Ja keikoud buitenquote:Op zondag 28 november 2010 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Qua temperatuur zou ik zeggen: hartje winter
Ik zit vanmiddag 1,5 uur in de kou in het Polmanstadionquote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik blijf vandaag gewoon binnen, lekker warm
ach, de zondag duurt nog 11 uurquote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiiiiit, het weekend zit er altijd zo snel weer bijna op
Eh, geen idee?quote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef m113 het volgende:
[..]
waar zzou dat tog door komen dat je ziek bent?
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef smegmanus het volgende:
Godver mijn hoofd
Bier en safari cola blijkt geen goede combi.
Normale hoeveelheden heb ik ook nooit een probleem meequote:
Definieer normale hoeveelhedenquote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Normale hoeveelheden heb ik ook nooit een probleem mee
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarquote:
Dat is niet normaal neequote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarGa nu niet zeggen dat jij dit normaal vind
Jesis wat zoepnquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met 2 personen anderhalf krat bier en een fles safari ligt toch wel boven mijn normale quotum zegmaarGa nu niet zeggen dat jij dit normaal vind
quote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet normaal neeMaar je praat wel met een Zwarte Cross meisje he.
Lekker zoep'n!quote:
Bierquote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]Ok, dus ie lust 'm ook wa?
[..]
Lekker zoep'n!
Je weet zeker dat je een man bent, toch?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |