abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89573506
Stop met zeiken. Als je weet hoe het zit, word je toch lekker zelf degene die de populatie uitmelkt en er rijk van wordt? Zal ze leren. :') Of staan je principes daar zogenaamd voor in de weg? Triest zeurvolk.
  maandag 6 december 2010 @ 01:58:00 #127
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_89575560
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 02:25 schreef Holenbeer het volgende:
TS moet die miljonairs op de blote knieen bedanken. Een miljonair werkt meer dan de helft van zijn tijd voor de belastingdienst waar typetjes als TS van leven, omdat ze zelf te beroerd zijn om te werken
En smurfen bestaan ook echt. :D
  maandag 6 december 2010 @ 02:00:13 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89575576
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 01:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

En smurfen bestaan ook echt. :D
Nee, die bestaan niet.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_89575630
Ok ga gewoon huilen omdat je zo weinig kan
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_89575795
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:06 schreef NewKidsTurbo het volgende:
WELKE dubbele puntjes :?

Ik zie alleen rechtsboven 2 pijlen die naar boven wijzen, en 2 pijlen die naar onder wijzen.

Klik ik erop, gaat ie enkel bovenaan/onderaan de pagina.
Je moet er ook niet op klikken slimmerik, gewoon met je muis er overheen gaan en dan zie je alle opties weer.
  maandag 6 december 2010 @ 10:06:52 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89578528
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 03:34 schreef superdrufus het volgende:
Meeste leden van bestuur van topbedrijven krijgen tonnen aan bonussen. Om dat terecht te noemen staat vaak ter discussie, vooral omdat een aantal van deze bedrijven staatssteun krijgt.
Dat zijn inderdaad excessen maar ook uitzonderingen. M'n vader heeft een eigen bedrijf en met veel en hard werken heeft hij dat uitgebouwd tot wat het nu is.

Als de TS graag miljonair wil worden moet 'ie gewoon van z'n luie reet afkomen en aan de slag gaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89579807
Waarom is dit trolltopic nog niet dicht?
pi_89579891
Ga werken voor je centen, kutproleet :r
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_89580449
quote:
Je moet er ook niet op klikken slimmerik, gewoon met je muis er overheen gaan en dan zie je alle opties weer.
De enige opties die er bij mij staan zijn naar vorige/volgende post.
kiek m goan, kut
pi_89581200
Ga eens met je muis in mijn post staan, maakt niet uit waar. Dan zie je dat er rechtsboven, onder de pijltjes naar boven en beneden, twee aanhalingstekens verschijnen. Als je daarop klikt, dan quote je mij. Als je bijna erop staat, kun je nog meer opties zien.

Ik weet het, handig is anders :)
  maandag 6 december 2010 @ 11:59:27 #136
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89581439
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef uitkeringslijder het volgende:

[..]

Je wordt echt geen miljonair door wat kappers in dienst te nemen hoor.
Ooo wat ben jij dom zeg. Hierom stem ik rechts door jullie soort walgelijke mensen die altijd maar aan het janken janken janken zijn. Niks is goed maar wel van het ''belastinggeld'' leven wat jij zelf zeker ''betaald'' met je kleine uitkering.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 6 december 2010 @ 12:01:23 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89581526
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Ga eens met je muis in mijn post staan, maakt niet uit waar. Dan zie je dat er rechtsboven, onder de pijltjes naar boven en beneden, twee aanhalingstekens verschijnen. Als je daarop klikt, dan quote je mij. Als je bijna erop staat, kun je nog meer opties zien.

Je kunt het in je opties aanzetten dat ze altijd getoond worden. Heb ik meteen aangezet. Suffe web 2.0 meuk :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 december 2010 @ 14:39:37 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89587029
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef RikBiesheuvel het volgende:

ik wist niet dat dat aanhalings-tekentjes waren, ik dacht een muis met een draadje. mijn ogen zijn echt slecht of mijn 22" flatpanel is baas.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 6 december 2010 @ 14:41:30 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89587095
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ooo wat ben jij dom zeg. Hierom stem ik rechts door jullie soort walgelijke mensen die altijd maar aan het janken janken janken zijn. Niks is goed maar wel van het ''belastinggeld'' leven wat jij zelf zeker ''betaald'' met je kleine uitkering.
Ook uitkeringstrekkers betalen belasting jeweettoch! Denk zelfs dat wat jij of ik of hij kwijt zijn aan uitkeringstrekkers evenveel is.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 6 december 2010 @ 15:05:13 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89588087
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ook uitkeringstrekkers betalen belasting jeweettoch! Denk zelfs dat wat jij of ik of hij kwijt zijn aan uitkeringstrekkers evenveel is.
:')

Hoezo, omdat dat geld wat 'ie krijgt ook weer aan eten opgaat waar je dan BTW op betaalt ofzo? :')
  maandag 6 december 2010 @ 15:09:24 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89588260
Neuh. iedereen dokt belasting ook uitkeringstrekkers. Dat gaat toch ook weer in de gezamenlijke belastingpot? En daarom stem ik links, omdat elke rechtse eikel jankt alsof hij in zijn eentje AAALLE uitkeringstrekkers onderhoudt.
  maandag 6 december 2010 @ 15:15:50 #142
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89588517
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Neuh. iedereen dokt belasting ook uitkeringstrekkers. Dat gaat toch ook weer in de gezamenlijke belastingpot? En daarom stem ik links, omdat elke rechtse eikel jankt alsof hij in zijn eentje AAALLE uitkeringstrekkers onderhoudt.
Ja, en je denkt dat iemand met een uitkering niet netto meer krijgt van die belastingen dan hij zou betalen?

En hoe kom je er trouwens bij dat iemand die een uitkering krijgt belasting betaalt? Wat voor'n belastingen heb je het over?
  maandag 6 december 2010 @ 15:18:20 #143
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89588630
We betalen hoe dan ook belasting anders kreeg ik netto per maand meer :)

En nou eh mensen met een hypotheek rente aftrek. vindt je dat geen soort van uitkering dan?
  maandag 6 december 2010 @ 15:24:35 #144
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89588898
TS... wat weet jij nou überhaupt van geld, joh, potverterende werkschuwe uitvreter die je er (helaas) losloopt.

Hoe kan het toch eigenlijk dat uitkeringstrekkers zitten te zeuren over weinig geld maar wel zonder uitzondering minimaal 1 mobiele telefoon hebben én een internetverbinding? :{w
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  maandag 6 december 2010 @ 15:25:04 #145
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89588919
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:

En nou eh mensen met een hypotheek rente aftrek. vindt je dat geen soort van uitkering dan?
Euhm, laat me denken.. Nee? :{w
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  maandag 6 december 2010 @ 15:27:15 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89589021
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Leef jij 100% op een uitkering? Zo ja, wat voor'n belasting en welk percentage betaal je dan? Je krijgt ook nog eens huur en zorgtoeslag, dat krijgen mensen met een middeninkomen ook niet.

En HRA een uitkering :') Weet je wat, als ik hetzelfde percentage loonbelasting mag afdragen als jij, dan mogen ze de HRA afschaffen van mij, goed?
  maandag 6 december 2010 @ 15:32:25 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89589258
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef z3bra het volgende:
TS... wat weet jij nou überhaupt van geld, joh, potverterende werkschuwe uitvreter die je er (helaas) losloopt.

Hoe kan het toch eigenlijk dat uitkeringstrekkers zitten te zeuren over weinig geld maar wel zonder uitzondering minimaal 1 mobiele telefoon hebben én een internetverbinding? :{w
Op mijn mobiel van 20.- ben ik alleen bereikbaar ja :{w
  maandag 6 december 2010 @ 15:37:37 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89589506
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Leef jij 100% op een uitkering? Zo ja, wat voor'n belasting en welk percentage betaal je dan? Je krijgt ook nog eens huur en zorgtoeslag, dat krijgen mensen met een middeninkomen ook niet.

En HRA een uitkering :') Weet je wat, als ik hetzelfde percentage loonbelasting mag afdragen als jij, dan mogen ze de HRA afschaffen van mij, goed?
Mensen met netto 2000/pmaand krijgen heus wel voordeeltjes hier en daar. Wat je terugkrijgt of mag houden is vast ook al niet mis. Netto houd je zowiezo veel meer over dan een uitkeringstrekker ondanks de vele belastingen OZB,waterschaps weet ik veel. Dat je zelf je geld uitgeeft aan autorijden en wegenbelasting ed, is zogezegd je eigen fout.
pi_89589628
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mensen met netto 2000/pmaand krijgen heus wel voordeeltjes hier en daar. Wat je terugkrijgt of mag houden is vast ook al niet mis. Netto houd je zowiezo veel meer over dan een uitkeringstrekker ondanks de vele belastingen OZB,waterschaps weet ik veel. Dat je zelf je geld uitgeeft aan autorijden en wegenbelasting ed, is zogezegd je eigen fout.
kerel, procentueel en absoluut ga ik er harder het schip mee in dan jan modaal. KDV etc.. wtf ik betaal ik weet niet hoeveel meer voor 2 kinderen dan de overburen met 2 kinderen en dezelfde uren. Waarom? Nou heel simpel omdat ik ook al meer belasting, absoluut en procentueel betaal.. heel logisch :(
  maandag 6 december 2010 @ 15:42:05 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89589676
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Tuurlijk hou ik netto meer over! Da's het hele idee van een BAAN knuppel. Daar gaat het niet om. Jij claimt dat jij belasting betaalt met een uitkering, en dat is gewoon onzin.

En nee, voor iemand met een midden- of hoger inkomen is de HRA wel het enige "voordeeltje" dat er is. Voor de rest wordt je links en rechts uitgekleed.

Dus, onderbouw je claim eens even dat je belasting betaalt. Ik ben erg benieuwd welke belasting dat is, en hoeveel precies. Lijkt me wel lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')