Een Bløf plaat. En daarmee bedoel ik ook een Bløf plaat. Of dat positief of negatief is, hangt af wat je van Bløf vindt.quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
Wat wordt het SR song van dit jaar, die moet nu wel zo'n beetje uit zijn, niet...
Lieve menschen: er is een officieel anthem, nu dus Blof, vorig jaar Rigby EN een officieus anthem waar de heren in het huis even lekker op uit hun dak kunnen gaan, vorig jaar Ryan Shaw, dit jaar geen idee.quote:
wil je mij en dat mormel niet meer in 1 post noemen? hooguit in de zin: "3rdRock is met Anne, zus van voormalig Krezip-frontvrouw, getrouwd.quote:
OH, ik dacht al, nu al weten dat het bluf gaat worden, das wel erg bluf.quote:Op zondag 28 november 2010 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Lieve menschen: er is een officieel anthem, nu dus Blof, vorig jaar Rigby EN een officieus anthem waar de heren in het huis even lekker op uit hun dak kunnen gaan, vorig jaar Ryan Shaw, dit jaar geen idee.
Dat laatste 'ontstaat', nouja ontstond, de laatste jaren is er van tevoren al zoveel speculatie over dat het niet meer echt leuk is imo, maarja. Moneygrabber is wel geliefd en is qua titel ook grappig, dus die geef ik wel een kans.
Helder. Heerlijk helder zelfsquote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil je mij en dat mormel niet meer in 1 post noemen? hooguit in de zin: "3rdRock is met Anne, zus van voormalig Krezip-frontvrouw, getrouwd.
helder?
hij is een beetje brak...quote:
ja, dat is inderdaad wel zoquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef alors het volgende:
Kanye West wordt het 100% zeker niet hoor, het is altijd een nummer waar ze op kunnen dansen en springen.
Beetje brak? Die is volgens mij vreselijk los gegaanquote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is een beetje brak...
en die puck klinkt leuk
al nieuws Roel?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat er best veel mooie nummers zijn uitgekomen dit jaar. Maar ik moet wel bekennen dat, als ik ga stemmen, het voornamelijk commerciële nummers zullen zijn. Dus geen bliepbloepbliep-reverb "juweeltjes" die in de grochten van een of ander alternatief plonkieplonk album staan.
Zo'n RTL'er ben ik dan ook wel weer.
Of Jordy van Loon.quote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef alors het volgende:
Kanye West wordt het 100% zeker niet hoor, het is altijd een nummer waar ze op kunnen dansen en springen.
showmeeeequote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet nu al dat je waarschijnlijk de helft van m'n jaarlijstje niet gaat kennen, want daar zit aardig wat plonkieplonkreverb shizzle tussen
quote:Op zondag 28 november 2010 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet nu al dat je waarschijnlijk de helft van m'n jaarlijstje niet gaat kennen, want daar zit aardig wat plonkieplonkreverb shizzle tussen
Daar ben ik nog druk mee bezig. 1 januari.quote:
"Like I could ever lose it!"quote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]Bij dat soort nummers moet ik altijd aan een legendarisch scène uit Friends denken.
hilarisch!quote:
ik denk dat Hans een zus heeft die Sanne heet en dat zij Miss Montreal vormen!quote:
nounou....dat is wat overdreven hans!quote:
I Know. Maar leuk is ' ie welquote:Op zondag 28 november 2010 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nounou....dat is wat overdreven hans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |