En als alle nuttige energie eruit gehaald is fijn weer uitgepoeptquote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En daarna lekker rotten in de darmen
Blijft een geil wijf die Fergie...quote:
En dan vinden mensen het raar dat biggel wel eens bijt.quote:
Uit varken haal je meer negatief dan positiefquote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als alle nuttige energie eruit gehaald is fijn weer uitgepoept
quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit varken haal je meer negatief dan positief
Dat zekerquote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blijft een geil wijf die Fergie...
Mooiquote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, logeerhuis bij kinderen/jongeren & soms op de kliniek
Ga lekker schelden op iemand die zich wel kan verdedigen joh!quote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
wat een saaie kloterig kutzondag weer
Zondag is toch God's dag? Laat hem maar eens zien hoe machtig en krachtig hij is....quote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga lekker schelden op iemand die zich wel kan verdedigen joh!![]()
Nou inderdaad, dan heb ik ook nog wel een paar klusjes voor hem.quote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zondag is toch God's dag? Laat hem maar eens zien hoe machtig en krachtig hij is....
wie wat waar??????????????????????////quote:Op zondag 28 november 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ik had gehoopt na een maand iemand niet gezien te hebben het wel over zou zijn. Maar vanaf het moment dat ik hem zag vroeg ik me alleen maar af waarom ik de afgelopen tijd verspild heb aan andere mannen.Hoe Kut.
Neenee, dat is de dag waarop hij rust! Dus dan gaan we niet op 'm schelden mafkees!quote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zondag is toch God's dag? Laat hem maar eens zien hoe machtig en krachtig hij is....
Ach, als ik naar de wereld kijk doet hij al jaren geen flikker meerquote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neenee, dat is de dag waarop hij rust! Dus dan gaan we niet op 'm schelden mafkees!![]()
Jemie, dat jij terug gaat lezen in Singlesquote:Op zondag 28 november 2010 16:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie wat waar??????????????????????////
*fluistert* Hij is er nooit geweest!quote:Op zondag 28 november 2010 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als ik naar de wereld kijk doet hij al jaren geen flikker meer
Engeltje welquote:Op zondag 28 november 2010 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat jij terug gaat lezen in Singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |