Wel joh, over een aantal uren zal het ook in Den Haag gewoon sneeuwen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad! En dat gaat ook gewoon niet komen denk ik.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Activeert flink op het IJsselmeer, goed voor ons Amsterdammers.
Hm Hm..quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel joh, over een aantal uren zal het ook in Den Haag gewoon sneeuwen.
Altijd weer een mijlpaal in het jaarquote:Op maandag 29 november 2010 14:48 schreef Klonk het volgende:
whehehe, het eerste van het jaar met een verlaagde Opel schuift net tegen een paaltje aan
Vorig jaar heeft er hier iemand in een oude BMW 7 serie 3 kwartier (!!!!) over gedaan om een drempel over te komenquote:Op maandag 29 november 2010 14:48 schreef Klonk het volgende:
whehehe, het eerste van het jaar met een verlaagde Opel schuift net tegen een paaltje aan
Haha, dit brengt herinneringen terug, volgens mij was 't ook een BMW, en maar tegen die drempel op hengsten en alle kanten op glijden behalve de drempel overquote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er hier iemand in een oude BMW 7 serie 3 kwartier (!!!!) over gedaan om een drempel over te komen![]()
Het is hem uiteindelijk wel gelukt, maar ik was persoonlijk al lang met een kwaaie kop uitgestapt zo van 'bekijk het maar'. Was wel hilarisch om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |