Bedoel je daarmee een trollquote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nu zijn ze hier wel aan het trollen, maar het feit alleen al dat die types ook echt bestaan.
niet als ze rijker zijn, tegenwoordig heb je ook jongere mannen die achter lelijke oudere vrouwen jagenquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Tsja. Lelijke vrouwen blijven ook vaker single dan lelijke mannen. Het is een wrede wereld
Een beetje verlegen kan leuk zijn, heel erg is gewoon zwaar vervelend. Als je zo verlegen bent en zo weinig zelfvertrouwen hebt dat je geen compliment kan hebben dan ben je gewoon nog niet geschikt voor een relatie.quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb toch echt iets meer met een verlegen man dan met een knul die hard boven iedereen schreeuwt. ook van die gasten die denken dat ze alles zijn, vreselijk
Jij snapt er echt hélemaal niets van. Volgens mij ben je nog erg jong.quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Sofia90 het volgende:
Mannen die een importbruid zoekenNet zoals vrouwen hebben mannen ook overal wel wat over te zeiken. Je hebt mannen die een onafhankelijke vrouw willen die het allemaal maar zelf betaalt en dan heb je ook nog de pussy's die geen echte vrouw kunnen handelen en daarom maar een slaaf ''trouwen'' die hen alleen maar willen neuken omdat ze geld hebben.
hou oud als ik vragen mag? en ben je al bijna blut,quote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Jij snapt er echt hélemaal niets van. Volgens mij ben je nog erg jong.
Geloof ik geen fuck van, misschien extreem dikke vrouwen maar lelijke vrouwen hebben echt wel meer succes dan lelijke mannenquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Tsja. Lelijke vrouwen blijven ook vaker single dan lelijke mannen. Het is een wrede wereld
Mannen die zich voordoen als vrouwen hebben ook weleens de neiging om lang single te blijven.quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel singles geweest als nu, feit is wel dat de spanning tussen de seksen aan het oplopen is, mogelijk als gevolg van de maatschappelijke ontwikkelingen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Check! Leuke mooie vrouwen moeten mij nietquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niet als ze rijker zijn, tegenwoordig heb je ook jongere mannen die achter lelijke oudere vrouwen jagen
Wacht nou maar rustig af. Binnenkort zal men zich realiseren dat eisenlijstjes met betrekking tot partners grote bullshit zijn en kan de flower power weer beginnen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel singles geweest als nu, feit is wel dat de spanning tussen de seksen aan het oplopen is, mogelijk als gevolg van de maatschappelijke ontwikkelingen.
Volgens mij is het merendeel van degenen die hier zo blij doen over importbruidjes een troll.quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee een trollof ook echt mannen die op zijn zijn naar onderdanige slaafse importbruidjes?
Heb je daar wat onderzoeken e.d. van dan, die dit gegeven staven?quote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel singles geweest als nu, feit is wel dat de spanning tussen de seksen aan het oplopen is, mogelijk als gevolg van de maatschappelijke ontwikkelingen.
Ah ja, de cougarsquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
niet als ze rijker zijn, tegenwoordig heb je ook jongere mannen die achter lelijke oudere vrouwen jagen
QFTquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geloof ik geen fuck van, misschien extreem dikke vrouwen maar lelijke vrouwen hebben echt wel meer succes dan lelijke mannen. Al is het mara voor een avondje.
Als ze maar geld hebben, pecunia non oletquote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef Garagedeur het volgende:
Gadverdamme, van die verlepte "Cougars"! Met zo'n afgelebberde stinkpoes!![]()
![]()
En jij wel dan met je importbruidjesquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Garagedeur het volgende:
[..]
Jij snapt er echt hélemaal niets van. Volgens mij ben je nog erg jong.
Voor een avondje misschien, maar niet voor een relatie. Voor vrouwen is uiterlijk vaak niet allesbepalend, zodat een man nog kan compenseren met karakter, humor of maatschappelijke status. Vrouwen daarentegen, moeten het vaak meer van hun uiterlijk hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Geloof ik geen fuck van, misschien extreem dikke vrouwen maar lelijke vrouwen hebben echt wel meer succes dan lelijke mannen. Al is het mara voor een avondje.
Een van mijn beste vrienden is er met eentje samen, best een tof wijf, nog erg levendig voor haar leeftijdquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah ja, de cougarsMaar die komen niet zo vaak voor dacht ik.
ga je achter de oudere rijke vrouwen aan dan???quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Check! Leuke mooie vrouwen moeten mij niet
quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is er met eentje samen, best een tof wijf, nog erg levendig voor haar leeftijd
nee hoor, genoeg plorken die veel aandacht krijgen. zolang je je maar sletterig opstelt, komt alles goedquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
QFT
Als je als lelijke man weet te scoren is dat een compliment, als je als lelijke vrouw weet te scoren moet je je afvragen of je het slachtoffer bent geworden van een overdosis alcohol
Misschien vinden mensen het tegenwoordig gewoon niet meer zo erg om single te zijn. Op zich is dat geen probleem, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |