dan is Serious Request toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef friekin_ het volgende:
Nee, serious request kan me echt gestolen worden.
Nou ga ik wel op 28-12 naar JVT in de Effenaar, dus ik zal daarna met stoned/dronken hoofd langs glazen huis lopen om vunzige leuzen te brullen.
Van welk jaar is die?quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Stefan het volgende:
Tip voor de fans
De Slegte heeft het eerste Top 2000 boek te koop voor 4,99
Echt tof boek met leuke achtergrondverhalen.
2008, in de boekwinkels ligt nu het derde deel, de Slegte heeft het eerste deel.quote:
Als compromis is de lijst naar voren gehaald naar 1e kerstdag 12.00 uur. Maar dat is vorig jaar al gebeurdquote:Op maandag 29 november 2010 12:38 schreef Stefan het volgende:
Ik heb het gevoel dat verhalen bij de platen steeds minder worden. De lijst krijgt steeds langere liedjes. EIgenlijk zou de Top2000 tot ergens 1 janari door moeten gaan, dat je lekker kunt luisteren terwijl je nakatert.
Ik heb het boek ook gekocht. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 29 november 2010 09:42 schreef Stefan het volgende:
Tip voor de fans
De Slegte heeft het eerste Top 2000 boek te koop voor 4,99
Echt tof boek met leuke achtergrondverhalen.
je zou toch zeuren hier?quote:
Ik kom hier alleen zeuren over de stomme en slechte nummers die gedraaid worden. Over 3 dagen "zit" ik volop in SR2010 en heb nog geen tijd voor Top2000.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je zou toch zeuren hier?
zo:
pff, nog 3 lange sneeuwvolle dagen
Dat meen je nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef Homdeck het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Viva la Vida op 4 staat? Ik ben er nu alweer klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |