Ik ken het zowaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, heb die allemaal wel voort gehad. Maar nog wel veel Jacques Vriens enzo, enbij vind Nanda Roep heel leuk.
Gelukkig maarquote:En ik FOK! vaak als ik ook iets anders doe, ik zou het niet eens kunnen om niet meer te lezen/breien/whatever vanwege FOK!.
Het Diner vond ik wel heel mooi, zeker omdat het zo aan de Klassieke Tragedie voldeed, vond ik mooi om te zien, alleen die flashbacks en die tests enzo waren niet nodig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb het veelgeprezem Het Diner van Koch gelezen, maar dat viel me eigenlijk een beetje tegen, geen slecht boek, maar ik had niet iets van WOW![]()
En volgens mij heb ik de Voorspelling ook gelezen, maar dat weet ik niet meer zeker
Ik vond het geweldig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus niet![]()
Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Joe Speedboot is gewoon een goed boek. Punt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig.
Een boek van een Nederlandse schrijver wat ook een boel impact gehad heeft was Joe Speedboot van Tommy Wieringa, maar dat is alweer een poosje geleden, ik lees amper meer tegenwoordig.
Jij bent op je 15e al aan het breien?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer, heb die allemaal wel voort gehad. Maar nog wel veel Jacques Vriens enzo, enbij vind Nanda Roep heel leuk.
En ik FOK! vaak als ik ook iets anders doe, ik zou het niet eens kunnen om niet meer te lezen/breien/whatever vanwege FOK!.
Al sinds groep zes joh!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent op je 15e al aan het breien?
Ik ben jarig rond de boekenweek, ideaal om te kijken voor leuke verjaardagscadeausquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, ik heb de laatste tijd niet meer zoveel tijd om te lezen, heb nog een paar boeken van Murakami die ik heb liggen om te lezen en was al half begonnen in een boek van Kafka en er ligt nog wat van James Joyce
en op het verlanglijstje stonden nog wat boeken van George Orwell
in de kerstvakantie maar weer
Wie dan? Geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er net pas achter wie die Loes is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |