Kuttroll/kloonquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:50 schreef geded12 het volgende:
jaman, wonen ong 2miljoen moslims in nederland, 2miljoen zijn dus terroristen. Tog?
Ohja, Ik ben zelf geen moslim...
M'n vader is moslim
Me moeder is christen
Ik ben atheist.
Derp?
Meen je dit serieus? Nee toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:47 schreef Confession het volgende:
Toch is het meestal zo,
En dat is niet het zelfde , nee echt niet.
Tering.quote:
Jewel, doet hij wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Nee toch?
Blijf dan ontopic en zeg wat je dwars zit want die OP is niet echt duidelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef geded12 het volgende:
Dat god ook sex heeft?
Is tog moeilijk te geloven. -.-
Volgens die logica zijn spinnen, clowns, muizen en sint en zijn pieten ook terroristen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Als mensen bang zijn voor moslims dan zijn moslims toch terroristen?
je eerste post bestaat uit een verhaaltje over je familie en je vader die een moslim is , wat heeft dat te maken met jouw irritatie wat mensen die alle moslims terroristen vinden betreft?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef geded12 het volgende:
Heb ik tog ook gedaaan?
Kijk me eerste post? wtf :S
braaf, maar je zit er dus mee dat mensen moslims terroristen noemen omdat je vader moslim is?quote:
Dit topic riekt naar trollen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
braaf, maar je zit er dus mee dat mensen moslims terroristen noemen omdat je vader moslim is?
Wist niet dat ik hier in ONZ. zat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Nee toch?
Ehm ... is dat een ja?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef Confession het volgende:
[..]
Wist niet dat ik hier in ONZ. zat.
quote:
éen groot deel ja. niet alle, dan denk ik dus idd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste beetje vertrouwen in de mensheid.
Dus nog 1 keer voor de duidelijkheid: Jij denkt echt dat van de circa 1,5 miljard moslims wereldwijd het grootste deel een terrorist is? Zou ik dan even mogen vragen wat jij onder terrorisme verstaat?
duidelijke uitleg weerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Confession het volgende:
[..]
éen groot deel ja. niet alle, dan denk ik dus idd.
Niet alle nee, dat zei je ook niet je zei "toch is het meestal zo", wat zou betekenen dat er zo'n 751 miljoen moslimterroristen zijn. Sta je nog steeds achter die uitspraak? Zo ja, vraag ik je nogmaals te verduidelijken wat je onder terrorisme verstaat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:21 schreef Confession het volgende:
[..]
éen groot deel ja. niet alle, dan denk ik dus idd.
Nouja eigelijk bedoel ik dat alle terroristen bijna moslim zijn. Beetje verkeerd gezegt zo ik geef toe.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet alle nee, dat zei je ook niet je zei "toch is het meestal zo", wat zou betekenen dat er zo'n 751 miljoen moslimterroristen zijn. Sta je nog steeds achter die uitspraak? Zo ja, vraag ik je nogmaals te verduidelijken wat je onder terrorisme verstaat.
Hier doe je weer een gevaarlijke uitspraak. Vooral aangezien je in een land woont waar moslims vaker slachtoffer dan dader van terroristische aanslagen zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Confession het volgende:
[..]
Nouja eigelijk bedoel ik dat alle terroristen bijna moslim zijn. Beetje verkeerd gezegt zo ik geef toe.
Dat bedoel ik met ''toch is het meestal zo''
Echt niet kijk jij maar eens opsporing verzocht, dat wat je nu zegt is niet waar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hier doe je weer een gevaarlijke uitspraak. Vooral aangezien je in een land woont waar moslims vaker slachtoffer dan dader van terroristische aanslagen zijn geweest.
Een overval is natuurlijk geen terrorisme en iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk is natuurlijk niet per definitie een moslim.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Confession het volgende:
[..]
Echt niet kijk jij maar eens opsporing verzocht, dat wat je nu zegt is niet waar.
Opsporing verzocht laat alle aanslagen zien?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Confession het volgende:
[..]
Echt niet kijk jij maar eens opsporing verzocht, dat wat je nu zegt is niet waar.
Ik.quote:
aanslagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Opsporing verzocht laat alle aanslagen zien?
Er worden ook inbraken en shit gepleegd door mensen met andere afkomst, dat wil dus niet zeggen dat ze Marokkaans zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef Confession het volgende:
[..]
aanslagen, je hoeft er toch niet blind voor te zijn ze steken er gewoon bovenuit.
Nee maar alles zien, valt daar toch al uit te zien jezus.
En je bewijst het tegendeel door geen terrorist te zijn? Dan zijn de meeste moslims al heel goed bezig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Nou en? Dat beeld hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
Ze hebben kansen genoeg gehad om het tegendeel te bewijzen.
Marrokanen koppen herkenje uit duizenden..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er worden ook inbraken en shit gepleegd door mensen met andere afkomst, dat wil dus niet zeggen dat ze Marokkaans zijn.
Precies, elke keer dat je ze een kans geeft blazen ze zichzelf weer op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Nou en? Dat beeld hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
Ze hebben kansen genoeg gehad om het tegendeel te bewijzen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef Confession het volgende:
[..]
aanslagen, je hoeft er toch niet blind voor te zijn ze steken er gewoon bovenuit.
Nee maar alles zien, valt daar toch al uit te zien jezus.
Wat Wilders ook beweert, straattuig is niet hetzelfde als een terroristische groepering hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een overval is natuurlijk geen terrorisme en iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk is natuurlijk niet per definitie een moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |