Zeg maar eens tegen een schoonmaker dat hij niks doet, tegen een vrachtwagenchauffeur die 80uur in de week maakt dat ie niks doet, tegen palletsorteerders die meer dan 40uur in de week hun rug verneuken dat ze niks doen etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:28 schreef Yreal het volgende:
waar, maar in Nederland hoeft niemand arm te zijn. Dat is het gevolg van falen in je leven.
Waarom mogen mensen die moeite doen niet worden beloond? Waarom zouden mensen die niks doen wel moeten worden beloond?
geen vak hebben geleerd is je eigen verantwoordelijkheid. Juist goeie arbeiders als electriciens verdienen goed, en dat word alleen maar meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 03:30 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zeg maar eens tegen een schoonmaker dat hij niks doet, tegen een vrachtwagenchauffeur die 80uur in de week maakt dat ie niks doet, tegen palletsorteerders die meer dan 40uur in de week hun rug verneuken dat ze niks doen etc.
Het grote onderscheid wordt gemaakt op intellectueel niveau. Iemand die slim is krijgt vaak een hogere beloning voor werkzaamheden op zijn niveau dan iemand die minder slim is
Dan laat ik de groep slimme mensen zonder middelen om deze mogelijkheden te ontplooien even ongemoeid
Hahahhaa ik ben 18 jaar en ik verdien 1200 euroquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verdien je die 600 euro zelf?
als je ja zegt sta je wat dat betreft nog boven mij en verdien je mijn respect. of je de rest van de mooie dingen in je leven er gratis bij krijgt of niet. Maar jij trolt toch jij bent veel ouder dan 18. je gaat langer mee op fok dan mij..
Dat verdien je later wel terugquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:27 schreef Bartcoah het volgende:
Oh oh en ik ben nog vergeten erbij te zeggen, ik ga ook nog gewoon naar school. Alleen is dit een BBL opleiding. als ik straks weer naar HBO ga verdien ik NIKS
dat is wel jammer
Maar van 1400 naar 200 gaan is echt een hele erge impact en sparen kan ik nog niet :/. Het is altijd opquote:
Lenen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Maar van 1400 naar 200 gaan is echt een hele erge impact en sparen kan ik nog niet :/. Het is altijd op
En werken naast je studie natuurlijk. Zo zwaar zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb nog een bankrekening met centje centje
Nou vind jij dan maar een baan als student dat je deze voordelen wel hebt:quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En werken naast je studie natuurlijk. Zo zwaar zal het niet zijn.
Maar wat is het probleem dan precies?
Jij doet dan ook een pretstudie.quote:Nou vind jij dan maar een baan als student dat je deze voordelen wel hebt:
Ik doe niks op school nee echt niks
Ik krijg 1200euro betaald
Ik moet wel af en toe vroeg me bed uit voor mijn stage voordeel/nadeel
Ik wil wel verder studeren natuurlijk misschien nog wel bachelor weet niet of me dat gaat lukken maar kan altijd proberen.
Niet zo zeiken om niks! Zum kotsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha! Ik zou willen dat ik een wandelingetje kon maken, ik zit nog anderhalf uur te ploeteren op projectwerk.
iets te doen hebben is wel iets. Dat jij nou zo'n waardeloos stuk uitvreten bent dat niks anders doet op een dag dan zichzelf zielig vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet zo zeuren om niks!! Zum kotsen
Hohoho rustig. Bottom line in dit verhaal is dat egoistische kutkindjes als jij geen ene flikker geven om een ander behalve zichzelf. Of een ander wat gunnen. Ooit!. Daar gaat het eigenlijk om.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
iets te doen hebben is wel iets. Dat jij nou zo'n waardeloos stuk uitvreten bent dat niks anders doet op een dag dan zichzelf zielig vinden. Beetje je handje op houden, gore zwerver, en dan schelden op mensen die werken
![]()
Ik heb je zo aan een baan schenkie. PM maar.
Jij en helpen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
iets te doen hebben is wel iets. Dat jij nou zo'n waardeloos stuk uitvreten bent dat niks anders doet op een dag dan zichzelf zielig vinden. Beetje je handje op houden, gore zwerver, en dan schelden op mensen die werken
![]()
Ik heb je zo aan een baan schenkie. PM maar.
Aha, tegenwoordig mag je wel zeuren als je je thuis verveelt en niet weet waarom je opstaat elke morgen, maar wanneer je hard werkt is het "niks".quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet zo zeiken om niks! Zum kotsen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:42 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Miljonairs zijn gewoon criminelen die 99,9999% van de gevallen rijk worden door alles te doen wat God verboden heeft of een rijke pappie hebben, die van een generatie afstamt uit het eerste zinsdeel.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Dit.
FOK! rechtse witwassende criminele miljonairs, als je met eerlijk hard werk miljonair kon worden werd iedereen dat
Okay NewkidsTurbo, je hebt me overtuigd. Alle miljonairs zijn crimineel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Jij doet dan ook een pretstudie.
Mensen hier die respect hebben voor criminelen
Nah als jij het zoveel beter hebt dan een ander beter voor je toch. Waarom zeik je dan zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, tegenwoordig mag je wel zeuren als je je thuis verveelt en niet weet waarom je opstaat elke morgen, maar wanneer je hard werkt is het "niks".
Deze
Samen
Leving
vastgestelde prijzen dus je vader kan er niks aan doen. wie helpt de overheid bij het vaststellen van die prijzen denk je? ZIjn dus gewoon kartel-afspraken gemaakt via een lobby via de politiek. Verkapte monopolie dus. Corner the market raise the pirce. Ja das best crimineel ja, dat staat een vrije markt in de weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okay NewkidsTurbo, je hebt me overtuigd. Alle miljonairs zijn crimineel.
Ik zal mijn vader, als ik hem volgende week weer zie, even haarfijn uitleggen hoe crimineel hij wel niet bezig is, door als tandarts 40 uur in de week mensen van hun kiespijn af te helpen en daar tarieven voor te vragen die grotendeels vastgesteld zijn door de overheid en ik zal er ook bij vermelden dat ie beter de afgelopen 30 jaar had kunnen uitkering trekken, dan was hij tenminste niet zo diep in het criminele circuit gekomen. Alle miljonairs zijn crimineel immers en hard werkende, eerlijke miljonairs bestaan niet, dat doen alleen schoonmakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |