Naja..... met deze nacht bedoel ik gewoon vanaf dat het donker is geworden tot dat de zon weer op komtquote:
en doe es een voorspelling voor het zuiden?quote:Op maandag 29 november 2010 07:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou hier in het noorden niet al te bestvannacht al een +0.4 op de teller gehad bij 6bft. Nou dat geeft veel hoop voor de volgende dagen
Haha succesquote:Op maandag 29 november 2010 07:47 schreef Klonk het volgende:
dan ga ik nu in de achtertuin heel hard staan blazen in de hoop dat de sneeuw niet verder komt dan Zuid Limburg...
Komt nog wel, en in Duitsland zit nog genoeg aan te komen, en als ik het goed zie krijgt zelfs het noorden sneeuw! Maar even aankijken wat het de komende uren gaat doenquote:
Klonk hoeft het maar naar venlo te blazenquote:Op maandag 29 november 2010 07:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha succesals je alles gewoon naar het noorden blaast, dan zal ik wel op de pier staan om de boel stop te zetten boven noord Nederland
quote:Op maandag 29 november 2010 07:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klonk hoeft het maar naar venlo te blazen
Ik heb het hier in de achterhoek weer geannuleerd, maar ik vrees dat de bestelling al verwerkt isquote:Op maandag 29 november 2010 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
Hier in de achterhoek heb ik ook wat besteld
Ik gun jullie de vorst..... voor een Elfsteden tocht.quote:
Dat maar er snel wat meer komen zonder een dooi aanvalquote:Op maandag 29 november 2010 08:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik gun jullie de vorst..... voor een Elfsteden tocht.
Die temps zijn voor het kustgebied bij Holwerd?quote:Op maandag 29 november 2010 07:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens best bizar weertje7bft voor de woensdag
![]()
[ afbeelding ]
wij in Limburg krijgen vorst in April, zeker wetenquote:Op maandag 29 november 2010 08:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik gun jullie de vorst..... voor een Elfsteden tocht.
Maar hier http://www.niederschlagsradar.de/h3.aspx?j=-3&srt=loopvorhersage wel. Nu all1 hopen dat het doorzet.quote:Op maandag 29 november 2010 10:08 schreef opinionr het volgende:
Volgens mij gaat het qua sneeuw tegenvallen hoor. Hooguit een paar cm in sommige delen van het land. Zie voorlopig geen hevige en wijd-verspreide sneeuw
Ik moet tussen 18.00 en 18.30 met de scooter naar huis. (Vanuit Nootdorp naar Pijnacker ZH) Eigenlijk verwacht ik (door alle gefaalde weers voorspellingen vrijdag en zaterdag) dat ik dan nog gewoon naar huis kan rijden.quote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef Drassss het volgende:
Gaat een zeer vervelende avondspits worden voor het midden/zuiden van het land.
Ik denk dat het rond die tijd net wel/net niet zal sneeuwen.. Sneeuw is gewoon lastig te voorspellen en zeker de snelheid ervan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet tussen 18.00 en 18.30 met de scooter naar huis. (Vanuit Nootdorp naar Pijnacker ZH) Eigenlijk verwacht ik (door alle gefaalde weers voorspellingen vrijdag en zaterdag) dat ik dan nog gewoon naar huis kan rijden.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef PattyBrard het volgende:
Gewoon nergens op rekenen, dan valt het altijd mee als er toch wat komt.
Ja dat zagen we vrijdag.quote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het rond die tijd net wel/net niet zal sneeuwen.. Sneeuw is gewoon lastig te voorspellen en zeker de snelheid ervan.
Deze is voor Holwerd:quote:Op maandag 29 november 2010 08:28 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Die temps zijn voor het kustgebied bij Holwerd?
Ow Ameland zelfs.
Verderop in Apeldoorn nog niks te zien...quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Burnie88 het volgende:
Ook hier de eerste kleine vlokjes in Barneveld. Het lijkt een beetje motsneeuw te zijn, maar het begin is er
Waar in Apeldoorn?quote:Op maandag 29 november 2010 11:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
In Apeldoorn net enkele mini vlokjes maar meer ook niet.
De Stad doet nu ook mee.quote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef themauster het volgende:
Hier ook sneeuw in het noorden van de provincie Groningen.
is gewoon van buienradar.nl dus dat zal wel snor zitten, maar de neerslag die nu valt is motsneeuw en die is net als motregen niet of nauwlijks te detecterenquote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef themauster het volgende:
Is de duitse Niederschlagsradar een beetje betrouwbaar?
Sinds wanneer komt Klaas Vaak in de ochtend al langs?quote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef lezzer het volgende:
En de zandstrooier is hier al door de straat geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet, het is zelfs het kouds van heel Nederlandquote:Op maandag 29 november 2010 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag helemaal niks en de temperatuur lijkt wel paar graden boven nul nu
quote:Op maandag 29 november 2010 12:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is het niet, het is zelfs het kouds van heel Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt Klaas Vaak in de ochtend al langs?
Ik zag het toch zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Winterweer heeft in Duitsland geleid
tot een verkeerschaos.Vooral in Beieren
en in het zuiden van het land zijn veel
ongelukken gebeurd na hevige sneeuwval.
Door de honderden aanrijdingen staan er
lange files.Tientallen vrachtwagens die
niet verder kunnen blokkeren de weg op
veel plaatsen.
Aanvoelstemperatuur van -17! En donderdag -16. Het blijft, volgens de laatste modellen, in ieder geval tot zaterdag flink vriezen en sneeuwenquote:Op maandag 29 november 2010 11:43 schreef opinionr het volgende:
Jeujtje.. de temp verwachtingen voor woensdag overdag. WOW
Heul nie!quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zat er nog wat zand in je ogen?![]()
Ik doelde echt op Klaas Vaak in mn 1e berichtje he!quote:Op maandag 29 november 2010 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heul nie!
Het was zand met zout denk ik. De straat is er in ieder geval schoon van geworden
Ja ze zullen hier (Pijnacker ZH) ook wel vaker rijden. Het vriest nl nog steeds.quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef lezzer het volgende:
Het volgende strooikarretje is er al achteraan geweest (net 1 minuut geleden), nu echt zout.
Inderdaad, vanaf een uur of 2 moet het hier echt gaan sneeuwenquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Burnie88 het volgende:
Vanuit het oosten ziet er prachtig uit op buienradar
Hier zie je ook waar de dikste sneeuw zit: http://www.sat24.nl/nlquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Burnie88 het volgende:
Vanuit het oosten ziet er prachtig uit op buienradar
Nee hoor... dit is enkel op zandgronden.quote:Op maandag 29 november 2010 06:21 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
In Almere zit de vorst al bijna 10cm is de grond
Zou het? Denk dat het mee gaat vallen.. op doorgaande wegen blijft het niet echt liggen, omdat er ook gestrooid is.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Drassss het volgende:
Zuid-Duitsland heeft al behoorlijk wat verkeersoverlast... zal hier echt niet anders zijn over een aantal uren.
Als ik sneeuwradar mag geloven zou het hier (Arnhem) nog niet moeten sneeuwen, maar dat doet het wel.quote:Op maandag 29 november 2010 13:45 schreef Krambo het volgende:
Als ik sneeuwradar mag geloven zou het hier ( Venlo) al moeten sneeuwen, maar ik zie nog niks ..
Mwa, 3 vlokjes per uur. Zo kan het tot Pasen sneeuwen en dan ligt er nog niks..quote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef TT22 het volgende:
Het begint nu eindelijk serieuzer te sneeuwen in Venlo
Whut, Belfeld nog niets serieus in ieder gevalquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef TT22 het volgende:
Het begint nu eindelijk serieuzer te sneeuwen in Venlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |