Jammer dat zulke nummers er niet meer in komen. Die maakten de top 2000 nou juist zo leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef ranja het volgende:
Chris Barber's Jazz Band - Ice cream (1958)
Johnny & the Hurricanes - Red river rock (1960)
Chris Montez - Let's dance (1963)
France Gall - Poupée de cire, poupée de son (1965)
Hunters - Russian spy and I (1966)
Shangri-Las - Leader of the pack (1976)
Tuurlijk niet. Die staat hier: Fok! Singles Top 100 Allertijden 2010quote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dus het is helemaal niet de lijst der lijsten?
Mooi gesproken Cafca!!quote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt die lijst gemanipulleerd door Radio2, het is nl een radio2-lijst.
Daarnaast is de volgorde (waarvan ik er in mijn jeugdige naïviteit dan maar even van uitga dat die bepaald is door de stemmers) natuurlijk wel een toonbeeld van de wansmaak en de kortzichtigheid van de luisteraars.....
Face it, peaceman, de gemiddelde nederlander wil helemaal geen goede muziek horen, die willen herkenbaarheid. De liedjes die makkelijk in het gehoor liggen en ze het hele jaar al op de radio hebben gehoord.
Zo, de elitaire muzieksnob in mij heeft zich uitgesproken, nu ga ik vogende week lekker nostalgisch genieten van de wel goede liedjes in de Top 2000 en me verder niet meer ergeren aan liedjes die er eigenlijk niet is zouden mogen staan
Tja, gekopieerd van de radio 2 stemlijst. Zal toen wel opnieuw uitgebracht zijn en alsnog een hit geworden zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef Homdeck het volgende:
Trouwens, Leader of the Pack uit '76?
Altijd leuk, klagen op deze artiesten, zonder te kijken naar de eigen lijst. Daar zie ik ook Snow Patrol staan en een aantal niet al te originele klassiekers zoals Wonderwall en Losing My Religion.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verder, Coldplay op 7 en 8. Jezus man.Coldplay is sowieso een aidsband, maar deze twee nummers zijn ook nog eens de kutste nummers die ze hebben.
Caro Emerald.
Geen Elbow is inderdaad een tegenvaller. Ook het wegvallen van Oasis snap ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
-- Elbow - One day like this (2008)![]()
Don't Look Back in Anger van Oasis staat er niet in.
Vorig jaar voor het eerst erin, dan hoop je dat het langzaam zal stijgen, maar nee hoor, na één jaar er meteen weer uit.
Ligt eraan welk nummer van Snow Patrol het is. Ik zie in de lijst Just Say Yes staan, dat is ook gewoon een kutnummer, maar Run is gewoon een heel mooi nummer. Wat boeit het trouwens of iets een 'originele' klassieker is? Coldplay heeft überhaupt geen klassiekers.quote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Altijd leuk, klagen op deze artiesten, zonder te kijken naar de eigen lijst. Daar zie ik ook Snow Patrol staan en een aantal niet al te originele klassiekers zoals Wonderwall en Losing My Religion.
Moderne klassiekers heeft Coldplay wel degelijk, zoals oa deze lijst bewijst. Die zullen in de toekomst echt wel onthouden worden. En die 2 nummers van Coldplay zijn de Wonderwall van Oasis en de Losing My Relegion van R.E.M. Lekker makkelijk in het gehoor, en spreekt een groot publiek aan. Als jij dat geweldig vindt, ga je gang. Ik snap alleen het klagen op de standaard keuzes van anderen dan niet.quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Coldplay heeft überhaupt geen klassiekers.
klassetekstquote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verder, Coldplay op 7 en 8. Jezus man.Coldplay is sowieso een aidsband, maar deze twee nummers zijn ook nog eens de kutste nummers die ze hebben.
Caro Emerald.
quote:178 Kane No surrender
357 3J's & Ellen ten Damme Wat is dromen
358 Laura Jansen Use somebody
409 Lisa Hallelujah
471 Owl City Fireflies
Ja, genoeg nummers van Muse die ik graag hoger gezien had.quote:Op maandag 20 december 2010 17:47 schreef Nepthys het volgende:
[..]
En dan nog alleen met Uprising ook.
use somebody mooi nummer geweldig gezongenquote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie op één van de onderstaande nummers heeft gestemd en de moed heeft om dit te bekennen: waarom deden jullie dit?
[..]
Serious Request.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |