Ja keikoud buitenquote:Op zondag 28 november 2010 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Qua temperatuur zou ik zeggen: hartje winter
Ik zit vanmiddag 1,5 uur in de kou in het Polmanstadionquote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf vandaag gewoon binnen, lekker warm
ach, de zondag duurt nog 11 uurquote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiiiiit, het weekend zit er altijd zo snel weer bijna op
Eh, geen idee?quote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef m113 het volgende:
[..]
waar zzou dat tog door komen dat je ziek bent?
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef smegmanus het volgende:
Godver mijn hoofd
Bier en safari cola blijkt geen goede combi.
Normale hoeveelheden heb ik ook nooit een probleem meequote:
Definieer normale hoeveelhedenquote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Normale hoeveelheden heb ik ook nooit een probleem mee
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarquote:
Dat is niet normaal neequote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarGa nu niet zeggen dat jij dit normaal vind
Jesis wat zoepnquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarGa nu niet zeggen dat jij dit normaal vind
quote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet normaal neeMaar je praat wel met een Zwarte Cross meisje he.
Lekker zoep'n!quote:
Bierquote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]Ok, dus ie lust 'm ook wa?
[..]
Lekker zoep'n!
Je weet zeker dat je een man bent, toch?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent, toch?
Uhu, bij mij had je alleen theequote:
Jij drinkt vaker dingen waar je van moet kotsen?quote:
de enige die thee dronk was jij, ransaapquote:Op zondag 28 november 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, bij mij had je alleen thee
zoiets ja, Bier moet koud zijnquote:Op zondag 28 november 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij drinkt vaker dingen waar je van moet kotsen?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de enige die thee dronk was jij, ransaap
[..]
zoiets ja, Bier moet koud zijn![]()
maar een BaCo gaat er ook goed in
Dat heb ik elke keer. Ik vroeg laatst al aan David waarom ie ineens dezelfde UI als Mdrop had.quote:
blijkbaar wel.quote:
quote:
vervelende bugquote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer. Ik vroeg laatst al aan David waarom ie ineens dezelfde UI als Mdrop had.
quote:Op zondag 28 november 2010 15:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
blijkbaar wel.
weet d'r zelf geen zak meer van
quote:
1-1quote:
quote:
me 2quote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht met mijn reactie tot de wedstrijd is afgelopen
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:
wat een straf, daarna lekker in een warme auto naar huisquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Redbaron het volgende:
pff koud buiten, ff boodschappen doen maar de handen bijna bevroren bij het in de auto pakken
wat doe je op fok als je een feestje hebt?quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bier is lekker
Helemaal op een verjaardagsfeestje
quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ruzie met mn ouders tijdens het eten. Joepie
Gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
kut is dat hč?!quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat spreek je zo af ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
heb zelf ook vaak ruzie met m'n ouders, elke dag minimaal 1 keer...
nee, dat niet echt... maar ze weten elke dag wel iets te vinden waar ze over kunnen zeikenquote:
Ah zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, dat niet echt... maar ze weten elke dag wel iets te vinden waar ze over kunnen zeiken
ik hoop dat het bij mij ook zo gaat... maar tot het zover is, levert het uit huis gaan van mij alleen nog maar meer gezeik op!!quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef omearos het volgende:
Bij mij ging het een stuk beter toen ik uit huis waselke dag elkaar zien is blijkbaar niet goed
Ach, ik kan mijn ouders al jaren zeggen dat ik een slot op mn deur wil, omdat mijn broertje elke dag door mn kamer neust. Hij weet beter waar alles in mn kamer ligt dan ik zelf. Ik ben net geflipt omdat ik het helemaal zat ben, en opnieuw luisterden ze niet naar me.quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kut is dat hč?!heb zelf ook vaak ruzie met m'n ouders, elke dag minimaal 1 keer...
Ben nu weer thuisquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef omearos het volgende:
[..]
wat doe je op fok als je een feestje hebt?
klinkt raar, maar ik weet hoe het voelt dat je ouders gewoon niet luisteren; dat wat jij probeert te vertellen of uit te leggen, gewoon niet tot hun doordringtquote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, ik kan mijn ouders al jaren zeggen dat ik een slot op mn deur wil, omdat mijn broertje elke dag door mn kamer neust. Hij weet beter waar alles in mn kamer ligt dan ik zelf. Ik ben net geflipt omdat ik het helemaal zat ben, en opnieuw luisterden ze niet naar me.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt raar, maar ik weet hoe het voelt dat je ouders gewoon niet luisteren; dat wat jij probeert te vertellen of uit te leggen, gewoon niet tot hun doordringt![]()
![]()
![]()
![]()
je kan moeilijk tot je 40e thuis blijven wonen. Zijn ze niet blij dat je zelfstandig wordt en verantwoorlijk wil zijn voor jezelf?quote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop dat het bij mij ook zo gaat... maar tot het zover is, levert het uit huis gaan van mij alleen nog maar meer gezeik op!!
ouderwets briefje schrijven als je je kalm kan uitdrukken?quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, ik kan mijn ouders al jaren zeggen dat ik een slot op mn deur wil, omdat mijn broertje elke dag door mn kamer neust. Hij weet beter waar alles in mn kamer ligt dan ik zelf. Ik ben net geflipt omdat ik het helemaal zat ben, en opnieuw luisterden ze niet naar me.
misschien wel, maar dat laten ze niet blijken! in gedachten heeft m'n ma het hele huis al ingericht, alles wat ik zelf wil leidt tot een f*cking discussie omdat dat anders is dan wat hun zich al bedacht hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef omearos het volgende:
[..]
je kan moeilijk tot je 40e thuis blijven wonen. Zijn ze niet blij dat je zelfstandig wordt en verantwoorlijk wil zijn voor jezelf?
Als ik kalm ben, als ik schreeuw/flip/helemaal in paniek raak, als ik bijna doodga, ze luisteren gewoon niet naar me. Ze zeggen alleen "Er komt geen slot op je deur, en dat bepalen wij". Klaar. Dat is alles. Ze zoeken geen andere oplossing, ze gaan niet met mn broertje praten, dat moet ik al schreeuwend doen, maar tot hem dringt ook niets door. Ik ben het zo spuugzat. Ik ben geneigd een beveiliger in te huren die de hele dag mijn kamerdeur bewaakt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef omearos het volgende:
[..]
je kan moeilijk tot je 40e thuis blijven wonen. Zijn ze niet blij dat je zelfstandig wordt en verantwoorlijk wil zijn voor jezelf?
[..]
ouderwets briefje schrijven als je je kalm kan uitdrukken?
Joah, ik had mn sporttas er nog instaan van gisterquote:Op zondag 28 november 2010 18:14 schreef omearos het volgende:
[..]
wat een straf, daarna lekker in een warme auto naar huis
Dat klinkt allemaal niet goed Nathquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik kalm ben, als ik schreeuw/flip/helemaal in paniek raak, als ik bijna doodga, ze luisteren gewoon niet naar me. Ze zeggen alleen "Er komt geen slot op je deur, en dat bepalen wij". Klaar. Dat is alles. Ze zoeken geen andere oplossing, ze gaan niet met mn broertje praten, dat moet ik al schreeuwend doen, maar tot hem dringt ook niets door. Ik ben het zo spuugzat. Ik ben geneigd een beveiliger in te huren die de hele dag mijn kamerdeur bewaakt.
mooie dooddoener voor je ouders: "hoe kan ik leren van mijn fouten als jullie alles voor mij beslissen en mij niet toestaan om fouten te maken?"quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wel, maar dat laten ze niet blijken! in gedachten heeft m'n ma het hele huis al ingericht, alles wat ik zelf wil leidt tot een f*cking discussie omdat dat anders is dan wat hun zich al bedacht hebben![]()
moeten we komen helpen met een slot installeren?quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik kalm ben, als ik schreeuw/flip/helemaal in paniek raak, als ik bijna doodga, ze luisteren gewoon niet naar me. Ze zeggen alleen "Er komt geen slot op je deur, en dat bepalen wij". Klaar. Dat is alles. Ze zoeken geen andere oplossing, ze gaan niet met mn broertje praten, dat moet ik al schreeuwend doen, maar tot hem dringt ook niets door. Ik ben het zo spuugzat. Ik ben geneigd een beveiliger in te huren die de hele dag mijn kamerdeur bewaakt.
Kom maar. Zorgen jullie dan ook dat mn ouders dat goed gaan vinden zonder dat ik verdere problemen krijg?quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef omearos het volgende:
[..]
moeten we komen helpen met een slot installeren?
dat heb ik ook gezegd; met vallen en opstaan leer je dingen, door het zelf te doen. maar daar is gewoon geen kans voor!quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef omearos het volgende:
[..]
mooie dooddoener voor je ouders: "hoe kan ik leren van mijn fouten als jullie alles voor mij beslissen en mij niet toestaan om fouten te maken?"
Nee, niet echt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet goed Nath
Misschien moet je eens gewoon een keer in A'foort blijven... gewoon even tot rust komen, je eigen ding doenquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
En dan ben ik ook nog eens ziek, dus ben nu gewoon alweer doodmoe
Ik denk aan mezelf als ik naar Enschede kom, want; ik moet mijn huur betalen.. 3 dagen missen in de week en ik kan de volgende maand moeilijk rondkomen.. En ik werk dus 3 dagen in de week in Enschede... In Amersfoort was geen plekje vrij voor me, en bij een ander bedrijf werken wil ik voorlopig nog even niet. Daarbij heb ik Bob hier in Enschede, waarvoor ik liever thuis komquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gewoon een keer in A'foort blijven... gewoon even tot rust komen, je eigen ding doenAan jezelf denken
geef ons de schuldquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar. Zorgen jullie dan ook dat mn ouders dat goed gaan vinden zonder dat ik verdere problemen krijg?
aanhoren en toch je eigen ding doen in je huis? Lastig hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik ook gezegd; met vallen en opstaan leer je dingen, door het zelf te doen. maar daar is gewoon geen kans voor!
nou ja, ff eten en dan voetbal kijken
Heb dus al een kamer in Amersfoortquote:
Had ik ook toen ik uit huis gingquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Redbaron het volgende:
Altijd klote die ruzies...
Daarom moest ik dus al op mn 18e uit huis...Nu gelukkig wel een stuk beter contact met mn moeder
en elke dag naar amersfoort pendelen is ook weer zo watquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb dus al een kamer in Amersfoort![]()
2 kamers betalen gaat me echt noooooit lukken...
ik ging op mijn 19e uit huis, gelijk na mijn eindexamenquote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef Redbaron het volgende:
Altijd klote die ruzies...
Daarom moest ik dus al op mn 18e uit huis...Nu gelukkig wel een stuk beter contact met mn moeder
quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik uit huis ging
Toen ik weer thuis kwam wonen daarna was het gelukkig nog oké
balenquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dacht ook dat in Amersfoort gaan wonen al een boel zou oplossen. Maar de dagen aan ruzie die ik mis als ik in Amersfoort zit, haal ik elk weekend weer in
quote:
Dan is het extra balen dat je geen baantje in A'foort hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dacht ook dat in Amersfoort gaan wonen al een boel zou oplossen. Maar de dagen aan ruzie die ik mis als ik in Amersfoort zit, haal ik elk weekend weer in
Kan tijdelijk, maar niet lang.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef omearos het volgende:
[..]
en elke dag naar amersfoort pendelen is ook weer zo waten bij Bob slapen?
quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan tijdelijk, maar niet lang.
Zijn moeder heeft kanker en wordt daar nu voor behandeld, dus wordt haar al gauw te druk in huis..
Dan heb jij wel mazzel gehad denk ik..quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, als ik dit zo lees ben ik maar wat blij dat ik het goed had thuis, had eigenlijk nooit ruzie met m'n ouwelui. Ook werd er niks zomaar voor me beslist, ik kon er tegenin gaan, en als mijn versie logischer was ging het op mijn manier
Nathquote:
Hiquote:
Hi youquote:
Jouw ouders zijn tofquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, als ik dit zo lees ben ik maar wat blij dat ik het goed had thuis, had eigenlijk nooit ruzie met m'n ouwelui. Ook werd er niks zomaar voor me beslist, ik kon er tegenin gaan, en als mijn versie logischer was ging het op mijn manier
Maarja, ik had dan ook al een klotejeugd omdat ik van m'n 9e tot m'n 16e gepest werd in Hulst
ajquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan tijdelijk, maar niet lang.
Zijn moeder heeft kanker en wordt daar nu voor behandeld, dus wordt haar al gauw te druk in huis..
Gingers have no soul.quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik had dan ook al een klotejeugd omdat ik van m'n 9e tot m'n 16e gepest werd in Hulst
Zet t raam eens open, misschien dat ik m ook kan ruiken...quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n ma is cake aan het bakken, ruikt goeeeeeeeeeeeeed
Soms zit het tegen, soms zit het mee.quote:
Stel je aan.quote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grappig, als hij 7 jaar gepest is.
Zit je vol tot het einde van dit jaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit je vol tot het einde van dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb het de komende weekenden behoorlijk druk ja. En door de week school.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit dacht ik dus ook net, en het is nog steeds zo hierquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, same here eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb het de komende weekenden behoorlijk druk ja. En door de week school.
El hamlap met een elleboog, bestraft met geel... kan dus niet door de KNVB gestraft wordenquote:
Rij zo ook maar is richting Shalom om een pizza'tje te halenquote:Op zondag 28 november 2010 19:12 schreef smegmanus het volgende:
Shalalalalala mijn pizza is bijna klaar
Hmmmm?quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
San heeft mij gewoon hard ingehaald @ Top 500
Dat zou ik niet pikken als ik jou wasquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Postcount.quote:
Gefeliciteerd, u heeft een levenquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je naar de dagcijfers kijkt, absoluut.quote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dat is ineens heel wat minder geworden wil je zeggen?
Oke.quote:Op zondag 28 november 2010 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je naar de dagcijfers kijkt, absoluut.
quote:
Vind het sowieso knap dat je die topics bij kunt houdenquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
Als jij in een SC zou posten die zo snel gaat als Singles, dan had jij ook een hoog postaccount.
Ik hou ToF sowieso niet meer bijquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef omearos het volgende:
pff, ik hou ToF soms al niet bij doordeweeks
Gelukkig voor de maatschappij dan dat er ook nog hardwerkende mensen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef omearos het volgende:
pff, ik hou ToF soms al niet bij doordeweeks
Je bent niet de enigequote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou ToF sowieso niet meer bij
quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
Nice, ondertitel verwijderd en direct ook je hele 'sig' naar de kloten.
[..]
.
En nog een penalty missen ookquote:
de echt hardwerkende mensen op de fabrieksvloer zitten weinig online als ik het zo om me heen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig voor de maatschappij dan dat er ook nog hardwerkende mensen zijn
Waar werkte je ook alweer, en als watquote:Op zondag 28 november 2010 19:33 schreef omearos het volgende:
de echt hardwerkende mensen op de fabrieksvloer zitten weinig online als ik het zo om me heen hoor
staalfabriek, als metaalkundigequote:Op zondag 28 november 2010 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar werkte je ook alweer, en als wat?
Ah oke dan wist ik het dus toch niet, dacht dat je bij VDL ofzo zat, maar metaalkundige, klinkt ingewikkeldquote:
Bij mij is het nog geen pafipoquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
Nice, ondertitel verwijderd en direct ook je hele 'sig' naar de kloten.
[..]
.
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Gewoon een metalhead \m/quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Mdrop het volgende:
maar metaalkundige, klinkt ingewikkeld.
Ik ook niet, gewoon 50 berichten per pagina.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan heb je dus andere instellingen als mij, nooit iets aangepast op dat gebied.
Dan heb je m nog op 25 berichten per pagina staan.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan heb je dus andere instellingen als mij, nooit iets aangepast op dat gebied.
Dat is nou net wat ik altijd al wilquote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
90% van Fok! heeft het op 50 berichten p.p staan, en noemt je een n00b als je m op 25 p.p hebt staan..
Wat, voor n00b uitgemaakt worden?quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik altijd al wil!
ach, ik probeert er het beste van te makenquote:Op zondag 28 november 2010 18:40 schreef omearos het volgende:
[..]
aanhoren en toch je eigen ding doen in je huis? Lastig hoor.
was het een goed debuut?quote:
Jup en nog wel door een 'Fokker'quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat, voor n00b uitgemaakt worden?
Kijk aan, dan kan ik hem ook wel laten staanquote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb m ook nog op 25 p.p, en dat vind ik hartstikke fijn
quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup en nog wel door een 'Fokker'
[..]
Kijk aan, dan kan ik hem ook wel laten staan.
quote:
valt wel mee, als je het leuk vindtquote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke dan wist ik het dus toch niet, dacht dat je bij VDL ofzo zat, maar metaalkundige, klinkt ingewikkeld.
goed ideequote:
Inderdaad!quote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is niks warmers dan een paar stevige tett'n
Dat zal best, maar het klinkt moeilijkquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef omearos het volgende:
valt wel mee, als je het leuk vindtheb hbo werktuigbouwkunde gedaan
quote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het moeilijk was, maar ik deed gewoon mijn ding en speelde een puike wedstrijdquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ik probeert er het beste van te maken
[..]
was het een goed debuut?
x2quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het moeilijk was, maar ik deed gewoon mijn ding en speelde een puike wedstrijdVeel complimenten etc na de wedstrijd.
QFTquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
was niet nodig geweest hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
goeden avond allemaal, laat ik mij op mijn verjaardag toch maar even melden hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee..
Ik prefer de verwarming
Wait, what?quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Alsin mijn tong verbrand
Je mag wel tegen mij aan liggen hoor?quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee..
Ik prefer de verwarming
Ja weet je hoe koud het buiten is?quote:
Eh, in kleren .. okequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij aan liggen hoor?
-4 ongeveer denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja weet je hoe koud het buiten is?
Ik ben eng zonder klerenquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echte warmte voel je natuurlijk zonder kleren
Teken er maar eens een kut op!quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Maar ik tong dan ook niet met de verwarming
quote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in tekenen, maar een kuttekening maken lukt me wel
Lekkerquote:
Snap ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nee je bent niet eng zonder kleren, ik val alleen niet op vrouwen dus ik hoef er ook niet naakt naast te liggen
Helaas jongens blijf lekker fantaseren
Gedimd danquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien je laatste tett'n foto geef ik de voorkeur om het licht aan te laten
Je weet wie t zegt toch schatquote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer zo liefMaar, je hebt gelijk.
'Bedankt' voor de overvloedige informatiequote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga fappen en daarna naar bed.
Trusten.
Ik ook! Trusten allemaal.quote:
Zit al in de trein... Gelukkig hield mijn Talibanbaard me warm op de fietsquote:Op maandag 29 november 2010 07:05 schreef omearos het volgende:
Davidook al weer vroeg eruit
ik ga maar eens kijken of mijn auto wil starten
Ik begin er niet eens meer aan, spierpijn als de *** vorig jaar en 2 weken lang je hele benen blauw, nee dankjequote:Op maandag 29 november 2010 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou dan eerst schaatsen moeten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |