Weet niet hoe veel maar er wordt wel gewaarschuwd nu: http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GRquote:
Waar de fuck moeten die sneeuwbuien weg komen danquote:In het Waddengebied komen sneeuwbuien voor. Geldig: zondag 28 november 2010 vanaf ca 18 uur gedurende ca 18 uur
Het zuidwesten ook, ik mag dit niet geloven.quote:Op zondag 28 november 2010 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waar de fuck moeten die sneeuwbuien weg komen dan![]()
En als ik zo die animatie bekijk gaat het noorden naast de pot pissen
Ik verwacht hier ook een cm of 2.quote:Op zondag 28 november 2010 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
mid, zuid en oost krijgen het meest. Verder valt overal wel wat maar het noorden krijgt is een keer het minst volgens de nieuwe modellen.
Dan kan ik tenminste naar college fietsen zonder over gecrashte dames en damesfietsen te moeten.quote:Op zondag 28 november 2010 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
mid, zuid en oost krijgen het meest. Verder valt overal wel wat maar het noorden krijgt is een keer het minst volgens de nieuwe modellen.
quote:Temp: -1.3 °C
Dauwpt: -3.1°C
Windchill: -7.7 °C
Rel.Vocht: 88 %
Wind: ESE 25.7 km/hr
Baro: 1009.6 hPa
Zonstr: 213W/m²
Dat hoef je hier niet te doen met die kou.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Toch is het het heerlijk weer om te sporten buiten
Thx, volgende week mogelijk dus al 12cmquote:Op zondag 28 november 2010 14:15 schreef TT22 het volgende:
Op http://winterplaza.nl/default.asp?r=noordoost kun je de ijsgroei voor noordoost Nederland zien.
Ik begin grieperig te worden, anders zou ik ook wel ff gaan hardlopen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Drassss het volgende:
Toch is het het heerlijk weer om te sporten buiten
Als je het zeker wilt weten moet je morgenvroeg op de sneeuwradar kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 15:08 schreef randomosity het volgende:
KNMI heeft de verwachting voor morgen iets bijgesteld en zegt 'het kan gaan sneeuwen'... terwijl de weersverwachtingen/gifjes hier veel centimeters voorspellen. Wat wordt het nu?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |