Je bent blij als amerikanen dood gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eindelijk gaan de Amerikanen eens dood
Go Iran
Daarom is hij iedere dag blijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent blij als amerikanen dood gaan.
TS registreerde zich speciaal voor die post, het is wachten op het Slottekequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe kom je aan die site, TS? Er staat maar één artikel op namelijk dus het lijkt me niet echt betrouwbaar.
Terecht ook dat die Amerikanen verliezen, ze vochten blijkbaar tegen Iraanse officieren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent blij als amerikanen dood gaan.
Ah, verkapte spam?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
TS registreerde zich speciaal voor die post, het is wachten op het Slotteke
De grootste hoofddeksels met kleppen winnen altijd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht ook dat die Amerikanen verliezen, ze vochten blijkbaar tegen Iraanse officieren.
Dat is dus:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik weet wie wint
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De grootste hoofddeksels met kleppen winnen altijd.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef SoldMayor het volgende:
Iran's leger of een stelletje terroristen?
ik stem op de eerste fotoquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Terecht ook dat die Amerikanen verliezen, ze vochten blijkbaar tegen Iraanse officieren.
Dat is dus:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik weet wie wint
Oké.quote:Op zondag 28 november 2010 02:31 schreef sp3c het volgende:
debiele vergelijking trouwens met die foto's
dat is net zoiets als een bouwvakker @ work incl buttcrack vergelijken met een bouwvakker van een ander bedrijf op zijn trouwfoto's
Had je iets anders verwacht van een klapjostie die gaat staan juichen als er ergens Amerikanen sneuvelen?quote:Op zondag 28 november 2010 02:31 schreef sp3c het volgende:
debiele vergelijking trouwens met die foto's
dat is net zoiets als een bouwvakker @ work incl buttcrack vergelijken met een bouwvakker van een ander bedrijf op zijn trouwfoto's
Je bent blij als er doden vallen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eindelijk gaan de Amerikanen eens dood
Go Iran
Oh, en als Iraniërs dood gaan juicht iedereen op FOK! ook.quote:Op zondag 28 november 2010 14:23 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Je bent blij als er doden vallen...
Doe jezelf en iedereen een plezier en vraag en stel hersens voor Sinterklaas.
Hoog hoax-gehalte overigens.
Topstequote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Oh, en als Iraniërs dood gaan juicht iedereen op FOK! ook.
Hypocrisie ten topste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |