Schenkstroop die andere uitmaakt voor lui, werkschuw tuig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nah als jij het zoveel beter hebt dan een ander beter voor je toch. Waarom zeik je dan zo?
EDIT: wacht ik snap het. JIJ bent gewoon het echte werkschuwe tuig. Jij wilt gewoon niets doen en 't liefste op je luie reet zitten!
ga ook es in op de rest, je ben toch gewoon een egoistisch kutkind dat alleen aan zichzelf denkt en excuses zoekt enkelt om anderen "te mogen" uitschelden omdat leuk hahahahaha..?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Schenkstroop die andere uitmaakt voor lui, werkschuw tuig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veeg me op
Pauperquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef Schieganger het volgende:
990 euro..... fuck dat is echt weinig. Dat geef ik uit in een weekend uitgaan.
pussy, ik doe gewoon een kleine 2 miljoen elke keer in mijn Murcielago en post dan videos op youtube.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Pauper![]()
Ik doe gewoon al die shit zo in Rolls Royce en Maybach 5k per weekend minimaal.
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Okay NewkidsTurbo, je hebt me overtuigd. Alle miljonairs zijn crimineel.
Ik zal mijn vader, als ik hem volgende week weer zie, even haarfijn uitleggen hoe crimineel hij wel niet bezig is, door als tandarts 40 uur in de week mensen van hun kiespijn af te helpen en daar tarieven voor te vragen die grotendeels vastgesteld zijn door de overheid en ik zal er ook bij vermelden dat ie beter de afgelopen 30 jaar had kunnen uitkering trekken, dan was hij tenminste niet zo diep in het criminele circuit gekomen. Alle miljonairs zijn crimineel immers en hard werkende, eerlijke miljonairs bestaan per defenitie niet. Hard werken,dat doen alleen schoonmakers.
Waarom precies?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nah als jij het zoveel beter hebt dan een ander beter voor je toch. Waarom zeik je dan zo?
EDIT: wacht ik snap het. JIJ bent gewoon het echte werkschuwe tuig. Jij wilt gewoon niets doen en 't liefste op je luie reet zitten!
Jij bent gewoon een chronisch irritante, werkschuwe handophouder die van het woord "werk" al gaat klagen bij de Sociale Dienst over "oorsuizingen". Dus nee, je kan écht niet werken want die suizingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ga ook es in op de rest, je ben toch gewoon een egoistisch kutkind dat alleen aan zichzelf denkt en excuses zoekt enkelt om anderen "te mogen" uitschelden omdat leuk hahahahaha..?
Ik heb gisteren te dicht bij de boxen gestaan dus heb nu ook oorsuizingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:29 schreef z3bra het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een chronisch irritante, werkschuwe handophouder die van het woord "werk" al gaat klagen bij de Sociale Dienst over "oorsuizingen". Dus nee, je kan écht niet werken want die suizingen.
quote:En dan sla je ook nog de hulp af van mensen die je wél willen helpen. Alsnog wil ik je best helpen bij het vinden van een baan (mijn sociale kant, zeg maar) maar dan moet je niet bij voorbaat zeuren dat het allemaal te min voor je is en dat iedereen je alleen maar belachelijk wil maken. Met zo'n Calimero-houding kom je er niet.
Ach kom, alsof deze discussie ook maar op enig moment inhoudelijk was.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:22 schreef Strani het volgende:
Nooit van die 'scores' gebruiken om een punt te bewijzen. Dat ziet er zo treurig uit.
Niet uitsluitend door hard werken, batswaffelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Best veel naïevelingen hier die denken dat je rijk kan worden door hard te werken, notabene in Holland.
Ik heb geen tijd om tienen te halen, ik moet ernaast werken want ik krijg geen stufi meer, en dat als ik tot diep in de nacht doorstudeer.quote:Niet uitsluitend door hard werken, batswaffel. Maar door jezelf te verbeteren, niet de luie kutstudent uit te hangen maar slagen met 9's en 10'en.
En je studeert zo hard omdat je hetzelfde wilt bereikenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om tienen te halen, ik moet ernaast werken want ik krijg geen stufi meer, en dat als ik tot diep in de nacht doorstudeer.
studeren en werken gaan door elkaar heen, ik heb geen tijd om in de avond MADiWoDo-shows te kijken of de hele weekend op de bank luieren zoals jullie loonslaven het doen.
opzich heb je wel gelijk, maar het grte verschil is dat schoonmakers en vrachtwagenchaufeurs niet 15 jaar aan opleiding hoeven doen zoals artsen bijv.quote:Op dinsdag 7 december 2010 03:30 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zeg maar eens tegen een schoonmaker dat hij niks doet, tegen een vrachtwagenchauffeur die 80uur in de week maakt dat ie niks doet, tegen palletsorteerders die meer dan 40uur in de week hun rug verneuken dat ze niks doen etc.
Het grote onderscheid wordt gemaakt op intellectueel niveau. Iemand die slim is krijgt vaak een hogere beloning voor werkzaamheden op zijn niveau dan iemand die minder slim is
Dan laat ik de groep slimme mensen zonder middelen om deze mogelijkheden te ontplooien even ongemoeid
Makkelijk, bezuinigen op onderwijs en cultuur en aan de andere kant voor 6,3 miljard investeren in een kutvliegtuig, banken redden met belastinggeld (waar blijft die 30 miljard payback?), megalomane en onrendabele infrastructuur projecten (waar bouwfraude onbestraft blijft en fout op fout gestapeld wordt) de belastingbetaler betaald wel. Wie gelooft er nou nog een rechtse politicus?quote:En je studeert zo hard omdat je hetzelfde wilt bereiken. Jij hebt volgens mij een paar opvoedingslessen gemist ergens
.
Liberaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Makkelijk, bezuinigen op onderwijs en cultuur en aan de andere kant voor 6,3 miljard investeren in een kutvliegtuig, banken redden met belastinggeld (waar blijft die 30 miljard payback?), megalomane en onrendabele infrastructuur projecten (waar bouwfraude onbestraft blijft en fout op fout gestapeld wordt) de belastingbetaler betaald wel. Wie gelooft er nou nog een rechtse politicus?
- nuuteloze straaljagersquote:Liberaal, dat is my cup of tea. Noem trouwens eens een paar voorbeelden van die "megalomane en onrendabele" projecten en leg me dan gelijk even uit waarom die zo per se rechts zijn, wil je?
Ah! Loze kreten zijn geen voorbeelden, en je anti-semitisme wordt zo langzamerhand een beetje erg vervelendquote:Op maandag 13 december 2010 11:00 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
- nuuteloze straaljagers
- subsidie aan geniepige joodse bankiers
- oorlog
- wachtgeld
- villasubsidie
etc. etc,
Second thatquote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ah! Loze kreten zijn geen voorbeelden, en je anti-semitisme wordt zo langzamerhand een beetje erg vervelend.
Wachtgeld en villasubsidie ben ik ten dele met je eens.
goh, nog wat terug zien van je 52% belastingquote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ah! Loze kreten zijn geen voorbeelden, en je anti-semitisme wordt zo langzamerhand een beetje erg vervelend.
Wachtgeld en villasubsidie ben ik ten dele met je eens.
HRA eens, wachtgeld oneens.quote:Op maandag 13 december 2010 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
goh, nog wat terug zien van je 52% belasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |