Shit, één van de hoogtepunten is nu al weer geweest...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aangezien 'ie weer niet presenteert dit jaar, gooi ik 'm er nu alvast maar in
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En als je er dan een radiozender bij opricht, zit je gebeiteld...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand een eigen stemsite moeten maken en dan landelijk oproepen daar je zelfde lijstje achter te laten. Daarnaast zijn er dan geen vrije keuzes maar komen gewoon alle mogelijke nummers in de lijst
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je er dan een radiozender bij opricht, zit je gebeiteld...
Sinds wanneer ben jij gehoorzaam als het over dit onderwerp gaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, maar ja, Radio 2 doet wat het wil. De dictatuur bepaalt en wij zijn het volk wat gehoorzaam is.
Helemaal geen slecht plan, een goed idee zelfs. Het is alleen de vraag of iedereen de moeite neemt om die site op te zoeken. Radio 2 zal immers nooit zijn medewerking verlenen en een linkje op de site zetten.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand een eigen stemsite moeten maken en dan landelijk oproepen daar je zelfde lijstje achter te laten. Daarnaast zijn er dan geen vrije keuzes maar komen gewoon alle mogelijke nummers in de lijst
Op Coldplay na een hele leuke top 10quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, als het 'eerlijk' gebeurt, schijnt het meer hierop te lijken:
http://www.verrukkelijke500.nl/500.html
Misschien wil 3FM meewerken?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht plan, een goed idee zelfs. Het is alleen de vraag of iedereen de moeite neemt om die site op te zoeken. Radio 2 zal immers nooit zijn medewerking verlenen en een linkje op de site zetten.
Mooi initiatief, volgend jaar even in de gaten houden en dan maar 'striemen' met die hap...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, als het 'eerlijk' gebeurt, schijnt het meer hierop te lijken:
http://www.verrukkelijke500.nl/500.html
Vestzak, broekzak.quote:
Gelukkig zet je die knipoog er achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:
Van SR is in elk geval geen bewijs dat er gemanipuleerd wordt.
Maar niemand heeft ook die illusie, lijkt me.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vestzak, broekzak.
Zie de huidige playlists van Serious Request, die zijn ook niet zo spontaan als men ons wil doen geloven...
Daarbij komen ze er ook gewoon voor uit dat ze flink pluggenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef peaceman het volgende:
3fm garandeerd niemand dat die plaat deze week gedraaid wordt. Volgende week zeggen ze wel alles te laten horen.
Ook dan zal mijn plaat niet gedraaid worden, al had ik er 100 Euro voor gestort.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:27 schreef peaceman het volgende:
3fm garandeerd niemand dat die plaat deze week gedraaid wordt. Volgende week zeggen ze wel alles te laten horen.
Eensch...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef peaceman het volgende:
Het is hoe dan ook eerlijker dan radio 2.
Mij boden ze dat niet aan, terwijl ie volgens de persoon die ik aan de telefoon had niet in het systeem stondquote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dan zal mijn plaat niet gedraaid worden, al had ik er 100 Euro voor gestort.
Ik kreeg zelfs m'n geld terug aangeboden (wat ik dan weer geweigerd heb), zo eerlijk waren ze dan weer wel...
Ah, oke. Dat klinkt nog best plausibel dat 'ie niet in de database staat. Denk ook niet dat 'ie op Hilversum 3 gedraaid werd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij Was Maar Een Neger van ZZN...
Dan had jij zeker een k*tplaat aangevraagd..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mij boden ze dat niet aan, terwijl ie volgens de persoon die ik aan de telefoon had niet in het systeem stond
We dwalen wel af (maar wat moet je nog over de Top 2000 zeggen totdat 'ie begint...???), maar ik sprak vanmorgen een medewerker van het call centrum die ook hier op Fok zit en die bood het me hier via het forum aan...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mij boden ze dat niet aan, terwijl ie volgens de persoon die ik aan de telefoon had niet in het systeem stond
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan had jij zeker een k*tplaat aangevraagd..
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan had jij zeker een k*tplaat aangevraagd..
Ik wilde even testen hoe ver ze zouden gaan voor de pecunia, maar nee, keurig netjes van niet...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat klinkt nog best plausibel dat 'ie niet in de database staat. Denk ook niet dat 'ie op Hilversum 3 gedraaid werd.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
PM me je rekeningnummer, naw en het bedrag. Vorder ik het negatief terug.
Promised, over zo'n ruime 20 posts...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit er in elk geval voor dat het nieuwsbericht over de 'mogelijke' fraude in de OP geplaatst wordt.
Goed planquote:Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit er in elk geval voor dat het nieuwsbericht over de 'mogelijke' fraude in de OP geplaatst wordt.
Een Wiki makenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ik zie trouwens dat de OP nog niet ergens gelinkt is. Hoe is dat op te lossen om zulke info in de OP te houden?
Ik zal er weer eentje maken en met de huidige optie in de nieuwe layout kan je een OP heel makkelijk kopieren en dan hoef je alleen de titel nog bij te werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ik zie trouwens dat de OP nog niet ergens gelinkt is. Hoe is dat op te lossen om zulke info in de OP te houden?
Check, dacht 15 in totaal...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef peaceman het volgende:
1 puntje MM, je mag 15 nummers kiezen uit de voorkeuzelijst. Voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |