abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 10:46:35 #251
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289437
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Importbruiden zijn gewoon the way to go voor de moderne Nederlandse man. Je zou eigenlijk wel gek zijn als je nog voor een Nederlands vrouwtje zou gaan.

Importbruiden zijn gemiddeld:
- Mooier
- Intelligenter
- Slaafser
- Kunnen beter met geld omgaan

Oké, qua betrouwbaarheid heb je er geen ruk aan, maar dat nemen we dan maar voor lief. Als deze weg is importeer je toch gewoon weer een nieuwe. ^O^
ja, veel van die importbruiden zijn vaak heel goed gekleed en zien er mooi uit. Dat kan ik nog snappen dat je daar op valt. Maar ze praten amper nederlands, en knikken zoals Frag-adder zegt alleen maar 'ja ja ja' , is dat niet dodelijk saai op een moment? van dei ''ja knikkende' geld-slurpende vrouwen die aan je arm hangen.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 10:47:05 #252
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89289450
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Er is toch echt door een vrouw omgevraagd hoor, dus kennelijk zijn er wel vrouwen die een man met een mening aantrekkelijk vinden :P
Ja, maar het is niet echt ontopic natuurlijk :) Er zijn al zat topics waar mannen hun mening kunnen uiten over vrouwen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 29 november 2010 @ 10:47:14 #253
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289455
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Omdat wij niet kunnen voldoen aan de hoge eisenlijsten van de Nederlandse vrouwen en toch echt wel eens een relatie willen, mogen we!
is dat echt zo? dat nederlandse vrouwen (ik ben niet echt nederlands) zulke hoge eisen aan mannen hebben
*O* *O* *O*
pi_89289463
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Verrassend hè. Ik ben wel blij dat ik je mag afwijzen trouwens, bedankt daarvoor :*
Volgens mij ben je niet eens een vrouw. Anders had je wel wat meer foto's van jezelf in je fotoboekje gehad.
pi_89289510
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

is dat echt zo? dat nederlandse vrouwen (ik ben niet echt nederlands) zulke hoge eisen aan mannen hebben
Geen idee. Boeit het? Met een importbruidje ben je als man sowieso beter af.
  maandag 29 november 2010 @ 10:49:38 #256
pi_89289531
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet eens een vrouw. Anders had je wel wat meer foto's van jezelf in je fotoboekje gehad.
Ik heb geen foto's in mijn fobo om desperate internethelden op afstand te houden. Of je het gelooft mag je zelf weten, maar ik kan je verzekeren dat ik wel degelijk een vrouwmens ben :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 29 november 2010 @ 10:49:58 #257
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89289541
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Zo voelt het vaak wel voor de Nederlandse mannen. Waarom denk je dat er zo veel problemen hebben met het op een vrouw afstappen? Omdat je voor dat je met je briljante openings zin kan kopen je al zo een arrogante houding tegen je aan krijgt, van "wie denk jij wel niet dat je bent om zomaar naar MIJ toe te lopen" Pfft dat ze zich eens gevleid voelen en je aardig afwimpelen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 29 november 2010 @ 10:50:14 #258
pi_89289555
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Bij mij mag je wel internetten hoor *;
:*
  maandag 29 november 2010 @ 10:50:39 #259
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289567
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Geen idee. Boeit het? Met een importbruidje ben je als man sowieso beter af.
ach, beter af ... ik ken verhalen van importbruiden die ervan door gingen met al het geld en hun vent blut achterlieten (soms mét kinderen) tja, zo'n importbruid is misschien even feest, maar niet altijd.

Je hebt natuurlijk ook goede huwelijken ertussen zitten
*O* *O* *O*
pi_89289578
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb geen foto's in mijn fobo om desperate internethelden op afstand te houden. Of je het gelooft mag je zelf weten, maar ik kan je verzekeren dat ik wel degelijk een vrouwmens ben :)
Als je het zelf maar gelooft. Toch?
  maandag 29 november 2010 @ 10:51:57 #261
pi_89289615
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Als je het zelf maar gelooft. Toch?
Absoluut. Ik heb liever dat jij twijfelt aan mijn sekse dan dat ik dat zelf doe.
pi_89289623
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ach, beter af ... ik ken verhalen van importbruiden die ervan door gingen met al het geld en hun vent blut achterlieten (soms mét kinderen) tja, zo'n importbruid is misschien even feest, maar niet altijd.

Neehoor, importbruidjes zijn echt de bom. Dit wordt al m'n derde, dus ik kan het weten!

Natuurlijk moet je wel op je hoede zijn, maar dat moet je bij een Nederlandse vrouw ook.
  maandag 29 november 2010 @ 10:52:24 #263
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289629
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Zo voelt het vaak wel voor de Nederlandse mannen. Waarom denk je dat er zo veel problemen hebben met het op een vrouw afstappen? Omdat je voor dat je met je briljante openings zin kan kopen je al zo een arrogante houding tegen je aan krijgt, van "wie denk jij wel niet dat je bent om zomaar naar MIJ toe te lopen" Pfft dat ze zich eens gevleid voelen en je aardig afwimpelen.
ik als vrouw heb dit nooit doorgehad, ikzelf heb soms problemen op iemand af te durven stappen (verlegen :P ) , het is soms waar dat vrouwen een arrogante houding aannemen van 'zeg je bent Brad Pitt niet ... tsss :{ )
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 10:52:40 #264
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289643
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Neehoor, importbruidjes zijn echt de bom. Dit wordt al m'n derde, dus ik kan het weten!

Natuurlijk moet je wel op je hoede zijn, maar dat moet je bij een Nederlandse vrouw ook.
je bent aan het trollen?
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 10:53:11 #265
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89289659
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook niet onder gemeenschap van goederen trouwen met iemand die niets heeft. Ik snap het concept ook niet zo, aangezien je zo een bruid puur op uiterlijk selecteerd en toch niet kent en vaak niet eens mee kan communiceren wegens taal problemen kan je net zo goed naar de hoeren gaan. Maar dan nog, misschien als ik over 20 jaar nog single ben dat ik er heel anders over denk.
Van een ding heb je mij overtuigd er moeten meer vrouwen uit afrika geadopteerd worden hier :+
pi_89289663
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

je bent aan het trollen?
Neehoor, helemaal niet. Hoezo? Geloof je me niet?
pi_89289756
Mannen die een importbruid zoeken :') Net zoals vrouwen hebben mannen ook overal wel wat over te zeiken. Je hebt mannen die een onafhankelijke vrouw willen die het allemaal maar zelf betaalt en dan heb je ook nog de pussy's die geen echte vrouw kunnen handelen en daarom maar een slaaf ''trouwen'' die hen alleen maar willen neuken omdat ze geld hebben.
  maandag 29 november 2010 @ 10:58:01 #268
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89289809
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ja, veel van die importbruiden zijn vaak heel goed gekleed en zien er mooi uit. Dat kan ik nog snappen dat je daar op valt. Maar ze praten amper nederlands, en knikken zoals Frag-adder zegt alleen maar 'ja ja ja' , is dat niet dodelijk saai op een moment? van dei ''ja knikkende' geld-slurpende vrouwen die aan je arm hangen.
Ja dat is dodelijk saai, dat werkt alleen het eerste jaar dat je er 4 keer op een dag bovenop kruipt. Verder is het gewoon alsof je een huishoudster hebt waar je niet mee omgaat krijg ik het idee. En het lijkt mij ook niet fijn om elke nacht naast iemand wakker te worden die er alleen maar ligt omdat ik meer geld heb.

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik als vrouw heb dit nooit doorgehad, ikzelf heb soms problemen op iemand af te durven stappen (verlegen :P ) , het is soms waar dat vrouwen een arrogante houding aannemen van 'zeg je bent Brad Pitt niet ... tsss :{ )
Ach dat is het oneerlijkste :P Verlegen mannen blijven vaak single, verlegen vrouwen niet.
  maandag 29 november 2010 @ 10:59:22 #269
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289857
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Neehoor, helemaal niet. Hoezo? Geloof je me niet?
je 3e importbruid? en waar zijn je ex-bruiden dan, en als dit al je 3e is dan is er toch iets misgegaan...
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 11:00:12 #270
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289879
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja dat is dodelijk saai, dat werkt alleen het eerste jaar dat je er 4 keer op een dag bovenop kruipt. Verder is het gewoon alsof je een huishoudster hebt waar je niet mee omgaat krijg ik het idee. En het lijkt mij ook niet fijn om elke nacht naast iemand wakker te worden die er alleen maar ligt omdat ik meer geld heb.

[..]

Ach dat is het oneerlijkste :P Verlegen mannen blijven vaak single, verlegen vrouwen niet.
ik heb toch echt iets meer met een verlegen man dan met een knul die hard boven iedereen schreeuwt. ook van die gasten die denken dat ze alles zijn, vreselijk
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 11:00:18 #271
pi_89289883
quote:
13s.gif Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Sofia90 het volgende:
Mannen die een importbruid zoeken :') Net zoals vrouwen hebben mannen ook overal wel wat over te zeiken. Je hebt mannen die een onafhankelijke vrouw willen die het allemaal maar zelf betaalt en dan heb je ook nog de pussy's die geen echte vrouw kunnen handelen en daarom maar een slaaf ''trouwen'' die hen alleen maar willen neuken omdat ze geld hebben.
QFT. Dat verongelijkte ook dat ervan uitgaat, en de gemakzucht. En dan zou het aan de Nederlandse vrouwen liggen dat ze steeds afgewezen worden :')

Nu zijn ze hier wel aan het trollen, maar het feit alleen al dat die types ook echt bestaan. :N
pi_89289897
quote:
13s.gif Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ik heb alleen maar vrouwen gehad die mij wilden om mijn slaafse gedrag en alleen maar uit waren op mijn geld en mijn lichaam. Ik voel me misbruikt...... weet je..... eigenlijk voelt dat best lekker :P
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89289907
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

je 3e importbruid? en waar zijn je ex-bruiden dan, en als dit al je 3e is dan is er toch iets misgegaan...
Nouja oké, ik ben er met geen getrouwd geweest. Het was vooral 'import', zonder dat 'bruid'. Maar het had gekund hoor, als ik dat zelf had gewild!
  maandag 29 november 2010 @ 11:01:30 #274
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89289912
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook niet onder gemeenschap van goederen trouwen met iemand die niets heeft. Ik snap het concept ook niet zo, aangezien je zo een bruid puur op uiterlijk selecteerd en toch niet kent en vaak niet eens mee kan communiceren wegens taal problemen kan je net zo goed naar de hoeren gaan. Maar dan nog, misschien als ik over 20 jaar nog single ben dat ik er heel anders over denk.
Van een ding heb je mij overtuigd er moeten meer vrouwen uit afrika geadopteerd worden hier :+
bedankt >:) , maar dat blijft altijd lastig omdat afrikaanse kindjes automatisch eerst naar weeshuizen gaan, ze worden zelden geadopteerd. misschien dan soms nog uit ethiopie, of ze gaan naar streng gelovige landen zoals Italie
*O* *O* *O*
  maandag 29 november 2010 @ 11:02:02 #275
pi_89289930
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Tsja. Lelijke vrouwen blijven ook vaker single dan lelijke mannen. Het is een wrede wereld :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')