quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een meisje-speciaal heeft mayonaise, curry en uitjes, een meisje-normaal niet.
Er is meer dan alleen uiterlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Grapefruitthee het volgende:
Deze heer in kwestie kwam een maand later een andere vrouw tegen, paar jaar ouder dan ik, stevig/dikker, 12 in een dozijn uiterlijk, saai gekleed en begon daar al binnen 2 maanden een relatie mee....
dit is een jaar geleden gebeurd dus toen kon ik nog niks met jullie adviezen. Ik kwam alleen vandaag erachter dat ze samenwonen en dat zette me aan het denken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
dit word een beetje hinderlijk hoor bij elke topic zit je dat je mooier bent dan ander iemand en dat ze toch niet voor je gekozen hebben.
En waarom na een date al over een relatie beginnen, je moet toch eerst iemand leren kennen.
Je wil te graag en daarmee schrik je jongens af en je doet elke keer weer , want elke keer open je weer een topic met hetzelfde geneuzel , waar anderen je ook op je dingen proberen te wijzen en advies geven.
Om vervolgens weer een nieuw topic met andere jongen maar weer met zelfde houding en zelfde probleem.
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg knappe meisjes ook niet als relatiemateriaal zie. Ooit eens ook een beetje gescharreld met zo'n fotomodel type, maar toch heb je altijd het gevoel dat je jezelf continue moet blijven bewijzen. "Knappe vrouwen heb je nooit alleen" hoor je dan ook vaak. Waardoor ik voor iets echt serieus toch zoekt in een categorie daaronder, bewust of onbewust.
Ja oke, maar de concurrentie blijft natuurlijk bestaan, en misschien vind hij het te vermoeiend om zich daardoor steeds te moeten bewijzen. Althans daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
Misschien omdat jij niet zijn type bent?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
pffff hij kon me zo krijgen ik snap niet waarom hij die kans niet heeft genomen. hij hoefde zich niet eens te bewijzen wan tik vond hem al leuk
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat hij haar waarschijnlijk simpelweg leuker vindt; misschien juist omdat zij niet zo op uiterlijk gefixeerd is en gewoon graag neukt.
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
En als je dit soort opmerkingen over een ander maakt , daar knappen kerels ook op af. Ik ben zelf slank , maar denk niet dat jongens alleen maar meiden willen voor hun figuur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja en? ik bedoel neem jij liever een slanke vrouw als vriendin of zo'n mollige vetzak.
Wat ben jij oppervlakkig zeg @@quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En wat is iemands type zijn? is ook weer zoiets, wanneer ben je iemands type? wat zijn de voorwaarden daarvoor?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Misschien omdat jij niet zijn type bent?
Ben je 12 ofzo? Je stelt echt gruwelijk domme vragen en ik word er een beetje kriegel vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En wat is iemands type zijn? is ook weer zoiets, wanneer ben je iemands type? wat zijn de voorwaarden daarvoor?
Liever een beetje mollig (niet dik) meisje die interessant is en leuk dan een slank meisje die zich de hele tijd bitchy gedraagt om te verbloemen dat ze eigenlijk heel onzeker isquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nou aangezien die gast tijdens de date zijn broer, beste vrienden en familie naar beneden aan het halen was, heb ik niet veel fout gedaan :'-)quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
nou als je zo gedraagd op een date
[..]
En als je dit soort opmerkingen over een ander maakt , daar knappen kerels ook op af. Ik ben zelf slank , maar denk niet dat jongens alleen maar meiden willen voor hun figuur.
Het siert je niet als je andere mensen naar beneden haalt om jezelf er beter uit te laten komen
Jeumig, jij hebt echt issues. Het is toch heel persoonlijk wanneer iemand op iemand valt, daar is geen handleiding voor of zo. Jij vindt toch ook de ene jongen wel leuk en de andere niet? Waar ligt dit aan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En wat is iemands type zijn? is ook weer zoiets, wanneer ben je iemands type? wat zijn de voorwaarden daarvoor?
dat jij ze niet kan beantwoorden wilt niet zeggen dat de vragen dom zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo? Je stelt echt gruwelijk domme vragen en ik word er een beetje kriegel van
Maak je toch niet zo druk, er komt vanzelf wel iemand. Maar ik had eerst ook een wat vollere vriendin, tijdens de relatie had ik het niet echt doorquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Jij verwoordt het iets beter dan ik, maar dit dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeumig, jij hebt echt issues. Het is toch heel persoonlijk wanneer iemand op iemand valt, daar is geen handleiding voor of zo. Jij vindt toch ook de ene jongen wel leuk en de andere niet? Waar ligt dit aan?
Aan dingen die je niet helemaal in woorden kunt vangen. Noem het de Klik, de X-factor.
Jij straalt in ieder geval een en al onzekerheid, neerbuigendheid en oppervlakkigheid uit.
En verder zou je een topic open verbod moeten krijgen.
Daar is toch ook helemaal geen definitie vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:43 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
dat jij ze niet kan beantwoorden wilt niet zeggen dat de vragen dom zijn.
ik vraag gewoon naar de definitie van "iemands type zijn", aangezien je iemand snel kan afwimpelen door te zeggen dat hij/zij niet je type is, want is makkelijk
dat leg je goed uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is toch heel persoonlijk wanneer iemand op iemand valt, daar is geen handleiding voor of zo. Jij vindt toch ook de ene jongen wel leuk en de andere niet? Waar ligt dit aan?
Aan dingen die je niet helemaal in woorden kunt vangen. Noem het de Klik, de X-factor
en dit is bullshitquote:Jij straalt in ieder geval een en al onzekerheid, neerbuigendheid en oppervlakkigheid uit.
En verder zou je een topic open verbod moeten krijgen.
ik was absoluut niet bitchy, maar té lief en aardig. In mijn topics kom ik bitchy over, omdat ik gewoon niet bevatten waarom er niet voor mij is gekozen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:40 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Liever een beetje mollig (niet dik) meisje die interessant is en leuk dan een slank meisje die zich de hele tijd bitchy gedraagt om te verbloemen dat ze eigenlijk heel onzeker is.
Ja, hoe kan iemand in godsnaam niet kiezen voor een prachtig blond model. De klootzakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik was absoluut niet bitchy, maar té lief en aardig. In mijn topics kom ik bitchy over, omdat ik gewoon niet bevatten waarom er niet voor mij is gekozen.
Dat is mooi. Zolang je jezelf bent daarin.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:41 schreef Grapefruitthee het volgende:
En sowieso op een date laat ik meestal mijn lieve begripvolle aardige kanten zien, die heb ik namelijk ook.
Het is heel simpel: zij wilde wel scharrelen. Daar voelde jij je te goed voor en nou heb je niks.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:25 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
dit is een jaar geleden gebeurd dus toen kon ik nog niks met jullie adviezen. Ik kwam alleen vandaag erachter dat ze samenwonen en dat zette me aan het denken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik was absoluut niet bitchy, maar té lief en aardig. In mijn topics kom ik bitchy over, omdat ik gewoon niet bevatten waarom er niet voor mij is gekozen.
Je hebt gewoon weinig eigenheid.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Dat is wel waar...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
En dat het heel dom is om na 1 date al meteen te gaan vragen over vaste relatie.
Dat is gewoon desperate
ik was toen brunette ;-)quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hoe kan iemand in godsnaam niet kiezen voor een prachtig blond model. De klootzakken![]()
Oh wacht, mensen vallen niet alleen op uiterlijk, stom van mij.
Gekke meid toch!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:00 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik was toen brunette ;-)
en hij benadrukte dat ie van blond hield...ik bedoel vraag me dan niet op date idioot.
maar goed ff serieus, ik moet wel eerlijk zijn....gezien zijn idiote en onrespectvolle gedrag een aantal keer op stap, heb ik m gedumpt in de stad (gewoon weggelopen) en weer naar huis gegaan...ik was zo boos! toen heb ik uit boosheid tegen een vriend van hem gezegd dat ie kinderachtig is
quote:
ik ook want ik wil gewoon een relatiequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowwy, ik word hier een beetje moe van
Waarom zo wanhopig op zoek gaan naar een relatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:10 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik ook want ik wil gewoon een relatie
Drop dan eerst die air, misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:10 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik ook want ik wil gewoon een relatie
Ja precies wat zij zegtquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Drop dan eerst die air, misschien scheelt dat.
Ik krijg hier echt het gevoel: omg ik ben zo leuk, waarom valt niet elke man op mij?
Nou nou, natuurlijk is niet alles met een leuk innerlijk te compenserenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Drop dan eerst die air, misschien scheelt dat.
Ik krijg hier echt het gevoel: omg ik ben zo leuk, waarom valt niet elke man op mij?
En je lijkt gewoon de basisprincipes niet te begrijpen, dat niet iedereen zomaar op je valt omdat je mooi bent. Dat innerlijk echt wel telt, dus dat een lekkere stevige dame met een enorm lollig karakter het zomaar van je kan winnen.
Nee, en zoals blijkt geldt dat andersom dus ook, niet alles is met een leuk uiterlijk te compenseren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nou nou, natuurlijk is niet alles met een leuk innerlijk te compenseren
In dit geval dus wel, de beoogde man verkoos toch een molliger dame boven haar goddelijke modellenlichaam.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nou nou, natuurlijk is niet alles met een leuk innerlijk te compenseren
klik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Grapefruitthee het volgende:
dus heren...waarom de ene dame wel en de andere niet?
Hij kon niet van mij afblijven....en wilde me de eerste date al bespringen en zoenen....ik had daar geen zin want zoiets wil ik gewoon niet op de eerste date....hij werd daar boos en geirriteerd van. ik heb aangegeven dat ik sex alleen binnen een relatie doe...hij was gewoon pissed dat ie geen zoen/sex kreeg. daarna kwam ik m tegen op stap toen zat hij weer aan me en wilde dat ik mee naar huis ging, ik wilde het weer niet, want hij deed voor de rest ook geen moeite of liet niet merken dat ie me graag wilde leren kennen etc. , toen werd hij weer boos en deed/zei een aantal lullige dingen en toen heb ik m in de stad gedumpt en naar huis gegaan, zo laat ik me niet behandelen. Het was voor mij al duidelijk dat hij alleen op me geilde en me alleen wilde neuken en dat werd ook nog via via bevestigd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef Sofia90 het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij alleen met je wilde scharrelen? Heeft hij dat gezegd?
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je er zo van baalt dat ie niet voor jou heeft gekozen. Good riddance lijkt me zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Hij kon niet van mij afblijven....en wilde me de eerste date al bespringen en zoenen....ik had daar geen zin want zoiets wil ik gewoon niet op de eerste date....hij werd daar boos en geirriteerd van. ik heb aangegeven dat ik sex alleen binnen een relatie doe...hij was gewoon pissed dat ie geen zoen/sex kreeg. daarna kwam ik m tegen op stap toen zat hij weer aan me en wilde dat ik mee naar huis ging, ik wilde het weer niet, want hij deed voor de rest ook geen moeite of liet niet merken dat ie me graag wilde leren kennen etc. , toen werd hij weer boos en deed/zei een aantal lullige dingen en toen heb ik m in de stad gedumpt en naar huis gegaan, zo laat ik me niet behandelen. Het was voor mij al duidelijk dat ie alleen op geilde en me alleen wilde neuken en dat werd ook nog via via bevestigd.
En nu komt het volgende:
Toen hij eenmaal een relatie met die vrouw had, kwam ik ze op een avond samen tegen op een feestje....en toen hij en ik in een drukke rij stonden bij de garderobe (zij was er even niet bij), zei hij iets ongelooflijk vunzigs....namelijk dat hij me en zichzelf wilde bevredigen terwijl we in de rij en stonden en dat niemand zoiets kon zien en toen greep naar mijn bovenbeen en toen heb ik weggeduwd en ben weggelopen.
omdat hij opeens heel erg veranderd lijkt....alsof ie getemd is of zo...echter ik weet niet zeker of hij en die vrouw op dat moment echt een relatie hadden of niet en of ik dat tot vreemdgaan kan rekenen....quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je er zo van baalt dat ie niet voor jou heeft gekozen. Good riddance lijkt me zo
Nu ben ik de draad kwijt. Je bent nu eigenlijk pissig omdat hij jou alleen als sexspeeltje zag en met haar wel een relatie heeft?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
omdat hij opeens heel erg veranderd lijkt....alsof ie getemd is of zo...echter ik weet niet zeker of hij en die vrouw op dat moment echt een relatie hadden of niet en of ik dat tot vreemdgaan kan rekenen....
Maar iig, ze waren daar dus samen met wederzijdse vrienden
ja, het lijkt wel alsof hij voor haar meer respect heeft dan voor mij, ik voel me beledigd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ben ik de draad kwijt. Je bent nu eigenlijk pissig omdat hij jou alleen als sexspeeltje zag en met haar wel een relatie heeft?
Ja idd, hij toont erg veel respect voor zijn vriendin met zulke acties naar jou toe.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja, het lijkt wel alsof hij voor haar meer respect heeft dan voor mij, ik voel me beledigd.
Omdat sommige vrouwen niet zoveel kapsones hebben als jij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Grapefruitthee het volgende:
Deze heer in kwestie kwam een maand later een andere vrouw tegen, paar jaar ouder dan ik, stevig/dikker, 12 in een dozijn uiterlijk, saai gekleed
en dus heren...waarom de ene dame wel en de andere niet?
het is niet zeker of ze toen zijn vriendin was, maar ze waren er wel "als stel" naartoe gegaan met wederzijdse vrienden. ook heb ik later via via gehoord dat ze dat hele weekend samen hebben doorgebracht en sindsdien zijn ze samenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, hij toont erg veel respect voor zijn vriendin met zulke acties naar jou toe.
TS wil zich juist druk maken om die "lamzak" omdat ze hem niet uit haar hoofd krijgt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken over zo'n lamzak.
En ik zou het niet zo op mezelf betrekken, niet alles draait om jou.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken over zo'n lamzak.
ja ik krijg m heel moeilijk uit mn hoofd iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
TS wil zich juist druk maken om die "lamzak" omdat ze hem niet uit haar hoofd krijgt.
Ja, dat is weer een heel ander probleem dan waar je het topic mee begon. Het is altijd lastig, ik zou proberen geen contact met hem te hebben. Dat zal even naar zijn, maar dan ben je er wel het snelst overheen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja ik krijg m heel moeilijk uit mn hoofd iddweet echt niet meer hoe ik dat moet doen, ik ben zo boos!
Je bent gewoon boos omdat je afgewezen bent. Voor een dikkere vrouw nog wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ja ik krijg m heel moeilijk uit mn hoofd iddweet echt niet meer hoe ik dat moet doen, ik ben zo boos!
Maar misschien ziet die "dikke troll" er toch nog iets beter uit dan jij...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
nee ik vond hem écht leuk (los van dat hele gebeuren) en dat hij voor haar heeft gekozen doet gewoon zeer....ik wilde graag een belangrijke persoon in zijn leven zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat je afgewezen bent. Voor een dikkere vrouw nog wel.
Die man zal je echt worst wezen.
Oh shut upquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar misschien ziet die "dikke troll" er toch nog iets beter uit dan jij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |