Dat is ook zo, als ze wilden bestonden er allang opvouwbare monitors en andere futuristische dingen. Het bestaat allemaal al maar men wil de consument eerst kennis laten maken met andere producten. (hoorde ik van iemand die een sony topman kende)quote:Op zondag 28 november 2010 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het idee dat de fabrikanten nog geen zin hebben 3D te verkopen, eerst moet iedereen een Full HD tv en randappatuur hebben gekocht, inclusief de content, om dan weer alles in 3D te kopen.
Dat is precies het punt niet? Mensen kopen de apparatuur niet omdat er geen cntent is, en waarom zou je content uitbrengen als er geen apparatuur is in de huiskamers. En hier is de industrie bezig dat effect te versterkenquote:Op zondag 28 november 2010 10:59 schreef Antaris het volgende:
Ik begrijp niet waarom je gelijk zulke dure apparaten aanschaf.
Wacht gewoon even, vooral met elektronica.
Het was net zoals met brandbare dvd's je had dvd+ en dvd-
Cd en Super Audio CD en ga zo maar door.
Buiten het feit dat het er niet uitziet, krijg je er na een uur of 3 ook nog is koppijn van. En zitten de brillen nooit gemakkelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
zo lang je nog een bril op moet om 3d te hebben faalt het sowieso al.
wie gaat er nou thuis de hele tijd met zo'n ding op je kop tv kijken
In de bioscoop doe je dat toch ook?quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb Avatar in de bios toch helemaal kunnen uitzitten zonder ergens last van te hebben. Dat was een vertoning met de polarisatie-techniek.quote:Op zondag 28 november 2010 11:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het er niet uitziet, krijg je er na een uur of 3 ook nog is koppijn van. En zitten de brillen nooit gemakkelijk.
Ofwel: ik denk dat het leuk is voor in de bios, maar daarbuiten zal het niet zo'n vaart gaan lopen.
nee, ik niet iigquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de bioscoop doe je dat toch ook?
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb Avatar in de bios toch helemaal kunnen uitzitten zonder ergens last van te hebben. Dat was een vertoning met de polarisatie-techniek.
Af en toe, maar eigenlijk kies ik persoonlijk liever voor de 2D varianten.. Alhoewel Alice best leuk was in 3D, vind ik het niet meer geld waard en in de bios waar wij heengaan is een brilletje niet handig ivm de tafeltjes en bediening op je plek.quote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang precies, maar flink lang in ieder geval. Lang genoeg om er last van te gaan krijgen als dat al zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?
162 Minuten volgens IMDB (de normale versie)quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En Avatar is langer dan 3 uur? Dan zal toch niet?
Okay, helemaal perfect zou het zijn als je TV 3D gaf zonder Bril, maar dat veranderd aan de bluray kant niets.quote:Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Af en toe, maar eigenlijk kies ik persoonlijk liever voor de 2D varianten.. Alhoewel Alice best leuk was in 3D, vind ik het niet meer geld waard en in de bios waar wij heengaan is een brilletje niet handig ivm de tafeltjes en bediening op je plek.
Zoals ik al in de OP zei, ik download nietquote:Op zondag 28 november 2010 11:26 schreef Salatrel het volgende:
kun je niet gewoon een rip downloaden van die films dan?
Dat dus.quote:Op zondag 28 november 2010 11:00 schreef Schunckelstar het volgende:
jawel hoor aangezien men zich niet eerst verdiept in de contentquote:Consumenten kopen geen 3D TV en Blueray speler op deze manier
daar doe je het feitelijk alleen maar omdat je geen keus wordt gegevenquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn meer fabrikanten die het doenquote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef devl1nsect het volgende:
Goed stuk. Begrijp alleen deze zin niet:
`Maar niet alleen Panasonic doet dit,
Zoals Samsung met deze filmquote:Samsung doet het met Predator vs Alien
En deze op de amerikaanse marktquote:, en how to train your dragon (in de VS).
En Sony doet het met Alice in Wonderland in de VSquote:Sony flikt het in de VS met Alice in Wonderland.
Dan zie je IRL ook geen 3Dquote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef Magneet het volgende:
ik heb het laatst met zo'n shutterbril geprobeerd bij de MM. Dat werkt voor mij dus voor geen meter, ik heb 1 slecht oog en zie dus gewoon het hele 3d effect niet.
Maakt niet echt uit als het topic over vooral over de koppelverkoop van de content gaat, niet? Zijn schijnbaar mensen die niet kunnen lezen, al dan niet met bril.quote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen in dit topic weten blijkbaar niet dat je ook 3D kunt gaan zien zonder een bril.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |