Dat is ook zo, als ze wilden bestonden er allang opvouwbare monitors en andere futuristische dingen. Het bestaat allemaal al maar men wil de consument eerst kennis laten maken met andere producten. (hoorde ik van iemand die een sony topman kende)quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het idee dat de fabrikanten nog geen zin hebben 3D te verkopen, eerst moet iedereen een Full HD tv en randappatuur hebben gekocht, inclusief de content, om dan weer alles in 3D te kopen.
Dat is precies het punt niet? Mensen kopen de apparatuur niet omdat er geen cntent is, en waarom zou je content uitbrengen als er geen apparatuur is in de huiskamers. En hier is de industrie bezig dat effect te versterkenquote:Op zondag 28 november 2010 10:59 schreef Antaris het volgende:
Ik begrijp niet waarom je gelijk zulke dure apparaten aanschaf.
Wacht gewoon even, vooral met elektronica.
Het was net zoals met brandbare dvd's je had dvd+ en dvd-
Cd en Super Audio CD en ga zo maar door.
Buiten het feit dat het er niet uitziet, krijg je er na een uur of 3 ook nog is koppijn van. En zitten de brillen nooit gemakkelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
zo lang je nog een bril op moet om 3d te hebben faalt het sowieso al.
wie gaat er nou thuis de hele tijd met zo'n ding op je kop tv kijken
In de bioscoop doe je dat toch ook?quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb Avatar in de bios toch helemaal kunnen uitzitten zonder ergens last van te hebben. Dat was een vertoning met de polarisatie-techniek.quote:Op zondag 28 november 2010 11:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het er niet uitziet, krijg je er na een uur of 3 ook nog is koppijn van. En zitten de brillen nooit gemakkelijk.
Ofwel: ik denk dat het leuk is voor in de bios, maar daarbuiten zal het niet zo'n vaart gaan lopen.
nee, ik niet iigquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de bioscoop doe je dat toch ook?
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb Avatar in de bios toch helemaal kunnen uitzitten zonder ergens last van te hebben. Dat was een vertoning met de polarisatie-techniek.
Af en toe, maar eigenlijk kies ik persoonlijk liever voor de 2D varianten.. Alhoewel Alice best leuk was in 3D, vind ik het niet meer geld waard en in de bios waar wij heengaan is een brilletje niet handig ivm de tafeltjes en bediening op je plek.quote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang precies, maar flink lang in ieder geval. Lang genoeg om er last van te gaan krijgen als dat al zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?
162 Minuten volgens IMDB (de normale versie)quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?
Okay, helemaal perfect zou het zijn als je TV 3D gaf zonder Bril, maar dat veranderd aan de bluray kant niets.quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Af en toe, maar eigenlijk kies ik persoonlijk liever voor de 2D varianten.. Alhoewel Alice best leuk was in 3D, vind ik het niet meer geld waard en in de bios waar wij heengaan is een brilletje niet handig ivm de tafeltjes en bediening op je plek.
Zoals ik al in de OP zei, ik download nietquote:Op zondag 28 november 2010 11:26 schreef Salatrel het volgende:
kun je niet gewoon een rip downloaden van die films dan?
Dat dus.quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
jawel hoor aangezien men zich niet eerst verdiept in de contentquote:Consumenten kopen geen 3D TV en Blueray speler op deze manier
daar doe je het feitelijk alleen maar omdat je geen keus wordt gegevenquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn meer fabrikanten die het doenquote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef devl1nsect het volgende:
Goed stuk. Begrijp alleen deze zin niet:
`Maar niet alleen Panasonic doet dit,
Zoals Samsung met deze filmquote:Samsung doet het met Predator vs Alien
En deze op de amerikaanse marktquote:, en how to train your dragon (in de VS).
En Sony doet het met Alice in Wonderland in de VSquote:Sony flikt het in de VS met Alice in Wonderland.
Dan zie je IRL ook geen 3Dquote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef Magneet het volgende:
ik heb het laatst met zo'n shutterbril geprobeerd bij de MM. Dat werkt voor mij dus voor geen meter, ik heb 1 slecht oog en zie dus gewoon het hele 3d effect niet.
Maakt niet echt uit als het topic over vooral over de koppelverkoop van de content gaat, niet? Zijn schijnbaar mensen die niet kunnen lezen, al dan niet met bril.quote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen in dit topic weten blijkbaar niet dat je ook 3D kunt gaan zien zonder een bril.
Jaja, nieuwste 3d tv van Philip is zonder bril.quote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen in dit topic weten blijkbaar niet dat je ook 3D kunt gaan zien zonder een bril.
Tja, 3D Bluray is gewoon een standaard, maar als de industrie zich daar zelf al niet aan wenst te houden. De verschillende 3D Bluray die ik noemde, Avatar, Alice in Wonderland, Alien vs Predator etc zijn op iedere standaard 3D Bluray speler af te spelen, dat is niet het issue, het issue is dat ze niet gewoon te koop zijn en hardware fabrikanten ze "weggeven" als je hun apparatuur koopt.quote:Op zondag 28 november 2010 11:50 schreef Antaris het volgende:
[..]
Jaja, nieuwste 3d tv van Philip is zonder bril.
Ik begrijp het wel dat het mooi is en blabla. Maar ik ga geen 2500 euro wegleggen als het misschien een flop wordt. Zoals wat Philip uitgebracht na de cd. Ben de naam ff kwijt. Cdi ofzo?
Vaak wanneer Amerikaanse sterren iets kopen (zoals de i-pod) dan wordt het een hit.
Zolang elk merk met hun eigen troep aankomt dan koop ik niks.
dieptezicht want 3d is feitelijk niet meer dan dat en dat is idd problematischquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag, wat versta je onder "3d" zien IRL?
Ik zei het omdat de meeste mensen het dragen van een bril het grootste minpunt vinden.quote:Op zondag 28 november 2010 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit als het topic over vooral over de koppelverkoop van de content gaat, niet? Zijn schijnbaar mensen die niet kunnen lezen, al dan niet met bril.
Ik woon niet in NL, maar dat is verder niet zo relevant. Waar het om gaat is dat de industrie het weer eens loopt te verkutten.quote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef grindfreakje het volgende:
Hoewel TS gelijk heeft, is Downloaden in Nederland legaal en staat al die content op torrent/usenet/rapidshare etc.. etc..
Dus een probleem is het niet voor ons, sterker voor ons is het zelfs goedkoper dan in al die landen waar dit in de koppelverkoop is, en downloaden illegaal. Dat TS dan principes heeft tegen downloaden, het niet snapt of te lui is, is echt zijn eigen probleem.
Ik persoonlijk zie het probleem niet zo, als zij willen dat wij ons geld aan andere dingen uitgeven en hun films gratis tot ons nemen, nou dan doen we toch.
Doet ze altijd, erg jammer maar zo werkt het helaas nu éénmaal. Alles uitmelken tot het maximale en geen rekening houden met de rest van de wereld.quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik woon niet in NL, maar dat is verder niet zo relevant. Waar het om gaat is dat de industrie het weer eens loopt te verkutten.
Ik weet dat het kan, ik heb het echter nog niet mogen ervaren. Dus ik kan er geen oordeel over hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
Ik iig niet.. ben brildragend. En na een tijdje krijg ik er gewoon last van. Tenminste dat had ik van tevoren bedacht. Ben naar een 3D film geweest en het heeft het voor mij toch allemaal bevestigd,quote:Op zondag 28 november 2010 10:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij het hele 3D concept thuis. Ik vraag me echt af hoeveel mensen daar vaak gebruik van gaan maken. Je hebt een brilletje nodig, ongeacht de kwaliteit van de bril, en dat is voor mij (iemand met een normale bril) al geen pretje. Het verhoogt de sfeer ook niet bepaald in de huiskamer, omdat je constant raar moet kijken om normaal wat te kunnen zien.
En als laatste, elke keer verwacht ik nat gespetterd te worden of dat mijn bank 'breekt'... Het is al verkloot door de 4D business..
De hype is behoorlijk groot aan het worden en ze willen het dan ook in bijna "alles" toepassen. Het begon met films en bij games is het nu ook begonnen. Er komt een DS in 3d. PS3 gaat nu ook games in 3d aanbieden, telefoons zullen vast ook 3d worden en de 3d gekte zal vast nog wel erger worden dan dat het nu al is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik iig niet.. ben brildragend. En na een tijdje krijg ik er gewoon last van. Tenminste dat had ik van tevoren bedacht. Ben naar een 3D film geweest en het heeft het voor mij toch allemaal bevestigd,
Ik hoop alleen niet dat het over weet ik hoeveel jaar op werkelijk alles toegepast gaat worden. Een 3D film bekijken in de bios is al duur genoeg..
Als dit doorzet, kun je over een tijdje vast ook wel bij de opticien 3D brillen op sterkte laten makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 02:17 schreef Sk00p het volgende:
Ik iig niet.. ben brildragend. En na een tijdje krijg ik er gewoon last van. Tenminste dat had ik van tevoren bedacht. Ben naar een 3D film geweest en het heeft het voor mij toch allemaal bevestigd,
Ik hoop alleen niet dat het over weet ik hoeveel jaar op werkelijk alles toegepast gaat worden. Een 3D film bekijken in de bios is al duur genoeg..
ik zie het zaterdagquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:49 schreef static het volgende:
Heb ook een flinke set gekocht laatst, daar zat een 3D aanbieding bij. Er is genoeg content te vinden, zoals de Imax series (erg indrukwekkend), Clash of the Titans, wat animatie films, etc. Heb uit een stapel contrabande ook een Resident Evil (de laatste bioscoopversie) te pakken kunnen krijgen, is erg de moeite waard (komt volgende maand in Nederland uit). Je moet gewoon even weten waar je het spul koopt.
Yep, heb deze in de aanbieding: http://www.amazon.com/Res(...)id=1291161906&sr=1-1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |