abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89620541
waar, maar in Nederland hoeft niemand arm te zijn. Dat is het gevolg van falen in je leven.

Waarom mogen mensen die moeite doen niet worden beloond? Waarom zouden mensen die niks doen wel moeten worden beloond?
  dinsdag 7 december 2010 @ 03:30:46 #227
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_89620869
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 02:28 schreef Yreal het volgende:
waar, maar in Nederland hoeft niemand arm te zijn. Dat is het gevolg van falen in je leven.

Waarom mogen mensen die moeite doen niet worden beloond? Waarom zouden mensen die niks doen wel moeten worden beloond?
Zeg maar eens tegen een schoonmaker dat hij niks doet, tegen een vrachtwagenchauffeur die 80uur in de week maakt dat ie niks doet, tegen palletsorteerders die meer dan 40uur in de week hun rug verneuken dat ze niks doen etc.

Het grote onderscheid wordt gemaakt op intellectueel niveau. Iemand die slim is krijgt vaak een hogere beloning voor werkzaamheden op zijn niveau dan iemand die minder slim is :)

Dan laat ik de groep slimme mensen zonder middelen om deze mogelijkheden te ontplooien even ongemoeid :)
:-)
pi_89621506
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 03:30 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Zeg maar eens tegen een schoonmaker dat hij niks doet, tegen een vrachtwagenchauffeur die 80uur in de week maakt dat ie niks doet, tegen palletsorteerders die meer dan 40uur in de week hun rug verneuken dat ze niks doen etc.

Het grote onderscheid wordt gemaakt op intellectueel niveau. Iemand die slim is krijgt vaak een hogere beloning voor werkzaamheden op zijn niveau dan iemand die minder slim is :)

Dan laat ik de groep slimme mensen zonder middelen om deze mogelijkheden te ontplooien even ongemoeid :)
geen vak hebben geleerd is je eigen verantwoordelijkheid. Juist goeie arbeiders als electriciens verdienen goed, en dat word alleen maar meer.
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:56:23 #229
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89622162
Schenkstroop is al jaren een vaste jankhout alhier en het zou hem sieren als hij eens ophield met ALLES de schuld te geven behalve zichzelf..

Trouwens meteen even je puntjes aanpakken :

Rente door roodstand? Loop zsm je roodstand in en zorg dat je niet meer rood kán staan.
Neem zo'n goedkope zorgverzekering à la "Zekur".
Zoek een baan en KAP IN GODSNAAM EENS MET DAT ZELFMEDELIJDEN VAN JE!

Zum kotzen :r
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:24:35 #230
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89622608
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verdien je die 600 euro zelf?

als je ja zegt sta je wat dat betreft nog boven mij en verdien je mijn respect. of je de rest van de mooie dingen in je leven er gratis bij krijgt of niet. Maar jij trolt toch jij bent veel ouder dan 18. je gaat langer mee op fok dan mij..
Hahahhaa ik ben 18 jaar en ik verdien 1200 euro
En ik woon bij mijn ouders mijn vaste lasten zijn +/- 200euro
En ik krijg nog 200 euro zakgeld.

Dus ik hou 1200euro vrij te besteden (Y)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89622635
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:27:11 #232
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89622655
Oh oh en ik ben nog vergeten erbij te zeggen, ik ga ook nog gewoon naar school. Alleen is dit een BBL opleiding. als ik straks weer naar HBO ga verdien ik NIKS :)
dat is wel jammer :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:33:43 #233
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89622789
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:27 schreef Bartcoah het volgende:
Oh oh en ik ben nog vergeten erbij te zeggen, ik ga ook nog gewoon naar school. Alleen is dit een BBL opleiding. als ik straks weer naar HBO ga verdien ik NIKS :)
dat is wel jammer :P
Dat verdien je later wel terug :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:38:30 #234
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89622895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat verdien je later wel terug :)
Maar van 1400 naar 200 gaan is echt een hele erge impact en sparen kan ik nog niet :/. Het is altijd op
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:46:03 #235
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_89623043
Ik weet dat het niet mag, maar hier is het gewoon terecht: TS kan er niet mee omgaan :')
Sterf TS sterf :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:59:17 #236
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89623347
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Maar van 1400 naar 200 gaan is echt een hele erge impact en sparen kan ik nog niet :/. Het is altijd op
Lenen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:00:13 #237
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89623367
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Lenen.
Nee hoor want ik heb nog een bankrekening met centje centje
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:06:52 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89623494
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Nee hoor want ik heb nog een bankrekening met centje centje
En werken naast je studie natuurlijk. Zo zwaar zal het niet zijn.
Maar wat is het probleem dan precies?
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:08:54 #239
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89625009
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En werken naast je studie natuurlijk. Zo zwaar zal het niet zijn.
Maar wat is het probleem dan precies?
Nou vind jij dan maar een baan als student dat je deze voordelen wel hebt:

Ik doe niks op school nee echt niks
Ik krijg 1200euro betaald
Ik moet wel af en toe vroeg me bed uit voor mijn stage voordeel/nadeel

Ik wil wel verder studeren natuurlijk misschien nog wel bachelor weet niet of me dat gaat lukken maar kan altijd proberen :P.
pi_89629477
quote:
Nou vind jij dan maar een baan als student dat je deze voordelen wel hebt:

Ik doe niks op school nee echt niks
Ik krijg 1200euro betaald
Ik moet wel af en toe vroeg me bed uit voor mijn stage voordeel/nadeel

Ik wil wel verder studeren natuurlijk misschien nog wel bachelor weet niet of me dat gaat lukken maar kan altijd proberen :P.
Jij doet dan ook een pretstudie.

Mensen hier die respect hebben voor criminelen :r
kiek m goan, kut
pi_89630342
En om ff in te breken: welke flippo's gaan naar die miljonairsfair die deze week begint?
je kent het wel,dat feest waar al die wanabee weekend miljonairs rondlopen zoals Regilio Tuur en co.. })
voor de intimi: donderdagavond is het openings/vip feest met die Brooke Shields? :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:22:45 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89641106
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ha! Ik zou willen dat ik een wandelingetje kon maken, ik zit nog anderhalf uur te ploeteren op projectwerk :').
Niet zo zeiken om niks! Zum kotsen :r
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_89641208
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet zo zeuren om niks!! Zum kotsen :r
iets te doen hebben is wel iets. Dat jij nou zo'n waardeloos stuk uitvreten bent dat niks anders doet op een dag dan zichzelf zielig vinden :r . Beetje je handje op houden, gore zwerver, en dan schelden op mensen die werken :r

Ik heb je zo aan een baan schenkie. PM maar.
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:28:29 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89641338
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

iets te doen hebben is wel iets. Dat jij nou zo'n waardeloos stuk uitvreten bent dat niks anders doet op een dag dan zichzelf zielig vinden :r . Beetje je handje op houden, gore zwerver, en dan schelden op mensen die werken :r

Hohoho rustig. Bottom line in dit verhaal is dat egoistische kutkindjes als jij geen ene flikker geven om een ander behalve zichzelf. Of een ander wat gunnen. Ooit!. Daar gaat het eigenlijk om.

Je vindt het gewoon leuk om lekker te schelden op anderen als je denkt daar het "recht" toe te hebben. Je zelfingepraatte "moral highground". Ik hoef geen kritiek te pikken van kutkinderen als jij die alles hebben gehad in het leven en appels met peren vergelijken. Swa!

Alsof jij zo fucking lijdt dat er uitkeringstrekkers bestaan: ZEIK NIET ZO OF MAAK JEZELF VAN KANT!
ben je ervan af toch!

Schelden kan ik ook!

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 07-12-2010 18:53:52 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:36:32 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89641659
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jij en helpen?

Er was hier ook een borderline wijf dat wilde "helpen". Ze wilde alleen weten wie ik was, waar ik woonde, zodat ze aapjes kon kijken en lekker lachen met dr clubje dat mij stalkt op fok!... Dan voelt zij zich een held en is alles lulz enzo.. Epic toch?

Dus nee i'll pass. Ik trap er niet in :P

En hoe was je werkdag dan swa? Je moet wel werken voor mijn uitkering he kutkind. Dat begrijp je toch of niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 07-12-2010 18:43:05 ]
pi_89641744
Dan is er toch geen motivatie meer om te gaan werken en door te studeren enz. ?
TS is gewoon een troll, waarom reageer ik erop..
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:57:39 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_89642505
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet zo zeiken om niks! Zum kotsen :r
Aha, tegenwoordig mag je wel zeuren als je je thuis verveelt en niet weet waarom je opstaat elke morgen, maar wanneer je hard werkt is het "niks".

Deze :')
Samen :')
Leving :')
pi_89642620
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:42 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Miljonairs zijn gewoon criminelen die 99,9999% van de gevallen rijk worden door alles te doen wat God verboden heeft of een rijke pappie hebben, die van een generatie afstamt uit het eerste zinsdeel.

quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Dit.

FOK! rechtse witwassende criminele miljonairs, als je met eerlijk hard werk miljonair kon worden werd iedereen dat :r
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Jij doet dan ook een pretstudie.

Mensen hier die respect hebben voor criminelen :r
Okay NewkidsTurbo, je hebt me overtuigd. Alle miljonairs zijn crimineel.

Ik zal mijn vader, als ik hem volgende week weer zie, even haarfijn uitleggen hoe crimineel hij wel niet bezig is, door als tandarts 40 uur in de week mensen van hun kiespijn af te helpen en daar tarieven voor te vragen die grotendeels vastgesteld zijn door de overheid en ik zal er ook bij vermelden dat ie beter de afgelopen 30 jaar had kunnen uitkering trekken, dan was hij tenminste niet zo diep in het criminele circuit gekomen. Alle miljonairs zijn crimineel immers en hard werkende, eerlijke miljonairs bestaan per defenitie niet. Hard werken,dat doen alleen schoonmakers. ;(
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:02:45 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89642718
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Aha, tegenwoordig mag je wel zeuren als je je thuis verveelt en niet weet waarom je opstaat elke morgen, maar wanneer je hard werkt is het "niks".

Deze :')
Samen :')
Leving :')
Nah als jij het zoveel beter hebt dan een ander beter voor je toch. Waarom zeik je dan zo?

EDIT: wacht ik snap het. JIJ bent gewoon het echte werkschuwe tuig. Jij wilt gewoon niets doen en 't liefste op je luie reet zitten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 07-12-2010 19:09:43 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:05:59 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89642891
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:00 schreef Skazminko het volgende:

[..]

[..]

[..]

Okay NewkidsTurbo, je hebt me overtuigd. Alle miljonairs zijn crimineel.

Ik zal mijn vader, als ik hem volgende week weer zie, even haarfijn uitleggen hoe crimineel hij wel niet bezig is, door als tandarts 40 uur in de week mensen van hun kiespijn af te helpen en daar tarieven voor te vragen die grotendeels vastgesteld zijn door de overheid en ik zal er ook bij vermelden dat ie beter de afgelopen 30 jaar had kunnen uitkering trekken, dan was hij tenminste niet zo diep in het criminele circuit gekomen. Alle miljonairs zijn crimineel immers en hard werkende, eerlijke miljonairs bestaan niet, dat doen alleen schoonmakers. ;(
vastgestelde prijzen dus je vader kan er niks aan doen. wie helpt de overheid bij het vaststellen van die prijzen denk je? ZIjn dus gewoon kartel-afspraken gemaakt via een lobby via de politiek. Verkapte monopolie dus. Corner the market raise the pirce. Ja das best crimineel ja, dat staat een vrije markt in de weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')