Al geregeld u_uquote:
Ach ja, het heeft ook iets van een half jaar geduurd tot mensen wd geen kloon meer noemdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieBx infinity
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Wtf is dat dan voor onzin wie is dat waarom is het zo'n kankeraccount en doe gewoon normaal
Whatever ik ben weg bobby/dqod sc is toch teringirritant..
Ik raise metquote:
quote:
Ik voel me nu net een vogelverschikker,quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
Beter komt BonnieB vaker hier, als Mouzur daardoor wegblijft.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, het heeft ook iets van een half jaar geduurd tot mensen wd geen kloon meer noemden
Mouzurverschrikker.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een vogelverschikker,
Een vogelverschrikkerverschrikker bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een vogelverschikker,
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieBx infinity
Als ik ergens een CJP pas kan regelen ga ik nog wel.quote:
Now I'm confusedquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht dat bonnie gewoon bobby was
ok weer weg.quote:
Ik voos ook niet met Bobbyquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
walgelijke insinuatie.quote:
AFFREUS ZEG IK JEquote:
Moet je nouquote:
btw ik zou willen dat ik een mooi meisje was, mja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Salatrel het volgende:
Vuige donderquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als bonnie meeleest kan ik dat hier niet posten
Maak je nou avances?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
btw ik zou willen dat ik een mooi meisje was, mja.
werkt het?quote:
quote:
quote:
Playah.. Ik kom alleen voor je Hertog Jan danquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
werkt het? [ afbeelding ]
als je nou in de auto stapt naar ridderkerk (bonnie mag ook meekomen gezien de post van bobby) en dan neem ik vast een voorschot op het verloop van de rest van de avond en steek ik nu alvast een peuk op
Wtf denk jij wel niet..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
werkt het? [ afbeelding ]
als je nou in de auto stapt naar ridderkerk (bonnie mag ook meekomen gezien de post van bobby) en dan neem ik vast een voorschot op het verloop van de rest van de avond en steek ik nu alvast een peuk op
Inderdaad. Wie wil er nu vrijwillig naar Ridderkerk.quote:
Hij denkt aan een triootje waarschijnlijkquote:
I lol'dquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie wil er nu vrijwillig naar Ridderkerk.
Gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
btw ik zou willen dat ik een mooi meisje was, mja.
Ik verwacht m in je fobo u_uquote:
hey! het is echt een ghetto hier hoor.... vorige week reed er nog een politieauto door de straatquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie wil er nu vrijwillig naar Ridderkerk.
Beetje maar.quote:
Jij bent het laatste wat ik zou willen delen..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij denkt aan een triootje waarschijnlijk
HMMMM romanticusjequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Jij bent het laatste wat ik zou willen delen..
ik bedoelde eigelijk dat jullie mij mochten delenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:35 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Jij bent het laatste wat ik zou willen delen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |