Droog juistquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef heloef het volgende:
Slappe, natte frikadellen krijg je dan.
Als ze bevroren zijn (en neem aan dat dat zo is) krijg je dat het water in de frikandel vloeibaar wordt en dus er voor zorgt dat de frikandel nattig en slap wordt. Zo werkt het bij mij meestal.quote:
Loopt dat water er niet uit dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze bevroren zijn (en neem aan dat dat zo is) krijg je dat het water in de frikandel vloeibaar wordt en dus er voor zorgt dat de frikandel nattig en slap wordt. Zo werkt het bij mij meestal.
Het meeste wel ja maar meestal niet alles kan ook aan mij liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loopt dat water er niet uit dan?
Tenzij je smerige pauper frikandel wil natuurlijk.quote:
Nooit gedaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frilandellen in een broodrooster?
Nee, en gezien dat vocht waar 't net over ging lijkt 't me ook een zeer slecht ideequote:
Zelfde idee als in een pannetje. Ze worden wat krokanter en helemaal niet vettig, maar wel lekker vast en smaakvol. Helaas niet de echte frikandel zoals hij hoort te smaken dus niet goed voor altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, en gezien dat vocht waar 't net over ging lijkt 't me ook een zeer slecht idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |