Sorry...maar die bal was gewoon op de borst van Mokotjo. Wat is daar mis mee?quote:
Bij een eerdere actie schoot die hem over de zij lijn. Kijk via internet dus reageer wat laterquote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry...maar die bal was gewoon op de borst van Mokotjo. Wat is daar mis mee?
Dat hij niet kan voetballen weten we...
Ik ook...en hij stotterde even dus had t waarschijnlijk gemist.quote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bij een eerdere actie schoot die hem over de zij lijn. Kijk via internet dus reageer wat later
En ik ben voor ADO. Ze doen het goed dit seizoen, winnen verdienen ze wel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook...en hij stotterde even dus had t waarschijnlijk gemist.
En ik voor Feyenoord. Ze doen het niet goed dit seizoen, wie verdient te winnen bepaal ik altijd aan de hand van het vertoonde spel in de wedstrijd zelf. Niet op basis van de reeds behaalde resultaten.quote:Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
En ik ben voor ADO. Ze doen het goed dit seizoen, winnen verdienen ze wel.
Voor Feyenoord valt er weinig meer te behalen. Ze hebben wel de punten nodig om de degradatie wedstrijden te ontlopen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik voor Feyenoord. Ze doen het niet goed dit seizoen, wie verdient te winnen bepaal ik altijd aan de hand van het vertoonde spel in de wedstrijd zelf. niet op basis van de reeds behaalde resultaten.
We zijn nu déze wedstrijden aan het kijken. Daarom heet het ook Live Eredivisieverslagen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:09 schreef BansheeBoy het volgende:
We gaan zo ontbijten, ik kijk uit naar de rest van de voetbalmiddag. Hoe gaat de Moun presteren zonder zijn vaste maatje?²
Dat heb je goed gezien!quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor Feyenoord valt er weinig meer te behalen. Ze hebben wel de punten nodig om de degradatie wedstrijden te ontlopen.
Je bent zo scherp als de mes van Stanley.quote:Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zijn nu déze wedstrijden aan het kijken. Daarom heet het ook Live Eredivisieverslagen.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goh...jij kunt goed de commentator napraten.![]()
Klopt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef fioooon het volgende:
Feyenoord is zenuwachtig. Ze weten het niet meer als ze de bal hebben.
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Ik volg bijna elke wedstrijd van Feyenoord en zo gaat het elke week. Er is gewoon geen beweging voorin. Castaignos heeft geen actie (schijnbeweging/snelheid/goed afstanddschot) dus de verdedigers gaan er gewoon lekker kort opstaan, omdat er toch niks gebeurt. Met als gevolg dat er geen ruimte/beweging voorin is.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef fioooon het volgende:
Feyenoord is zenuwachtig. Ze weten het niet meer als ze de bal hebben.
Maar ze zouden er veel meer uit halen als feyenoord eens wat sneller zou handelen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Ik volg bijna elke wedstrijd van Feyenoord en zo gaat het elke week. Er is gewoon geen beweging voorin. Castaignos heeft geen actie (schijnbeweging/snelheid/goed afstanddschot) dus de verdedigers gaan er gewoon lekker kort opstaan, omdat er toch niks gebeurt.
Het heeft ook met een gebrek aan zelfvertrouwen te maken. Ze wachten altijd te lang uit angst voor balverlies.quote:Op zondag 28 november 2010 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Ik volg bijna elke wedstrijd van Feyenoord en zo gaat het elke week. Er is gewoon geen beweging voorin. Castaignos heeft geen actie (schijnbeweging/snelheid/goed afstanddschot) dus de verdedigers gaan er gewoon lekker kort opstaan, omdat er toch niks gebeurt. Met als gevolg dat er geen ruimte/beweging voorin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |