quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat 'm niet worden voor Feyenoord. Nu al in de problemen.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat 'm niet worden voor Feyenoord. Nu al in de problemen.
Bij mij niet hoor...quote:Op zondag 28 november 2010 12:41 schreef Cunani het volgende:
Geluid loopt voor op het beeld bij de sopcast
Stream is nog offline hierquote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
Het is hier nog rustig....toch te vroeg voor veel mensen?
Bij mij staan er 4 streams voor Feyenoord-ADO...quote:
Ik ook, dus ik vermoed dat je het inderdaad even opnieuw moet opstarten of gewoon een ander kanaal moet pakken. Via het tabblaadje 'livechannels' bovenin kun je andere kanalen zien die ook deze wedstrijd uitzenden.quote:Op zondag 28 november 2010 12:43 schreef Cunani het volgende:
Kijk/luister via NVS1, misschien maar even opnieuw verbinding maken.
Iets van 'against modern football' en Haagse Harry met een Feyenoorder arm in arm, da's wat ik zag.quote:
Cheers, werkt prima nu!quote:[
Ik ook, dus ik vermoed dat je het inderdaad even opnieuw moet opstarten of gewoon een ander kanaal moet pakken. Via het tabblaadje 'livechannels' bovenin kun je andere kanalen zien die ook deze wedstrijd uitzenden.
Ja...het niveauverschil is echt schrijnend.quote:Op zondag 28 november 2010 12:50 schreef Ludacriss het volgende:
Waren wel 2 grote kansen voor ADO. Is eigenlijk zonder moeite een stuk beter als Feyenoord.
Neequote:Op zondag 28 november 2010 12:51 schreef fioooon het volgende:
Ado heerst gewoon op het veld. Ze spelen zelfs beter dan Ajax. Ze zijn te groot geworden voor de Eredivisie.
3 kansen voor ADO, 0 voor Feyenoord.quote:Op zondag 28 november 2010 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja...het niveauverschil is echt schrijnend.
Niet dus...vind het spel redelijk op en neer gaan.
Ze krijgen net 2 grote kansen vriend...quote:Op zondag 28 november 2010 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 kansen voor ADO, 0 voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |