komende weken beginnen
line-up is wel aardig sterk idd, veel bekende bands voor mij, maar wel veel bands waar naar ik ook een los concert van zou gaan.
nog minder dan 100 dagen
nee echt!!, geen SUM op RAR!!, dat is raar voor mij, sinds ik me in deze topics van RAR bevind ben jij 1 van de vaste bezoekersquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef -Sum- het volgende:
Ik ga toch voor Hurricane, waar ze wel oa Foo Fighters hebben en 40!! euro goedkoper
Ik vind de line up eigenlijk weinig aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef -Sum- het volgende:
Ik ga toch voor Hurricane, waar ze wel oa Foo Fighters hebben en 40!! euro goedkoper
Als ik jou was zou ik niet te snel dalen met je prijs. Je hebt nog 3 maanden de tijd om van je kaarten af te komen. Met een beetje mazzel verkoopt het weer uit en kun je nog prima geld voor je kaarten krijgen. Om dan gelijk al dik te gaan zakken zou wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef Estien het volgende:
@ Komakie e.a. De verkoop van mijn 2 kaartjes geldt nog steeds.. Waren idd duur voor het hele weekend, dus balen dat het niet meer kan. Maar ipv 370, mag de geinteresseerde ze hebben voor 300 of een ander goed bedrag, noem maar iets! Ik verkoop ze liever dan dat ze hier blijven liggen.
Ik heb al kaartenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:24 schreef Estien het volgende:
Thanks voor je tip Komakie! En ja, heb idd veel geld betaald; 189 euro per kaartje, voor 3 dagen incl camping... duur festivalletje...maar is het dan ook wel waard denk ik zo.
Mocht je jezelf bedenken of anderen die dit lezen; de kaartjes zijn dus te koop!
Ik vind Wolfmother echt een schijtband en BSC zegt me niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:06 schreef AgeEll het volgende:
Vind je wolfmother en black stone cherry nix??, dat zijn voor de 2acts die d vrijdag maken.
Denk dat we vrijdag de 24uurs tent in knallen, altijd gezellig, hoeven nu niet t blijven voor de LNS, dus kunnen dan naar de tent as we t hebben gehad.
ik verwacht trouwens korn en disturbed op alterna tegenover coldplay. Dan wordt t dus alterna
Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat Alter Bridge die dag op de Alterna staat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef AgeEll het volgende:
Dan heb je mazzel,
Ik heb pech op de (mindere) vrijdag. Als ik pech heb staan de eerder genoemde wolmother en black stone cherry tegenover elkaar.
En op zondag wordt waarschijnlijk hele dag main, dus mis ik Alter bridge, dat vind ik echt kut. Maar wil graag in voorste vak, en Alter Bridge speelt iets van 17uur, daarna kom je dat vak echt niet meer in.
Ik probeerde ook tijden te maken, bij main kan t nog. Bij alterna al moeilijker, maar bij clubstage is t wel echt moeilijk. Niet echt 1 lijn t ontdekken in hoelang de bands daar staan, en hoelaat ze beginnen. Veranderd van 15uur, tot 16uur smiddags. En dat uurtje is natuurlijk wel belangrijk.
maar Komakie, wie wil je eigenlijk zien. Disturbed natuurijk, maar voor de rest??
haha ik laat zeker weten hoe het was! Als het heel vet was ga ik het elk jaar moeilijk krijgen met kiezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef AgeEll het volgende:
[..]
nee echt!!, geen SUM op RAR!!, dat is raar voor mij, sinds ik me in deze topics van RAR bevind ben jij 1 van de vaste bezoekers
wel laten hoe t was, ook mooie line-up, maar toch iets kleiner en meer met dance/house acts.
Jep ken ik wel. Ik heb 2 cd's van ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef AgeEll het volgende:
Ik heb een iets uitgebreidere planning.
Maar ken je Sevendust wel, volgens past dat wel in jouw straatje. Net zoals Mastodon, Alter Bridge, Avenged Sevenfold.
Dat zou mijn favoriete dag zijn, maar helaas ga ik niet heen. Persoonlijk zou ik The Gaslight Anthem aanraden, maar waarschijnlijk is dat iets te soft. Ik zou in ieder geval even bij Interpol gaan kijken. Een fantastische band, hoewel de vierde (laatste) cd teleurstellend is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Komakie het volgende:
Mijn planning is makkelijk.
Vrijdag is er niets voor mij dus zal wel een beetje rondhobbelen worden. Ik denk dat ik Kings of Leon maar eens ga bekijken. Ik snap echt niet dat ze een headliner zijn, ,maar goed misschien is het wat.
Gaslight Anthem is totaal niet mijn ding....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Dat zou mijn favoriete dag zijn, maar helaas ga ik niet heen. Persoonlijk zou ik The Gaslight Anthem aanraden, maar waarschijnlijk is dat iets te soft. Ik zou in ieder geval even bij Interpol gaan kijken. Een fantastische band, hoewel de vierde (laatste) cd teleurstellend is.
SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef Komakie het volgende:
Ik snap ook niet dat Kings of Leon headliner is. System of a Down ook niet trouwens.
Dat zijn leuke bands als afsluiter voor de Alterna Stage, maar toch niet als headliner van het festival? Daar haal je toch geen bezoekers mee binnen denk ik?
Coldplay nog wel. Dat is een aardig grote band. Jammer genoeg vind ik het niks.
Misschien dat het dan aan mij ligt. Kings of Leon stond ook in Ahoy dus misschien heb ik het mis, maar ik denk niet dat het een band is waarvoor mensen naar een festival komen. Misschien voor Coldplay ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:32 schreef MCH het volgende:
[..]
SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Ze hebben altijd wel een paar hele grote bands, maar er zijn nou eenmaal ook niet zo heel veel bands die je als afsluiter voor 80000 man kunt zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef MCH het volgende:
Ik vind Rock Am Ring vaak ook een beetje een afgezaagde line-up met een stel botte headliners, gewoon lekker ordinair. Dus misschien juist goed voor de mensen die radio luisteren. De laatste jaren neem ik Hurricane dan ook een stuk serieuzer qua headliners, meer voor de echte muziekliefhebber.
Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef -Sum- het volgende:
SOAD - wel RAR headlinerwaardig
Colplay - headliner maar niet voor RAR
KOL - geen van beiden
Als ze coldplay hadden vervangen door Foo Fighters was het denk ik al een stuk beter maar hebben zich af laten troeven door Hurricane. Wat ik vreemd vind want meestal hebben RAR en Pinkpop gedeelde headliners omdat het dan beter betaalbaar is.
Behalve dat ik de Hurricane line up leuker vind, heb ik 40 euro minder hoeven betalen voor een kaartjedat vind ik echt heel veel.
Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.
Het is jammer dat Iron Maiden al andere dingen voor hun tour had geregeld. Anders zou het een goede headliner zijn geweest.
Omdat er genoeg muziek komt die ik wel leuk vindquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?
het is in ieder geval altijd gezellig op rock am ringquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
2006 was een geweldige line up. Mijn eerste jaar op RaR. Dit jaar is het inderdaad iets minder maar ach, geen één festival in juni heeft dit jaar een monster line up en de sfeer op RaR is wel altijd super!
Ik ga er heel zachtjes heenquote:
you are in for a treatquote:
Ik weet nog wel vorig jaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:38 schreef AgeEll het volgende:
En de weersvooruitzichten zien er erg goed uit.
22 graden, geen wind, geen regen.
(maar je weet t nooit in die heuvels)
Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel vorig jaar.
Prima weer 2 dagen lang en op de 3de dag ineens uit het niets (voor mijn gevoel) keihard waaien en regenen) Vaag
Dat was zondag.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.
Wij gaan vrijdagochtend weer.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
Het weer ziet er echt super uit inderdaad! Wij hopen weer met een stel oude bekenden aan te haken. Die gaan altijd al vroeg op woensdag en hopen dan op B3 te gaan staan. Wij haken op de donderdag aan.
En ja de sfeer is altijd top op RaR!
quote:Freitag, 03.06.11
17.45 Uhr PLAIN WHITE T‘S
18.00 Uhr MADSEN
18.45 Uhr LISSIE
19.05 Uhr SELIG
19.50 Uhr MADSEN
19.55 Uhr SOCIAL DISTORTION
21.00 Uhr WHITE LIES
21.10 Uhr 10 JAHRE RINGROCKER / I AM JERRY
21.20 Uhr THEES ULLMANN
21.30 Uhr MANDO DIAO
22.50 Uhr WOLFMOTHER
00.00 Uhr THE GASLIGHT ANTHEM
00.45 Uhr WE ARE SCIENTISTS
00.55 Uhr INTERPOL
Samstag, 04.06.11
17.30 Uhr SEVENDUST
17.55 Uhr HURTS
19.05 Uhr KOLOR und JONA:S
19.20 Uhr BRING ME THE HORIZON
20.00 Uhr KRAFTKLUB //Live-Talk
20.10 Uhr MORNING PARADE
20.20 Uhr ASH
21.00 Uhr DIE SÖHNE MANNHEIMS
22.50 Uhr COLDPLAY
0.20 Uhr koRn
1.15 Uhr THE KOOKS
Sonntag, 05.06.11
17.05 Uhr TOM BECK
17.15 Uhr LIFEHOUSE
18.20 Uhr ALTER BRIDGE
18.55 Uhr VOLBEAT
19.30 Uhr SIMPLE PLAN
20.30 Uhr BEATSTEAKS
21.50 Uhr THE BOSSHOSS
22.30 Uhr SYSTEM OF A DOWN
0.10 Uhr 3 DOORS DOWN
0.25 Uhr IN EXTREMO
1.40 Uhr BEST OF
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de thuisblijvers![]()
Livestream: http://www.dasding.de/ext/specials/rar/2011/
Uitzendschema:
[..]
quote:
nice!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de thuisblijvers![]()
Livestream: http://www.dasding.de/ext/specials/rar/2011/
Uitzendschema:
[..]
De clubstage was best aardig op vrijdag inderdaad. In ieder geval was het nog een beetje stevige muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef frankerdt het volgende:
Vrijdag op Clubstage waren allemaal mijn lievelingsbands
Waar staat er dat ik dit jaar ben weg gegaan omdat ik geen droge kleren had of omdat het op zondag regendequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:29 schreef -Sum- het volgende:
Komakie, sorry hoor. Ik vind het een groot faal verhaal
Je bent al 2 jaar eerder naar huis gegaan vanwege wat regen en geen schone kleren en hebt daardoor Rammstein en SOAD gemistTen eerste, leer je niet van de eerste keer door gewoon genoeg kleding mee te nemen en poncho's?
Ten tweede, zonde van je kaartje. Je bent over weinig bands ook echt positief. Waarom vertrek je niet wat eerder van huis om op een camping te staan?
Ik vind de camping altijd het hoogtepunt van Rock am Ring. kan je wel leuk een doortrek wc hebben maar goed eten hebben ze ook op het festivalterrein. Verder ben je een baard aan tijd kwijt doordat je zover weg staat waardoor je steeds te laat bij de bands komt
Op Rock am Ring is er al jaren genoeg van mijn muzieksmaak te vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef frankerdt het volgende:
Dan zo
u ik toch naar een festival gaan waar meer van mijn muzieksmaak komt.
Het was dan ook een vrij knullig verslagquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Rock am Ring is er al jaren genoeg van mijn muzieksmaak te vinden.
Alleen dit jaar is het wat minder en dan nog heb ik bij 6 bands (Ik dacht eerst 5, maar was In Flames vergeten) een hele goede tijd gehad. Dat vind ik voor een festival best veel.
Iedereen was het er over eens dat de line-up dit jaar wat minder was dan vorige jaren.
Waarom is iedereen ineens critisch op de manier waarop ik festivals bezoek
Ik snap niet helemaal wat er knullig aan isquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was dan ook een vrij knullig verslagMaar goed, ik weet ook niet wat ik erger vind. Haters zoals - Sum- en frankerdt of n00bs zoals Komakie.
Hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was dan ook een vrij knullig verslagMaar goed, ik weet ook niet wat ik erger vind. Haters zoals - Sum- en frankerdt of n00bs zoals Komakie.
Ik word overal wel de opa genoemd dus ik ben het wel gewendquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Iedereen mag een festival beleven zoals hij of zij dat zelf wil maar je komt wel een beetje over als een festival opa Komakie.
Geeft niet, het was al druk genoeg @ SOAD. Voor mij is de camping ook altijd het hoogtepunt maar ik kan me goed voorstellen dat je niet in de herrie en op een vuilnisbelt wilt slapen voor 3 nachten. Iedereen zijn ding.
Ohja door poncho's heen regenen? Ik had el cheapo's van de Action maar geen druppel komt daar doorheen! Echt een life saver die dingen van 50ct!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |