Jij snapt het!quote:Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sean
Roger
George
Timothy
Pierce
Daniel
Zeg het maar zoals het is hoor: spannende sex vannacht.quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er nog hoor. Of wéér eigenlijk
Bij paps en mams frietjes gegeten. En dat betekent: happie snuf, bakkie pleur en een zoete bek toeDus dat wordt stuiteren vannacht
Doe nou met ons meekijken naar lekkere mannen.quote:
Whahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Zeg het maar zoals het is hoor: spannende sex vannacht.
Ik ben ondertussen aan het werk, dus het is meer luisteren dan kijken hierquote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Cat22 het volgende:
Doe nou met ons meekijken naar lekkere mannen.En vrouwen. Voor ieder wat wils.
Ook niet als je flink hard stuitert?quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whahahaha
Nee dus
De beeb slaapt al en in m'n eentje is het nooit zo spannend op een of andere manier
Hij is nu pas afquote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ik Greys en APK hier heul niet heb zien posten hoe de film was, misschien zijn ze wel in slaap gevallen omdat het een slechte film was
Wrom werk jij niet gewoon overdag? En zeg niet dat je dan moet bijslapen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het werk, dus het is meer luisteren dan kijken hier
*wappert*quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Hij is nu pas af
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?quote:
Nah, zelfs dan nietquote:
Ik werk meestal overdag, maar als er niet genoeg 'overdag' is, dan werk ik 's avonds en 's nachts ook nog een beetje. En op de momenten dat de rest van het huisgezin wakker & thuis is, doe ik ook nog graag iets aan gezinsleven. Dus dan blijven dit soort momenten over.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
Wrom werk jij niet gewoon overdag? En zeg niet dat je dan moet bijslapen.
Jan was de leukste act van die avond.quote:
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into herquote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?
James Bond niet, maar wij posten ook gewoonquote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Hij is nu pas af
Jij kijkt toch ook?quote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?
Aha, je bent aan de beterende handquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
En een beetje into Scarlet. Daar zou ik het ook mee kunnen, trouwens![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Scarletquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into her
Ja maar jullie zijn nog jong en scherp.quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
James Bond niet, maar wij posten ook gewoon
quote:
Huishouden en (bokkige) miniatuurtjes zijn ook belangrijk.quote:[..]
Ik werk meestal overdag, maar als er niet genoeg 'overdag' is, dan werk ik 's avonds en 's nachts ook nog een beetje. En op de momenten dat de rest van het huisgezin wakker & thuis is, doe ik ook nog graag iets aan gezinsleven. Dus dan blijven dit soort momenten over.
Werken houdt nu overigens weinig in hoor. Ik klooi een beetje aan
quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, je bent aan de beterende hand
Wie is Scarlet?
Aah, he's really into herquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into her
Da's nog geen excuus voor jou om niet te posten.quote:Op zondag 28 november 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn nog jong en scherp.
APK mist sowieso de helft van alles wat er gebeurt in een film, laat staan als ie ook nog eens moet gaan posten tussendoor
Zeg me niet dat jij hierin heel veel anders bentquote:
Ik ben super productief na 23:00quote:Huishouden en (bokkige) miniatuurtjes zijn ook belangrijk.![]()
Ga je nog een beetje productief zijn? Nee he?Dus kijk nou maar meeheee!
Sow, da's even een goedemorgen als je van beneden naar boven scrollt.quote:
Volgens Amazing Grees had ik een aantal dingen gemistquote:
Nou dames, ik zorg wel voor de versnaperingen dan, want ik zou het er niet mee kunnenquote:
Dus eigenlijk heb ik je nog nooit op je piekmomenten gezien?quote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij hierin heel veel anders bent
[..]
Ik ben super productief na 23:00
Nee, jij hebt me eigenlijk alleen nog maar tijdens dipjes live aanschouwdquote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef Cat22 het volgende:
Dus eigenlijk heb ik je nog nooit op je piekmomenten gezien?
Echt niet?quote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou dames, ik zorg wel voor de versnaperingen dan, want ik zou het er niet mee kunnen
Ze heeft raar haarquote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Nou dames, ik zorg wel voor de versnaperingen dan, want ik zou het er niet mee kunnen
Toen ze een date had in die bar en die gast zei 'Ik bel je wel' en daarna zei 'Looking forward to hearing from you' rende ze hem achterna en zei 'Oopsie! Ga je mij nou bellen of ik jou?'quote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens Amazing Grees had ik een aantal dingen gemist
Nou iddquote:Op zondag 28 november 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
Misschien moet je haar in de bewegende versie zien dan, met stem enzo
[ afbeelding ]
Helloooooquote:
Noh.quote:Op zondag 28 november 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me eigenlijk alleen nog maar tijdens dipjes live aanschouwd
Bizar, maar waar: twee keer migraine, een keer in een dip
Nee, ik denk dat ik serieus niet eens zou omkijken. Ik zou haar straal voorbij lopen denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
Echt niet?
Misschien moet je haar in de bewegende versie zien dan, met stem enzo
[ afbeelding ]
Verwarrend, half nederlands half engelsquote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ze een date had in die bar en die gast zei 'Ik bel je wel' en daarna zei 'Looking forward to hearing from you' rende ze hem achterna en zei 'Oopsie! Ga je mij nou bellen of ik jou?'
En hoe kan je Lily nou missen?
Jah.quote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verwarrend, half nederlands half engels
Ow maar liefje, dat ligt heul niet aan jou! Of aan de rest van het gezelschap. Ik word over het algemeen nogal vrolijk en gelukkig van julliequote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef Cat22 het volgende:
Noh.![]()
De volgende keer moet je jezelf niet vertellen dat je met mij gaat meeten. Dan voel je je vast prima.
Zal ik dan nog even de echte enige vrouw posten waarvoor ik acuut lebsies zou worden?quote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik serieus niet eens zou omkijken. Ik zou haar straal voorbij lopen denk ik
Mocht ik 'r bij mij aantreffen, dan schop ik haar naar je doorquote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou idd
die zou ik mn bed niet direct uitschoppen
Ergens in het vorige topic, maar het is in het kort te vertellen:quote:Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik lezen over Tombo d'r nachtmerrie?
Effe naar de koelkast gelopen ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
Toen ze een date had in die bar en die gast zei 'Ik bel je wel' en daarna zei 'Looking forward to hearing from you' rende ze hem achterna en zei 'Oopsie! Ga je mij nou bellen of ik jou?'
En hoe kan je Lily nou missen?
Doe maar eenschquote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef Greys het volgende:
Zal ik dan nog even de echte enige vrouw posten waarvoor ik acuut lebsies zou worden?
En dat jij dan die ene post waar jij ...
Lebsiesquote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dan nog even de echte enige vrouw posten waarvoor ik acuut lebsies zou worden?
En dat jij dan die ene post waar jij ...
quote:Op zondag 28 november 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow maar liefje, dat ligt heul niet aan jou! Of aan de rest van het gezelschap. Ik word over het algemeen nogal vrolijk en gelukkig van jullie
Ja, doe!quote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar eensch
Moet ik die man posten waar ik hetero voor zou worden?
Ja!quote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar eensch
Jaaaa!quote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar eensch
Foto's!quote:Op zondag 28 november 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ergens in het vorige topic, maar het is in het kort te vertellen:
Ik was ergens en ik moest kiezen of ik in bed ging slapen bij die jongens van Saunders of bij die jongen met dat baardje die sympathiek is maar niet lekker
Ik kijk dat programma niet eens en TOCH droom ik erover
Foto's van een droom?quote:
Hier in elk geval vast de man. Dé man!quote:Op zondag 28 november 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
Ja!
Of de vrouw waar je lesbisch voor zou blijven!
Eem droom gebaseerd op een programma, dus er zijn vast wel foto'squote:
Op elk potje past een.... hoe heet hij eigenlijk?quote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier in elk geval vast de man. Dé man!
[ afbeelding ]
Ik ben echt een pot van nix, want ik zou direct wijdbeens gaan liggen
Wat een Mauricequote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Rudolf Martinquote:Op zondag 28 november 2010 01:08 schreef Cat22 het volgende:
Op elk potje past een.... hoe heet hij eigenlijk?
Ze is ongesteldquote:Op zondag 28 november 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Ok, hier de vrouw waarvoor ik direct lesbisch zou worden:
[ afbeelding ]
Ari?quote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, zoquote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Eem droom gebaseerd op een programma, dus er zijn vast wel foto's
Zo hot dat je de img tags vergeet?quote:Op zondag 28 november 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Ok, hier de vrouw waarvoor ik direct lesbisch zou worden:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij voor iets meer vleesch op de botten zou gaan. Zowel voor hem als voor haar.quote:Op zondag 28 november 2010 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rudolf Martin
Ow menschen, wat een lekker snackje
Maar als ze naast elkaar zouden staan....
[ afbeelding ]
Ja, laad jij haar maar even op.quote:Op zondag 28 november 2010 01:11 schreef Greys het volgende:
Whut?
Ik zie de foto gewoon hoor
Ok, ff zelf uploaden dan, moment.
Nee, dat vlees kan me gestolen worden. Als Jennifer en Rudolf voor de deur zouden staan, moest de beeb echt drie weken naar Turkijequote:Op zondag 28 november 2010 01:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat jij voor iets meer vleesch op de botten zou gaan. Zowel voor hem als voor haar.
Proestquote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Cat22 het volgende:
Ja, laad jij haar maar even op. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat vlees kan me gestolen worden. Als Jennifer en Rudolf voor de deur zouden staan, moest de beeb echt drie weken naar Turkije
Als dit op je kussen ligt, wat doe jij dan?Domme vraagquote:Op zondag 28 november 2010 01:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat jij voor iets meer vleesch op de botten zou gaan. Zowel voor hem als voor haar.
Ow ja, nu weet ik het weerquote:
Das Ari in NCISquote:
Ow... Tombo....quote:
Tuuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
Elies, weet je nog dat ik zei dat je 'Bound' moest zien?
Die met de lebsische sex scene? Did ya?
Kwam door Greys, die liet me een filmpje zienquote:
Dat stelt me dan wel weer gerustquote:Op zondag 28 november 2010 01:16 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vind jouw heteromakerd echt vreselijk, sorry![]()
Ik hoef dus geen antwoord te geven?quote:Op zondag 28 november 2010 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als dit op je kussen ligt, wat doe jij dan?Domme vraag
[ afbeelding ]
Nou, het werd nog erger want een kamer verder was een leeg bed (dacht ik), maar daar bleek een stelletje in te "liggen" en toen hoorde ik geschreeuw en rende ik weg, maar het was Nelis en daar werd ik wakker vanquote:
Gaan we die bij onze volgende date kijken?quote:
*proest*quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het werd nog erger want een kamer verder was een leeg bed (dacht ik), maar daar bleek een stelletje in te "liggen" en toen hoorde ik geschreeuw en rende ik weg, maar het was Nelis en daar werd ik wakker van
Oh shit, hopelijk ga ik niet vaag dromen vannachtquote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef tombolafan het volgende:
Kwam door Greys, die liet me een filmpje zien
Yupsquote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef Greys het volgende:
Die scene staat geloof ik niet eens op Youtube Elies, die is té
Mocht het gebeuren, het helpt altijd als je erover praat.quote:Op zondag 28 november 2010 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, hopelijk ga ik niet vaag dromen vannacht
Volgens mij ga jij dat héél vervelend vindenquote:Op zondag 28 november 2010 01:19 schreef APK het volgende:
Gaan we die bij onze volgende date kijken?
Zelfs na een date in joggingpak wil je een vervolg?quote:Op zondag 28 november 2010 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan we die bij onze volgende date kijken?
Of mag ik dan iets kiezen met veel schieten en ontploffingen?
Hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 01:21 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij ga jij dat héél vervelend vinden
Pffftttt.....quote:Op zondag 28 november 2010 01:23 schreef Greys het volgende:
Oh, voor de geïnteresseerden, hij staat toch online
http://www.metacafe.com/w(...)_tilly_gina_gershon/
Best mooi gefilmdquote:Op zondag 28 november 2010 01:23 schreef Greys het volgende:
Oké. Hot.quote:Op zondag 28 november 2010 01:23 schreef Greys het volgende:
Whehehe, je had moeten zien hoe ik eruit zagquote:Op zondag 28 november 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
Zelfs na een date in joggingpak wil je een vervolg?
Maak een foto.quote:Op zondag 28 november 2010 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, je had moeten zien hoe ik eruit zag
Nee, dan staat er morgen weer een rij voor H&Mquote:
Ik zie de naam van de link en ik klik evengoed.quote:Op zondag 28 november 2010 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dan staat er morgen weer een rij voor H&M
Euh, dames: http://hotchicksblowingtheirassesdry.com/
Nope.quote:
Ik ben nog even aan het bijkomen... Helleuquote:
Oh, dat is niet normaal dus?quote:Op zondag 28 november 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie de naam van de link en ik klik evengoed.
Die ene van the L-word, maar daarin was er eentje zwanger geloof ik en dat vond ik een pietsie ongemakkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het bijkomen... Helleu
Welke scene had ik dan toch ooit opgezocht?
Dat dat kan in Nederlandquote:Op zondag 28 november 2010 01:33 schreef Greys het volgende:
Die ene van the L-word, maar daarin was er eentje zwanger geloof ik en dat vond ik een pietsie ongemakkelijk
Tattoo's op vrouwenquote:Op zondag 28 november 2010 01:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog ff één keer naar Gina kijken.
Met d'r tattoo
Mwahquote:Op zondag 28 november 2010 01:36 schreef Greys het volgende:
Oh, dan is het maar goed dat ik mijn joggingpak aan had
Dat was dus voor Greys haar sproeten heeft laten weglaseren?quote:
http://www.metacafe.com/w(...)bette_omfg_season_2/quote:Op zondag 28 november 2010 01:33 schreef Greys het volgende:
Die ene van the L-word, maar daarin was er eentje zwanger geloof ik en dat vond ik een pietsie ongemakkelijk
Ik heb ook sproetenquote:Op zondag 28 november 2010 01:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was dus voor Greys haar sproeten heeft laten weglaseren?
Intrigerende zinsopbouwquote:Op zondag 28 november 2010 01:37 schreef Cat22 het volgende:
Dat was dus voor Greys haar sproeten heeft laten weglaseren?
Ik vind het nog steeds een píetsie ongemakkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/w(...)bette_omfg_season_2/
Ja, een pietsie wel
quote:Op zondag 28 november 2010 01:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nog steeds een píetsie ongemakkelijk
Ik vind Gina gemakkelijker om naar te kijken jaquote:Op zondag 28 november 2010 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje ongemakkelijk om naar te kijken.
quote:Op zondag 28 november 2010 01:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind Gina gemakkelijker om naar te kijken ja
Het vinger-in-mond gedeelte is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende onderwerp: sneeuwt het ook bij jullie?Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 28 november 2010 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:Volgende onderwerp: sneeuwt het ook bij jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Verwarming op 25Cquote:Op zondag 28 november 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben soms zo'n enorme sukkel
Heb nog even een jurkje gewassen dat ik morgen aan wil. Maar dat is zo'n wollen gebreid-achtig dingetje dat je op de hand moet wassen en dat heb ik vanavond pas gedaan en het mag niet in de droger en nu is het nooooooit droog morgen
Paniek!
Ohquote:
Voelde ze zich niet genaaid, toen zij jou er in zette en jij niets?quote:
Neuh, ik was eerstquote:Op zondag 28 november 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Voelde ze zich niet genaaid, toen zij jou er in zette en jij niets?
Waarom is een jurk een 'hij'?quote:Op zondag 28 november 2010 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij hangt in de badkamer over de stang van het douchegordijn.
Hij lekt![]()
Ben je er volgend weekend eigenlijk nog wel, als we Bound gaan kijken?quote:
Omdat 'zij hangt over de stang van het douchegordijn' niet zo lekker bekt.quote:
Leg op badlaken, leg badlaken er overheen, loop er overheen tot beide badlakens redelijk vochtig zijn. Steek vinger in mond en kijk jelly sexy. Pak droge handdoeken en herhaal.quote:Op zondag 28 november 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben soms zo'n enorme sukkel
Heb nog even een jurkje gewassen dat ik morgen aan wil. Maar dat is zo'n wollen gebreid-achtig dingetje dat je op de hand moet wassen en dat heb ik vanavond pas gedaan en het mag niet in de droger en nu is het nooooooit droog morgen
Paniek!
Oh dat kan ik!quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leg op badlaken, leg badlaken er overheen, loop er overheen tot beide badlakens redelijk vochtig zijn.
Dat ook!quote:Steek vinger in mond en kijk jelly sexy.
Ik weet niet of ik zoveel droge handdoeken heb dat ik dat er mee ga halenquote:Pak droge handdoeken en herhaal.
Ik bel China Airlines wel even om te vlucht te cancellenquote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
Ben je er volgend weekend eigenlijk nog wel, als we Bound gaan kijken?
Of lig je dan al op het strand met haar-met-die-tattoo-van-jou?
Nee hoor. Ik was aan het fokken.quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef Greys het volgende:
Cat?
Tombo?
Elies?
Zijn jullie nog steeds kwijlend filmpjes aan het kijken?
Ik welquote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef Greys het volgende:
Cat?
Tombo?
Elies?
Mwahquote:Op zondag 28 november 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat 'zij hangt over de stang van het douchegordijn' niet zo lekker bekt.
Tip van de dag: doe morgen een ander jurkje aan.quote:Op zondag 28 november 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik!
[..]
Dat ook!
[..]
Ik weet niet of ik zoveel droge handdoeken heb dat ik dat er mee ga halen
Hij ligt al óp een handdoek op de douchestang, by the way... zou dat helpen?
Nee srsly, wanneer ga je ook alweer?quote:Op zondag 28 november 2010 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bel China Airlines wel even om te vlucht te cancellen
Spelfout!quote:Maar ik kijk liever een film die wel allebei nog niet gezien hebben, anders ga je steeds verraden wat er gaat gebeuren
Nope. Je moet het vocht er echt even uitpersen. Dus hup: over je jurk lopen jijquote:Op zondag 28 november 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik zoveel droge handdoeken heb dat ik dat er mee ga halen
Hij ligt al óp een handdoek op de douchestang, by the way... zou dat helpen?
The horror!quote:Op zondag 28 november 2010 01:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tip van de dag: doe morgen een ander jurkje aan.
Je klooit echt maar wat aan he?quote:
Neequote:Op zondag 28 november 2010 01:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tip van de dag: doe morgen een ander jurkje aan.
Ik ga even lopen en rollen!quote:Op zondag 28 november 2010 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Je moet het vocht er echt even uitpersen. Dus hup: over je jurk lopen jij
Tussen handdoeken rollen en dan op het rolletje gaan staan / zitten doet het ook goed.
Met de groeten van MammaElisaB, want die deed dat altijd met wollen kleding
Joh, gewoon op een radiator hangenquote:Op zondag 28 november 2010 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Je moet het vocht er echt even uitpersen. Dus hup: over je jurk lopen jij
Tussen handdoeken rollen en dan op het rolletje gaan staan / zitten doet het ook goed.
Met de groeten van MammaElisaB, want die deed dat altijd met wollen kleding
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 28 november 2010 02:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee*pruil*
Ik heb daar mijn zinnen op gezet. En dan moet het.
Daar ben ik echt een wicht in, in dat soort dingen. Stronteigenwijs idd, ik weet het
Sop ze!quote:[..]
Ik ga even lopen en rollen!![]()
Met een kusje voor MammaElisaB!
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef ElisaB het volgende:
Werken houdt nu overigens weinig in hoor. Ik klooi een beetje aan
quote:Op zondag 28 november 2010 01:56 schreef Greys het volgende:
Cat?
Tombo?
Elies?
Ah, hij is nu al een hetquote:Op zondag 28 november 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
Gerold en gepropt, enzo![]()
En toen nog een keer in een andere handdoek en daarna terug gehangen op de stang.
Zou het dan morgenochtend wél droog zijn?
(Of had het al droog uit die handdoeken moeten komen, want in dat geval was ik niet ijverig genoeg...)
Tuurlijk komt het niet droog uit die handdoeken joh!quote:Op zondag 28 november 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
En toen nog een keer in een andere handdoek en daarna terug gehangen op de stang.
(Of had het al droog uit die handdoeken moeten komen, want in dat geval was ik niet ijverig genoeg...)
Maar goed dat het nietquote:Op zondag 28 november 2010 02:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog James te kijken
Mijn haar is niet van wolquote:Op zondag 28 november 2010 02:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het niet droog uit die handdoeken joh!![]()
Of zijn jouw haren ook meteen kurkdroog als je ze afgedroogd hebt?
Die jurk zou nu droog moeten zijn hoor!Hop! Rollen!
Wiki in opleiding hier.quote:
Sean? Die is toch tegen de 80 ofzo?quote:Op zondag 28 november 2010 02:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat het nietSean
is, he Tombo?
Nog een keer goed in een handdoek rollen en op springenquote:Op zondag 28 november 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
Heb jij je jurkje in de wasmachine gedaan? Nee he?quote:Op zondag 28 november 2010 02:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn haar is niet van wol
Sommige stofjes komen zelfs droog uit de wasmachine
Goed bezig Hermenquote:Op zondag 28 november 2010 02:10 schreef Cat22 het volgende:
Wiki in opleiding hier.
Eigen posts van een uur geleden kan ik al terugvinden.
En nog steeds seksah.quote:
Neequote:Op zondag 28 november 2010 02:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij je jurkje in de wasmachine gedaan? Nee he?![]()
Ben je trots op me?quote:
Jij boefje!quote:Op zondag 28 november 2010 02:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel de dare devil uitgehangen door hem in warm water te wassen (niet heet, gewoon warm) terwijl er stond 'hand wash cold only'. En ik dat 'pluh, dat bepaal ik lekker zelf wel'
Je zet dit filmpje van de gehackte webcam toch wel op youtube, hè?quote:Op zondag 28 november 2010 02:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een keer goed in een handdoek rollen en op springen
Oh nee, 80 vind ik echt niet seksah meer.quote:Op zondag 28 november 2010 02:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog steeds seksah.![]()
Niet ik-zou-hem-doen-seksah maar nog steeds zeer prima om naar te kijken. En als jonge James Bond....
Fucker, ik checkte de plakker op het oogjequote:Op zondag 28 november 2010 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je zet dit filmpje van de gehackte webcam toch wel op youtube, hè?
Uploading nowquote:Op zondag 28 november 2010 02:13 schreef APK het volgende:
Je zet dit filmpje van de gehackte webcam toch wel op youtube, hè?
quote:Op zondag 28 november 2010 02:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Fucker, ik checkte de plakker op het oogje![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 02:14 schreef Greys het volgende:
Fucker, ik checkte de plakker op het oogje![]()
Paint us the picture, hoe ziet het er uit?quote:Op zondag 28 november 2010 02:16 schreef APK het volgende:
Ik hoef dat filmpje niet eens te zien, ik zie het zo voor me![]()
Jullie snappen het nog steeds niet, van die vliegtuigenquote:
Jouw afdeling was vanmiddag.quote:
Om..... af te koelen, zeg maar?quote:Op zondag 28 november 2010 02:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie snappen het nog steeds niet, van die vliegtuigen
Da's niet om geil van te worden, maar daarná juist.
Met je duim in je mond tv kijken
Jij, steeds 5 minuten stampend op een Tina Turner jurkje tussen handoeken die steeds verwisseld moeten worden voor nieuwe?quote:Op zondag 28 november 2010 02:17 schreef Greys het volgende:
Paint us the picture, hoe ziet het er uit?
Ja zoiets! Nou nee, niet eens eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 02:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om..... af te koelen, zeg maar?![]()
Ik wil het nu goed snappen.![]()
WTFquote:Op zondag 28 november 2010 02:18 schreef Greys het volgende:
Jullie snappen het nog steeds niet, van die vliegtuigen
Da's niet om geil van te worden, maar daarná juist.
Met je duim in je mond tv kijken
Naiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ditquote:Op zondag 28 november 2010 02:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog steeds seksah.![]()
Niet ik-zou-hem-doen-seksah maar nog steeds zeer prima om naar te kijken. En als jonge James Bond....
De beeb slaapt al úren. Weinig kans dat ik die nog door de Aup mag drukkenquote:Op zondag 28 november 2010 02:22 schreef Greys het volgende:
Naiiiiiiiiiiiiiii![]()
Slaapt de Beeb al? Of ga je haar nog even in bed drukken na al de opgedane inspiraaaasie?
Nou ja, of met de duim van de ander in je mond, kan ook.quote:Op zondag 28 november 2010 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Ik had een filmdate met een kleuter?
Trust! En geen enge dromen van teveel tattoo-guys of Lennies!quote:Op zondag 28 november 2010 02:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit
En mn laptop viel uit
Dus ik ga slapen
Ook niet ff snel stiekem terwijl ze slaapt?quote:Op zondag 28 november 2010 02:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb slaapt al úren. Weinig kans dat ik die nog door de Aup mag drukken
Ik maak voor jou een uitzondering mbt mijn anti-groet policy.quote:
Je wíl naar bed.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 28 november 2010 02:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit
En mn laptop viel uit
Dus ik ga slapen
Zolang je maar niet te hard gaat trekken dan.quote:Op zondag 28 november 2010 02:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, of met de duim van de ander in je mond, kan ook.
Ben bang dat dat 'm niet gaat wordenquote:Op zondag 28 november 2010 02:24 schreef Greys het volgende:
Ook niet ff snel stiekem terwijl ze slaapt?![]()
Voor jou maak ik geen uitzonderingquote:Op zondag 28 november 2010 02:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit
En mn laptop viel uit
Dus ik ga slapen
DUIM Cat, duim!quote:Op zondag 28 november 2010 02:25 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je maar niet te hard gaat trekken dan.![]()
Wat schattigquote:Op zondag 28 november 2010 02:25 schreef APK het volgende:
Ik maak voor jou een uitzondering mbt mijn anti-groet policy.![]()
Truste![]()
Over inspiraassie gesproken: ik zou ze doen. Desnoods tegelijkertijdquote:
Oh ff kieken...quote:Op zondag 28 november 2010 02:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over inspiraassie gesproken: ik zou ze doen. Desnoods tegelijkertijd
http://www.metacafe.com/w(...)lan_part1_hot_scene/
Ze was al bang dat ze het niet tot het einde ging redden.quote:Op zondag 28 november 2010 02:27 schreef Greys het volgende:
Maar nou zit Tombo heel de tijd James Bond te kijken en nu gaat ze slapen terwijl het nog bezig is?
Ja, en? Mag je daar wel heel hard aan trekken dan?quote:
Ik wacht.quote:Op zondag 28 november 2010 02:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben bang dat dat 'm niet gaat wordenAls je nog een kwartiertje wakker blijft om op de uitslag te wachten, wil ik het wel even gaan proberen voor je hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 02:28 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Mag je daar wel heel hard aan trekken dan?
Kom maar op dan.quote:
quote:
Daar moet je op zuigen Cat.quote:Op zondag 28 november 2010 02:28 schreef Cat22 het volgende:
Ja, en? Mag je daar wel heel hard aan trekken dan?
Nee, ik ga niet zeggen wat ik nu weer lasquote:
Nee schat, dat duurt nog wel even. Je moet 'm nu óp een handdoek óp je droogrekje leggen, zodat ie van boven en onder kan drogen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 02:35 schreef Greys het volgende:
Oeh, Cat is vast een heel verhaal aan het typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar als hij OP een handdoek ligt, dan wordt de handdoek nat.quote:Op zondag 28 november 2010 02:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, dat duurt nog wel even. Je moet 'm nu óp een handdoek óp je droogrekje leggen, zodat ie van boven en onder kan drogen.
quote:Op zondag 28 november 2010 02:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ja nee ho... je gaat me niet de nacht in sturen met al die vragen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je moet maar hopen dat de nattigheid liever in de handdoek trekt dan in je jurkje.quote:Op zondag 28 november 2010 02:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als hij OP een handdoek ligt, dan wordt de handdoek nat.
En als hij daar dan op blijft liggen, dan geeft dat natte toch weer af?
Ik zweer je, Peggy Bundy is een ster in huishoudelijke dingen vergeleken met moi
Hij moet liggend drogen, maar wel rondom redelijk vrij zijn. Je kunt 'm ook zonder handdoek op je droogrekje leggen, maar dan heb je morgen allemaal streepjes overdwars in je jurkje zittenquote:Op zondag 28 november 2010 02:36 schreef Greys het volgende:
Maar als hij OP een handdoek ligt, dan wordt de handdoek nat.
En als hij daar dan op blijft liggen, dan geeft dat natte toch weer af?
Ik zweer je, Peggy Bundy is een ster in huishoudelijke dingen vergeleken met moi
Weet je wat?quote:Op zondag 28 november 2010 02:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ho... je gaat me niet de nacht in sturen met al die vragen hoor
Oooh! Peggy!quote:Op zondag 28 november 2010 02:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen droogrekje![]()
![]()
Ik hou het wel op de douchestang, zit niets anders op![]()
Zal er straks nog even mee wapperen!
Ow, die had ik er net ook op. En ze was vergeten haar bloesje aan te trekken. Gelukkig stond er een telefoonnummer bij, dus ik heb even gebeld om haar te waarschuwenquote:Op zondag 28 november 2010 02:38 schreef Cat22 het volgende:
Ow, even de tv op een ander kanaal zetten. Er ligt opeens een dame in lingerie die niet doable is. Ze doet wel iets met webcams.
Games Crewquote:
Leuk!quote:Op zondag 28 november 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Games Crew
Ik heb al mn bed opgemaakt en schoongemaakt in mn slaapkamer
quote:Op zondag 28 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Tombo, nog bedankt voor je lieve kaart![]()
Die ene die je aan mij wilde koppelen?quote:Op zondag 28 november 2010 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ga maar eens een boek openen
Ben ieg gisteravond definitief "genezen" van de leuke vriend van de Mr.
Met drank op achter het stuur
Neeeeequote:Op zondag 28 november 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die ene die je aan mij wilde koppelen?![]()
Oh, ik dacht alquote:
Oh, wordt het zo'n meet?quote:Op zondag 28 november 2010 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Games Crew
Ik heb al mn bed opgemaakt en schoongemaakt in mn slaapkamer
Nee dit is er 1 waarecht gewoon iedere vrouw voor in katzwijm valt, in het begin dacht ik mwahh ja ik snap dat wel.. nu niet meer dus.quote:
quote:
Neeheequote:
Zo ben ik, geloof ikquote:
Naast invoeren staat er een smiley, klik er op.quote:Op zondag 28 november 2010 11:06 schreef nokwanda het volgende:
kom even binnenvallen zonder te hebben bijgelezen.
Ik heb een tijdje terug de nieuwe layout ingesteld. Maar nu heb ik geen smileyoptie meer als ik wil reageren. EN ik kan niet meer vinden waar ik mijn instellingen weer kan veranderen.
Halp!
Ah... dank!quote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast invoeren staat er een smiley, klik er op.
En je instellingen kun je rechtsbovenin onder de balk van de subcatergorieen en pm vinden. Het zijn icoontjes geworden.
Heerlijk hè, kattenquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
De katten hadden vannacht zandkastelen gebouwd in de kattenbakken, geloof ik. Alle poesjes lief bouwen, tot TerrorKareltje natuurlijk de boel kwam omgooien. De hele hobbykamer en serre lagen vol grit.
Oe, daar kan ik ook héél slecht tegenquote:Op zondag 28 november 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dit is er 1 waarecht gewoon iedere vrouw voor in katzwijm valt, in het begin dacht ik mwahh ja ik snap dat wel.. nu niet meer dus.
De ****zak, jezelf om een boom willen vouwen moet je dan nog zelf weten als het zo nodig moet maar denk eff om een ander
quote:Op zondag 28 november 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, het bleek dat jullie tel.nrs allemaal op m'n oude telefoon stonden ipv op de sim.
Dus op Greys na ben ik iedereen kwijt.
PM pleazzz
Potver, ga es weer slapen danquote:Op zondag 28 november 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik heb vannacht van een hele leuke man gedroomd, maar ik werd wakker en ik wist alleen nog dat ie leuk was, niet hoe hij heette of eruit zag
Whut?quote:
Nummers op oude telefoon naar simkaart kopiëren, dan heb je ze weerquote:Op zondag 28 november 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, het bleek dat jullie tel.nrs allemaal op m'n oude telefoon stonden ipv op de sim.
Dus op Greys na ben ik iedereen kwijt.
PM pleazzz
Die heb ik achtergelaten bij Phonehouse, dan kreeg ik 10 euro korting op de nieuwequote:Op zondag 28 november 2010 11:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nummers op oude telefoon naar simkaart kopiëren, dan heb je ze weer
quote:Op zondag 28 november 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die heb ik achtergelaten bij Phonehouse, dan kreeg ik 10 euro korting op de nieuwe
Dus we worden binnenkort gebeld door een deus van The Phonehouse. Greez zal trots op je zijnquote:Op zondag 28 november 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Die heb ik achtergelaten bij Phonehouse, dan kreeg ik 10 euro korting op de nieuwe
Iddquote:
Dat iddquote:Op zondag 28 november 2010 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we worden binnenkort gebeld door een deus van The Phonehouse. Greez zal trots op je zijn
Toestel uit 2005 zonder camera en andere getsjuts, dus weinig kans.quote:Op zondag 28 november 2010 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we worden binnenkort gebeld door een deus van The Phonehouse. Greez zal trots op je zijn
Goed om te wetenquote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Toestel uit 2005 zonder camera en andere getsjuts, dus weinig kans.
Ja, of door een of andere Pool of Rus
Wie weet klikt het zo, dat je je adres aan hem geeftquote:
Zal ik jouw adres dan ook gelijk gevenquote:Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Wie weet klikt het zo, dat je je adres aan hem geeft
Dat bedenk ik me nu ook, dat zou wel zo netjes zijn geweest.quote:Op zondag 28 november 2010 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Een goeie phonewinkel checkt dat even voor je trouwens. Bij mij hebben ze de nummers zelfs voor me overgezet destijds
Alleen als het een klusPool isquote:
Ja, dan ist idd niet verstandig om een Pool naar Duitsland te halen; je hebt ook al een stel Schotten geimporteerdquote:Op zondag 28 november 2010 11:44 schreef Rewimo het volgende:
We hebben trouwens al een klusDuitser inmiddels, dus laat eigenlijk maar
Checkquote:Op zondag 28 november 2010 11:44 schreef Rewimo het volgende:
We hebben trouwens al een klusDuitser inmiddels, dus laat eigenlijk maar
Steeds meer zin in 30 decemberquote:Op zondag 28 november 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Witte chocoladekerstklokjes met pistachevulling als ontbijt![]()
Die worden wel droog als je hem aandoet johquote:Op zondag 28 november 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Mijn jurkje is nog niet helemaal droog
BIJNA. Maar de mouwen zijn nog een pietsie nat. Die mag ik niet föhnen zeker?
Even over de verwarming hangen?quote:Op zondag 28 november 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die worden wel droog als je hem aandoet joh
Zou dat mogen met wol ja?quote:
Dan doe je hem nu binnen alvast aanquote:Op zondag 28 november 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het vriest dat het kraakt buiten, dan kan ik straks niet meer bewegen omdat ik bevroren ben
Op een handdoek op de kachel kan wel. Droger zou ik niet doenquote:Op zondag 28 november 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat mogen met wol ja?![]()
Of héél even in de droger en dan op standje lauw ofzo.
Fohnen is een briljant idee; we van verre afstand, zodat de lucht rond de wol hooguit lauw isquote:Op zondag 28 november 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |